charlieCarlo 182 Skrevet 11. November, 2020 Her kommer min anden anmeldelse, og venligst ikke nogle kommentarer om at det ikke er et sex indlæg, fordi.... det er måske den bedste massage man kan få, eller tæt på. Pa som er en slank køn thai dame +50 med et super humør, kan sin massage til perfektion. Lokationen er yderst i Vanløse i en butik. Stedet er ikke anmeldt herinde såvidt jeg kan se. Jeg har fået massage af Pa mindst 30 gange inkl. de gange hvor hun arbejdede på top thai frb. Hun giver en fantastisk massage som nærmest er en rejse ind i nydelse. En time koster næsten ingenting, utroligt at at der ikke er optaget hele tiden.Hver anden gang og når jeg har tiden til det, beder jeg om en 30 min mere, og den samlede pris rammer hun en halv tudse. Pa masserer hele dagen ,og quam kommer til senere på dagen. De er begge to søde og charmerende kvinder. No sex,,, kom for massagens skyld...... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. November, 2020 Hvordan finder man hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 182 Skrevet 11. November, 2020 Google, Ålekistevej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 182 Skrevet 11. November, 2020 BBW Emma skrev, for 29 minutter siden: Hvordan finder man hende? Jeg har haft flere af min thai veninder med til et besøg hos Pa,, og de var ... mere end tilfredse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 11. November, 2020 Sorry, men hvorfor ikke bare opgive link eller adresse - massage og Ålekistevej giver ikke bingo på Google - kun med en dansk dames butik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2020 (edited) https://m.facebook.com/pages/category/Massage-Service/Seven-Seas-Massage-100873714713805/ Redigeret 11. November, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 11. November, 2020 Nåh OK,. skulle bare bruge en anden browser.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 415 Skrevet 11. November, 2020 Hej CC mange tak jeg bliver selv banket godt igennem fra tid til anden af de dygtige thai damer, men mange steder skifter personale ud hurtigere end lynet, så det er svært at få en "fast" dame. jeg vil afgjort prøve omtalte dame, så en stor tak for tippet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 75 Skrevet 11. November, 2020 charlieCarlo skrev, 1 time siden: Jeg har haft flere af min thai veninder med til et besøg hos Pa,, og de var ... mere end tilfredse... Kan man købe mere end massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 182 Skrevet 11. November, 2020 newpussyhunter2 skrev, for 57 minutter siden: Sorry, men hvorfor ikke bare opgive link eller adresse - massage og Ålekistevej giver ikke bingo på Google - kun med en dansk dames butik Boy skrev, for 4 minutter siden: Kan man købe mere end massage Boy skrev, for 4 minutter siden: Kan man købe mere end massage Læs nu boy, .du får ikke noget af det du vil,. og se agurkens svar... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. November, 2020 charlieCarlo skrev, den 11.11.2020 at 15:35: En time koster næsten ingenting, Bestiller du "thai olie" som er lidt billigere end "sports-"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg