JimmyOlsen 294 Skrevet 12. November, 2020 Nogen erfaringer? ...det er Solitudevej som har temmelig blandede anmeldelser, på den anden side er hun verificeret på Numpho https://nympho.dk/n3086/1507/new-new-new-inessa-in-nrrebro-gfe/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 12. November, 2020 skulle den ikke ligge i efterlysninger? Men jeg har da også luret på hende, synes hun er en god cigar Så er selv nysgerrig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 13. November, 2020 (edited) slettet Redigeret 13. November, 2020 af Harran fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JimmyOlsen 294 Skrevet 13. November, 2020 sugarshooter skrev, for 13 timer siden: skulle den ikke ligge i efterlysninger? Men jeg har da også luret på hende, synes hun er en god cigar Så er selv nysgerrig! Hvad mener du - det ER da i efterlysninger?? ...kan nogen sige noget om hvordan Solitudevej er? Frygter en snasket kælder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 13. November, 2020 JimmyOlsen skrev, for 7 timer siden: Hvad mener du - det ER da i efterlysninger?? ...kan nogen sige noget om hvordan Solitudevej er? Frygter en snasket kælder Ja den er blevet flyttet nu Jeg har kun været på solitudevej én gang, det var ok - har prøvet både værre og bedre. Jeg prøvede at få en hyrdetime hos Inessa i dag men intet svar... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg