PaulC 7 Skrevet 17. November, 2020 Det er anden gang jeg har besøgt Andrea, og igen fik jeg særklassebehandling. En superlækker ungepige som tilfredsstiller øjne og lyster. Hun skynde sig ikke, lytter til dine ønsker og er nemt at snakke med. Hvis ikke du kan tænde på hende, er du døde! Jeg glæder mig til næste gang allerede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 99 Skrevet 17. November, 2020 er det https://annoncelight.dk/showad/307222 ? Hun ser hammer sød/godt ud men jeg har brugt de første 800-1000,- bare på at kigge hendes ekstra ydelser igennem så det ville bliver en dyr omgang at blive afhængig af hende men fedt du havde dig en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulC 7 Skrevet 17. November, 2020 Ja det er hende. Bare basis 1400kr for en time er fint. 2000 for alt du vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulC 7 Skrevet 17. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/307222 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 17. November, 2020 PaulC skrev, for 5 timer siden: Ja det er hende. Bare basis 1400kr for en time er fint. 2000 for alt du vil 2k for alt inklusive 1 time? Er det noget du kan stå inde for - jeg kan ikke se at det er noget hun oplyser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 17. November, 2020 Er der nogen der iøvrigt har prøvet det der video (no face) med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulC 7 Skrevet 30. November, 2020 autobahn skrev, den 17.11.2020 at 21:25: 2k for alt inklusive 1 time? Er det noget du kan stå inde for - jeg kan ikke se at det er noget hun oplyser. “Alt inklusive” i den forstand man får en basis time, så find et par ekstras, så ender man på 2000kr. Selfølgelig hvis du vil have alt på menuen koster det meget mere. Man skal også bruge sin hjerne hvad! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 30. November, 2020 PaulC skrev, for 1 time siden: “Alt inklusive” i den forstand man får en basis time, så find et par ekstras, så ender man på 2000kr. Selfølgelig hvis du vil have alt på menuen koster det meget mere. Man skal også bruge sin hjerne hvad! En anden mulig var at undlade at formulere sig i salgstilbudsvendinger a'la "2000 for alt du vil" - hvis det bare er noget man finder på. Sådan er vi så forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notmee 11 Skrevet 30. November, 2020 PaulC skrev, den 17.11.2020 at 13:50: Det er anden gang jeg har besøgt Andrea, og igen fik jeg særklassebehandling. En superlækker ungepige som tilfredsstiller øjne og lyster. Hun skynde sig ikke, lytter til dine ønsker og er nemt at snakke med. Hvis ikke du kan tænde på hende, er du døde! Jeg glæder mig til næste gang allerede Hvor i Aalborg holder hun til? Midtbyen eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg