Denfrække80 2 Skrevet 20. November, 2020 (edited) Er der nogle som har haft kontakt med denne babe! Og som måske kan fortælle lidt om det? har skrivet til hende men intet svar, billede ser os lidt fake ud. https://sugardaters.com/da/profile/yDZ6O48MZe Redigeret 20. November, 2020 af Denfrække80 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 20. November, 2020 Læs med her. Det er den samme person. Hun skifter navn heletiden. Måske læser hun med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 20. November, 2020 Sexy_Joe skrev, for 23 minutter siden: Læs med her. Det er den samme person. Hun skifter navn heletiden. Måske læser hun med her. Begge profiler er aktive på SD og der er ca. 20cm højde forskel på dem. Så om det er samme person!? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække80 2 Skrevet 20. November, 2020 Sexy_Joe skrev, for 36 minutter siden: Læs med her. Det er den samme person. Hun skifter navn heletiden. Måske læser hun med her. Super tak for info! Men kan se at den en skriver på engelsk og den anden på dansk? Men holder lige øje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække80 2 Skrevet 20. November, 2020 SnowmanDK skrev, for 13 minutter siden: Begge profiler er aktive på SD og der er ca. 20cm højde forskel på dem. Så om det er samme person!? Ja! Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 20. November, 2020 SnowmanDK skrev, for 2 timer siden: Begge profiler er aktive på SD og der er ca. 20cm højde forskel på dem. Så om det er samme person!? Så du mener det er to forskellige profiler? Begge profiler har samme billed på med mindre de er tvillinger.. Og lige en Update. Denne profil eksistere ikke mere. Haha. Spændt på hvilke navn hun nu opretter profil på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 20. November, 2020 Sexy_Joe skrev, for 5 minutter siden: Så du mener det er to forskellige profiler? Begge profiler har samme billed på med mindre de er tvillinger.. Og lige en Update. Denne profil eksistere ikke mere. Haha. Spændt på hvilke navn hun nu opretter profil på. Update burde være at du er blevet blokeret, for vi andre kan godt se begge profiler! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække80 2 Skrevet 20. November, 2020 Sexy_Joe skrev, for 12 minutter siden: Så du mener det er to forskellige profiler? Begge profiler har samme billed på med mindre de er tvillinger.. Og lige en Update. Denne profil eksistere ikke mere. Haha. Spændt på hvilke navn hun nu opretter profil på. Ja det gør jeg! Jeg kan ikke se at det samme billede de har på, tror du er bliver blokeret ven! For jeg kan godt se den stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække80 2 Skrevet 20. November, 2020 SnowmanDK skrev, for 7 minutter siden: Update burde være at du er blevet blokeret, for vi andre kan godt se begge profiler! Ja! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 20. November, 2020 Denfrække80 skrev, for 9 timer siden: Ja det gør jeg! Jeg kan ikke se at det samme billede de har på, tror du er bliver blokeret ven! For jeg kan godt se den stadig Nej jeg har selv blokeret den min ven. Og Begge profiler er af samme person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 20. November, 2020 (edited) SnowmanDK skrev, for 10 timer siden: Update burde være at du er blevet blokeret, for vi andre kan godt se begge profiler! Har selv blokeret den. Derfor jeg ikke kan se den mere. Haha Redigeret 20. November, 2020 af Sexy_Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 20. November, 2020 (edited) Hun har oprettet ny profil, som jeg har blokeret. Nået at kopiere linket og efterfølgende gik ind på, hvor den siger profil ikke fundet. . Så det fungere fint. Redigeret 20. November, 2020 af Sexy_Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække80 2 Skrevet 21. November, 2020 Er det nogle der ved hvor meget sugar hun skal ha? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække80 2 Skrevet 4. December, 2020 Nyt billede på denne!!! Synes det ser bekendt ud! https://sugardaters.com/da/profile/yDZ6O48MZe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg