Hop til indhold

Recommended Posts

Her kommer min anden anmeldelse, og venligst ikke nogle kommentarer om at det ikke er et sex indlæg, fordi.... det er måske den bedste massage man kan få, eller tæt på.

Pa som er en slank køn thai dame +50 med et super humør, kan sin  massage til perfektion. Lokationen er yderst i Vanløse i en butik. Stedet er ikke anmeldt herinde såvidt jeg kan se. Jeg har fået massage af Pa mindst 30 gange inkl. de gange hvor hun arbejdede på top thai frb. Hun giver en fantastisk massage som nærmest er en rejse ind i nydelse. En time koster næsten ingenting, utroligt at at der ikke er optaget hele tiden.Hver anden gang og når jeg har tiden til det, beder jeg om en 30 min mere, og den samlede pris rammer hun en halv tudse.  Pa masserer hele dagen ,og quam kommer til senere på dagen. De er begge to søde og charmerende kvinder. No sex,,, kom for massagens skyld......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej CC

mange tak

jeg bliver selv banket godt igennem fra tid til anden af de dygtige thai damer, men mange steder skifter personale ud hurtigere end lynet, så det er svært at få en "fast" dame.

jeg vil afgjort prøve omtalte dame, så en stor tak for tippet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, 1 time siden:

Jeg har haft flere af min thai veninder med til et besøg hos Pa,, og de var ... mere end tilfredse...

Kan man købe mere end massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 57 minutter siden:

Sorry, men hvorfor ikke bare opgive link eller adresse - massage og Ålekistevej giver ikke bingo på Google - kun med en dansk dames butik

Boy skrev, for 4 minutter siden:

Boy skrev, for 4 minutter siden:

Læs nu boy, .du får ikke noget af det du vil,. og se agurkens svar...

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, den 11.11.2020 at 15:35:

En time koster næsten ingenting,

Bestiller du "thai olie" som er lidt billigere end "sports-"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...