Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 12. November, 2020 Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827 Hun er rigtigt sød og let at snakke med. Jeg havde besluttet mig for en håndtrold og det fik jeg! Rigtigt godt med olie, øjenkontakt, stille og roligt, virkeligt godt! Stedet er dejligt diskret. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sss 16 Skrevet 12. November, 2020 Har forsøgt at kontakte hende på det nye nr desværre uden held. Og kan nu se det er væk fra annonce. Hvilken nr brugte du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. November, 2020 Sir_Cumalotforfun skrev, 1 time siden: Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827 Hun er rigtigt sød og let at snakke med. Har for snart et par år siden også besøgt hende. Og ja, hun er vældig sød og behagelig og giver en god service for de penge man har betalt. Jeg fik et lækkert bj hvor der intet var at klage på. Selvom hun kunne have fået mig til at komme nærmest med det samme med den sutte-teknik hun besidder trak hun tiden ud så jeg fik fuld valuta for mine penge og den tid jeg havde betalt for. Hun har også min varmeste anbefaling... Bare træls hun er flyttet så langt væk fra hvor jeg bor. Gider sgu ikke rigtigt køre næsten en time hver vej for at få en bj.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 13. November, 2020 sss skrev, for 18 timer siden: Har forsøgt at kontakte hende på det nye nr desværre uden held. Og kan nu se det er væk fra annonce. Hvilken nr brugte du? Ja, jeg kan godt se at det var et andet nummer jeg skrev med hende på. Eftersom hun har fjernet det fra hendes annonce, synes jeg ikke det er fair hvis jeg poster det her. Vi må gå ud fra at hun nu vil kontaktes på det nummer som er i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 13. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 18 timer siden: Har for snart et par år siden også besøgt hende. Og ja, hun er vældig sød og behagelig og giver en god service for de penge man har betalt. Jeg fik et lækkert bj hvor der intet var at klage på. Selvom hun kunne have fået mig til at komme nærmest med det samme med den sutte-teknik hun besidder trak hun tiden ud så jeg fik fuld valuta for mine penge og den tid jeg havde betalt for. Hun har også min varmeste anbefaling... Bare træls hun er flyttet så langt væk fra hvor jeg bor. Gider sgu ikke rigtigt køre næsten en time hver vej for at få en bj.... Ja, jeg overvejer kraftigt at smutte forbi til et bj, din anbefaling gør ikke lysten mindre! ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 15. November, 2020 Sir_Cumalotforfun skrev, den 13.11.2020 at 10:48: Ja, jeg kan godt se at det var et andet nummer jeg skrev med hende på. Eftersom hun har fjernet det fra hendes annonce, synes jeg ikke det er fair hvis jeg poster det her. Vi må gå ud fra at hun nu vil kontaktes på det nummer som er i annoncen. Der er 2 numre. Et på hendes annonce, mens der figurerer et andet på hendes "profil" som man kan klikke sig ind på under hendes billeder. Hvis nogen har kontakt til hende, skulle hun måske gøres opmærksom herpå. Jeg har også besøgt hende flere gange, men det er nok ca 1/2 år siden sidste besøg. Kan ikke huske, hvilket nummer jeg brugte på grund af ny telefon. Men servicen hos hende klager jeg da ikke over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 24. November, 2020 lovingboobs skrev, den 15.11.2020 at 10:39: Der er 2 numre. Et på hendes annonce, mens der figurerer et andet på hendes "profil" som man kan klikke sig ind på under hendes billeder. Hvis nogen har kontakt til hende, skulle hun måske gøres opmærksom herpå. Jeg har også besøgt hende flere gange, men det er nok ca 1/2 år siden sidste besøg. Kan ikke huske, hvilket nummer jeg brugte på grund af ny telefon. Men servicen hos hende klager jeg da ikke over Nu ser det ud til annonce er opdateret igen her til morgen. Med denne nye overskrift: "Liderlig husmor. Der har stået forkert nr på annoncen fejlen er nu rettet" https://annoncelight.dk/showad/231827 Det passer så bare ikke, der er STADIG fejl i hendes annonce med 2 forskellige numre. Sjusk vil jeg kalde det der. En ting er, at man laver en slåfejl, når man skriver det. Men at man så ikke lige læser korrektur efterfølgende inden man indrykker, det er simpelthen for dumt! Nogen der har haft kontakt med hende her på det seneste efter det her kludder? Jeg skal ikke nyde noget af at skrive til nogen, hvor der er tvivl om, hvem der får sms'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ms.tosh 5 Skrevet 25. November, 2020 Hej Til jer der har bemærket min fejl vedr. nummer i min annonce så beklager jeg dybt og Ja det var en sjuskefejl det gik lidt for stærkt Fejlen er rettet nu begge steder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 25. November, 2020 ms.tosh skrev, for 42 minutter siden: Hej Til jer der har bemærket min fejl vedr. nummer i min annonce så beklager jeg dybt og Ja det var en sjuskefejl det gik lidt for stærkt Fejlen er rettet nu begge steder Renser du aldrig negle???? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. November, 2020 Gad dæleme godt begrave mit hoved i det skød for efterfølgende at give hende så meget.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 25. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 44 minutter siden: Gad dæleme godt begrave mit hoved i det skød for efterfølgende at give hende så meget.... Jamen du har heller aldrig været så kræsen...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. November, 2020 Sweetmand skrev, for 1 time siden: Jamen du har heller aldrig været så kræsen...... Nope... Men ved samtidig hvad der er godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 25. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 5 minutter siden: Nope... Men ved samtidig hvad der er godt. Arh.....hold dig nu til sandheden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. November, 2020 Sweetmand skrev, for 11 timer siden: Arh.....hold dig nu til sandheden... Ikke forstået????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 9. December, 2020 Sir_Cumalotforfun skrev, den 12.11.2020 at 15:01: Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827 Hun er rigtigt sød og let at snakke med. Jeg havde besluttet mig for en håndtrold og det fik jeg! Rigtigt godt med olie, øjenkontakt, stille og roligt, virkeligt godt! Stedet er dejligt diskret. Er det ude på landet eller i en landsby m Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 9. December, 2020 BlackMagic18 skrev, for 57 minutter siden: Er det ude på landet eller i en landsby m spørg hende selv, hun er i tråden her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 12. December, 2020 (edited) Sir_Cumalotforfun skrev, den 12.11.2020 at 15:01: Jeg besøgte for nogle dage siden ms.tosh https://annoncelight.dk/showad/231827 Hun er rigtigt sød og let at snakke med. Jeg havde besluttet mig for en håndtrold og det fik jeg! Rigtigt godt med olie, øjenkontakt, stille og roligt, virkeligt godt! Stedet er dejligt diskret. Ville det være et meget stort arbejde at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i? Redigeret 12. December, 2020 af Petter0419 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 12. December, 2020 Petter0419 skrev, for 53 minutter siden: Ville det være et meget stort arbejde at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i? Ro på med din copy/paste på samtlige indlæg på Forum! Eller du skal måske have det til at ligne du er meget aktiv på Forum? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 12. December, 2020 NysgerrigePeter skrev, for 2 timer siden: Ro på med din copy/paste på samtlige indlæg på Forum! Eller du skal måske have det til at ligne du er meget aktiv på Forum? Ja, naturligvis, jeg vil gerne have det til at ligne at jeg er meget aktiv på Forum. Imponerende at du kunne gennemskue mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 15. December, 2020 Petter0419 skrev, den 12.12.2020 at 21:08: Ville det være et meget stort arbejde at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i? Beklager, jeg havde desværre så meget tro på læsernes evner, at det var muligt at trykke på linket og læse mere hvis man var interesseret. Men for dig som åbenbart ikke har de evner, kan jeg fortælle at hun holder til i Assens. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 16. December, 2020 (edited) Sir_Cumalotforfun skrev, for 10 timer siden: Beklager, jeg havde desværre så meget tro på læsernes evner, at det var muligt at trykke på linket og læse mere hvis man var interesseret. Men for dig som åbenbart ikke har de evner, kan jeg fortælle at hun holder til i Assens. Det er jo lidt vanskeligt at vide, om man er interesseret, når man ikke ved, hvilken by, pigen holder til i. Men det er måske for svært at forstå? Redigeret 16. December, 2020 af Petter0419 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blackdot 30 Skrevet 16. December, 2020 Petter0419 skrev, for 13 timer siden: Det er jo lidt vanskeligt at vide, om man er interesseret, når man ikke ved, hvilken by, pigen holder til i. Men det er måske for svært at forstå? det står der da som noget af det første - Assens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 17. December, 2020 blackdot skrev, for 11 timer siden: det står der da som noget af det første - Assens Du er velkommen til at læse min kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg