Guest Nemtøs Skrevet 20. November, 2020 Hvilket forum kan anvendes til søgning af 2-3 "faste relationer" hvor der indgår et fast beløb. Har forsøgt AL uden det store held. Har for et par år siden været på sugardaters, ved ikke hvordan det er nu? Er der et brugbart forum hvor jeg kan søge fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. November, 2020 Reelt kan man vil benytte alle portaler. Det kan så undre mig lidt, at en kvinde med din popularitet og markante eksponering ikke kan finde det på EG. Du har ekstremt mange likes og følgere. Om et andet så burde denne tråd vil også afstedkomme nogle henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. November, 2020 TheVoice skrev, 1 time siden: Reelt kan man vil benytte alle portaler. Det kan så undre mig lidt, at en kvinde med din popularitet og markante eksponering ikke kan finde det på EG. Du har ekstremt mange likes og følgere. Om et andet så burde denne tråd vil også afstedkomme nogle henvendelser. Jeg har ikke fundet en legekammerat, som jeg kan ses med ca. 1 gang hver måned, om det er underligt eller ikke ved jeg ikke. Tror du tager gevaldigt fejl af det der ligner popularitet, det er ikke det samme som at jeg har valgmuligheder eller daglige henvendelser. langt fra. Måske jeg skulle forsøge endnu engang med en ordentlig annonce på Al og håbe på det giver pote. Jeg har ikke lyst til at oprette en profil på en eller anden dating side og snige betaling med ind. Det er ikke ordentligt. Jeg kunne selvfølgelig glemme alt om betaling og se om der vil være andre muligheder der åbner sig. Du fik mig til at reflektere lidt, tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 21. November, 2020 Jeg synes det er en meget interessant tanke at tilbyde det du beskriver. Hvis jeg forstår dig ret, jeg så ikke din oprindelige annonce, så leder du efter en (flere?) relation, hvor der bliver basis for at opbygge et tættere kendskab/tryghed, men hvor skyldfriheden og det uforpligtende fastholdes i en ramme af betaling. Er det rigtigt forstået? Eneste problem jeg ser i det er, at når der er penge mellem to parter, så forventes det normalt at betaler har betydelig større indflydelse på hvad der er på tapetet. Eller lagenet. "Den der betaler for musikken bestemmer, hvad der skal spilles", som det er blevet sagt. Hvordan har du det med det? I forhold til kanal, så er jeg enig med @TheVoice, mange med en potentiel interesse burde opdage det her. Så er der lige det med placering og hvor man mødes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 21. November, 2020 Jeg ville være meget interesseret i sådan et setup. Desværre blev jeg på den venligste måde sendt da jeg skrev til dig sidst. Men alt held og lykke med at finde det du søger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 21. November, 2020 Nemtøs skrev, for 11 timer siden: Jeg har ikke fundet en legekammerat, som jeg kan ses med ca. 1 gang hver måned, om det er underligt eller ikke ved jeg ikke. Jeg synes ikke det er underligt, idet du ved flere tilfælde herinde i trådene har skrevet, at du ikke er aktivt søgende længere. Måske dit skriv her åbner op for, at flere skriver til dig, da du nu har tilkendegivet, at du rent faktisk søger igen. Sådan har jeg i hvert fald forstået på dit indlæg. Pøj pøj med det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. November, 2020 Horekunde skrev, for 2 timer siden: Jeg ville være meget interesseret i sådan et setup. Desværre blev jeg på den venligste måde sendt da jeg skrev til dig sidst. Men alt held og lykke med at finde det du søger! Hvad skrev jeg til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 21. November, 2020 At du ikke lavede aftaler med nye mænd, da de er useriøse. Helt forståeligt, for det er også det indtryk jeg har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. November, 2020 stantheman skrev, for 4 timer siden: Jeg synes det er en meget interessant tanke at tilbyde det du beskriver. Hvis jeg forstår dig ret, jeg så ikke din oprindelige annonce, så leder du efter en (flere?) relation, hvor der bliver basis for at opbygge et tættere kendskab/tryghed, men hvor skyldfriheden og det uforpligtende fastholdes i en ramme af betaling. Er det rigtigt forstået? Eneste problem jeg ser i det er, at når der er penge mellem to parter, så forventes det normalt at betaler har betydelig større indflydelse på hvad der er på tapetet. Eller lagenet. "Den der betaler for musikken bestemmer, hvad der skal spilles", som det er blevet sagt. Hvordan har du det med det? I forhold til kanal, så er jeg enig med @TheVoice, mange med en potentiel interesse burde opdage det her. Så er der lige det med placering og hvor man mødes... Vigtigst for mig er at den er gensidig respekt, kemi og lyst. At den der betaler sætter dagsordenen er fint med mig, idet jeg er sikker på at der er afklaret forinden at jeg rent faktisk tænder på legen. Jeg er så priviligeret at jeg nyder rigtig mange type af lege, men selvfølgelig har jeg et par no-goes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 114 Skrevet 21. November, 2020 Nemtøs er skøn, vild og fræk som bare fanden - jeg siger det bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 21. November, 2020 Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Hvilket forum kan anvendes til søgning af 2-3 "faste relationer" hvor der indgår et fast beløb Synes det lyder som SD - hvorfor spørger du ikke blot nogle af dine faste kunder om de er interesserede? Tror i øvrigt at en mellemting mellem GP og SD kunne være interessant for en del - der er flere GP’er jeg gerne havde set fast hver/hver anden uge, hvis tankerne og den gensidige respekt omkring dette havde været ens. Mvh Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. November, 2020 Sentio skrev, for 21 minutter siden: Synes det lyder som SD - hvorfor spørger du ikke blot nogle af dine faste kunder om de er interesserede? Tror i øvrigt at en mellemting mellem GP og SD kunne være interessant for en del - der er flere GP’er jeg gerne havde set fast hver/hver anden uge, hvis tankerne og den gensidige respekt omkring dette havde været ens. Mvh Sentio Jeg vil ikke virke anmassende. De få "kunder" som jeg har tilbage kan tælles på en hånd. Det er ikke ofte vi kan mødes, da 2 kalender skal gå op og der er lang afstand imellem os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 22. November, 2020 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: Jeg vil ikke virke anmassende. De få "kunder" som jeg har tilbage kan tælles på en hånd. Det er ikke ofte vi kan mødes, da 2 kalender skal gå op og der er lang afstand imellem os. Og jeg har det lidt på samme måde - vil ikke spørge en GP’er om dette, da jeg ikke ønsker at opfattes, som en der vil “forhandle” - men ville ikke opfatte det som anmassende, hvis hun spurgte og jeg ellers kendte hende godt. Mvh Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. November, 2020 Sentio skrev, for 5 timer siden: Og jeg har det lidt på samme måde - vil ikke spørge en GP’er om dette, da jeg ikke ønsker at opfattes, som en der vil “forhandle” - men ville ikke opfatte det som anmassende, hvis hun spurgte og jeg ellers kendte hende godt. Mvh Sentio Synes sagtens du kan spørge din udvalgte gp om hun har lyst til at lave en fast aftale med jævne besøg til xx kr per besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2020 Jeg ville da bare lave en annonce på AL hvor jeg klart ridsede op hvad aftalen går ud på. Du vil da få masser af respons, og så kommer sorterings arbejdet. Jeg har fra tid til anden haft faste pris/besøgsfrekvens aftaler med en pige. Sommetider på mit initiativ, somme tider på hendes. En havde jeg faktisk aftale med i næsten 8 år. Problemet med den type aftaler for mig er at der efter noget tid går for meget rutine i det, men det er en anden snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 23. November, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden: Jeg ville da bare lave en annonce på AL hvor jeg klart ridsede op hvad aftalen går ud på. Du vil da få masser af respons, og så kommer sorterings arbejdet. Jeg har fra tid til anden haft faste pris/besøgsfrekvens aftaler med en pige. Sommetider på mit initiativ, somme tider på hendes. En havde jeg faktisk aftale med i næsten 8 år. Problemet med den type aftaler for mig er at der efter noget tid går for meget rutine i det, men det er en anden snak. Super fine pointer, Aarhuselsker. Jeg genkender de samme overvejelser, du gør dig i dit skriv. Jeg havde også en fast besøgsfrekvens hos en meget sød kvinde, der pågik i næsten 2 år. Det, der fungerede godt for os, var at vi begge blev mere trygge, mere nærværende, mere opsat på at udforske hinanden for hver gang vi mødte hinanden. Det var en forrygende udvikling fra gang til gang. Alle de dybe, nære, kærlige og uforglemmelige stunder, har en vis aktie i, hvordan jeg er “formet“ og således haft en vis indflydelse på den person jeg er i dag. For mit vedkommende undgik jeg, heldigt, at der ikke opstod en følelse af rutine, og det kan mestendels skyldes, at hun aktivt hjalp med holde liv i “flammen”, på mere end en måde, i den tid vi så hinanden. Undskyld Nemtøs, at jeg lige bryder ind i din tråd, med lidt fortabelse i gamle minder. /DenSidsteKavaler Redigeret 23. November, 2020 af DenSidsteKavaler Der manglede nogle ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 23. November, 2020 Nu er vi sikkert meget forskellige herinde i forhold til ønsker/ behov osv. Men tror alligevel at mange har det som mig og har fundet ud af, at det med faste relationer er svært og det bliver på en eller anden måde for forpligtende. Og de fleste af os herinde søger det modsatte af forpligtelse. En ting er af gå hjemme og så have en aftale med en GP nogle dage eller uger frem, det dur ikke rigtigt for mig. Det forstærker på en eller anden måde utroskaben og giver mig dårlig samvittighed, at jeg ligefrem planlægger besøgene på den måde kontra, at gøre det mere impulsivt på selve dagen. Den anden ting er, at jeg har oplevet et par gange, hvor jeg har flere besøg ved samme pige eller har skrevet om at ses igen, at pigen bliver fornærmet og sur, hvis jeg så vælger at besøge en anden pige frem for hende, idet hun så mener, at jeg fravælger hende og det kommer der sjældent noget godt ud af. Så det bliver hurtigt sådan noget med, at hvis man har en fast relation, så kan man nærmest ikke skrive herinde om andre piger, idet ens relation så bliver jaloux og måske ligefrem sur på en. Rigtig mange GP’er holder skarp øje herinde og følger meget interesseret med i hvad man skriver og hvem man besøger på godt og ondt. @Nemtøs jeg tror at et eller flere af mine afsnit her er en ikke uvæsentlig årsag til, at du har svært ved få faste relationer herinde fordi flere formentlig har det ligesom mig. Læg så dertil, at du selv læser meget med herinde og nogle gange også får konkluderet noget om en, som måske var lidt en overfortolkning. Vi to har jo også haft nogle kampe pga. ting jeg har skrevet herinde, som så på en eller anden måde i perioder har fået os på kant med hinanden. Selvom det ikke var hensigten. Men jeg håber virkeligt, at du finder nogle match, der vil det samme som dig for det har du virkelig fortjent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 6 minutter siden: @Nemtøs jeg tror at et eller flere af mine afsnit her er en ikke uvæsentlig årsag til, at du har svært ved få faste relationer herinde fordi flere formentlig har det ligesom mig. Læg så dertil, at du selv læser meget med herinde og nogle gange også får konkluderet noget om en, som måske var lidt en overfortolkning. Vi to har jo også haft nogle kampe pga. ting jeg har skrevet herinde, som så på en eller anden måde i perioder har fået os på kant med hinanden. Selvom det ikke var hensigten. Men jeg håber virkeligt, at du finder nogle match, der vil det samme som dig for det har du virkelig fortjent Mange tak for dit skriv, og ja jeg er fuldstændig enig med dig. Vi er kommet på kant af hinanden et par gange ved at jeg har tolket på det du har skrevet. Jeg er ikke jaloux, men jeg stiller lidt krav, og jeg er udemærket godt klar over at jeg ikke altid er lige nem at danse med. Det kan/vil jeg ikke ændre på. De ting som vi er kommet på kant med hinanden, oplever jeg vi har klaret. Jeg håber også på, at jeg på et eller andet tidspunkt kan finde det jeg søger efter. Heldigvis har jeg ikke travlt. Interessant syn på at pludselige indfald med benyttelse af købesex giver mindre skyldfølelse end de planlagte. Jeg håber så bare at de besøg også giver dig det ønskede og ikke blot én her og nu udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 23. November, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: De ting som vi er kommet på kant med hinanden, oplever jeg vi har klaret. Jeg håber også på, at jeg på et eller andet tidspunkt kan finde det jeg søger efter. Heldigvis har jeg ikke travlt. Interessant syn på at pludselige indfald med benyttelse af købesex giver mindre skyldfølelse end de planlagte. Jeg håber så bare at de besøg også giver dig det ønskede og ikke blot én her og nu udløsning. Enig! Det har vi klaret! Jeg ville lidt ønske, at jeg kunne være det du søger, men det kender jeg mig selv for godt til at vide at jeg ikke er. Jeg vil skuffe dig og derfor vil jeg ikke bejle til at blive en tæt relation til dig. Omvendt - som jeg nok er nu - vil jeg gerne være en du kender lidt og en som du måske kommer til at møde igen, hvis det en dag pludselig passer godt sammen. Det sidste afsnit skal jeg godt nok lige tænke over og jeg har virkelig ikke svaret. Tror ikke rigtig jeg ved hvad jeg egentlig ønsker med købesex. Er nok nærmere fanget lidt i det og ville ønske, at jeg kunne leve uden at betale for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 23. November, 2020 I bliver et SØDT par tror jeg......LOOOOOOOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 27 minutter siden: Enig! Det har vi klaret! Jeg ville lidt ønske, at jeg kunne være det du søger, men det kender jeg mig selv for godt til at vide at jeg ikke er. Jeg vil skuffe dig og derfor vil jeg ikke bejle til at blive en tæt relation til dig. Omvendt - som jeg nok er nu - vil jeg gerne være en du kender lidt og en som du måske kommer til at møde igen, hvis det en dag pludselig passer godt sammen. Det sidste afsnit skal jeg godt nok lige tænke over og jeg har virkelig ikke svaret. Tror ikke rigtig jeg ved hvad jeg egentlig ønsker med købesex. Er nok nærmere fanget lidt i det og ville ønske, at jeg kunne leve uden at betale for sex. Det jeg søger efter er svært at finde i købesex regi, men ikke umuligt. Jeg har haft sådan en relation til 2 gifte mænd, den ene kunne ikke styre sin lyst til eksperimenterede sex med mig og begyndte at påvirke ægteskabet. Jeg havde et venskab med ham og kunne lide ham. Han var lidt følelsesforskrækket. Den anden ustabil og dårlig til at holde aftaler, men nasty og beskidt sex. Jeg har opgivet ham, da det er umuligt at lave en aftale der holder med ham. Har haft ufattelige gode oplevelser herinde, nogen stopper lige pludselig med at ses. Undre mig over at det sker. Men det er jo et vilkår ved købesex at det er ganske uforpligtende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 23. November, 2020 Besøger man den samme GP flere gange bliver man mere fortrolige og tætte, og forholdet udvikler sig naturligvis. Derfor bliver det også mere akavet, og til dels selvmodsigende, at betale for besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 23. November, 2020 Sweetmand skrev, for 36 minutter siden: I bliver et SØDT par tror jeg......LOOOOOOOL Så mangler vi bare, at du griber brudebuketten, som en tøs der vil tages Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. November, 2020 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Besøger man den samme GP flere gange bliver man mere fortrolige og tætte, og forholdet udvikler sig naturligvis. Derfor bliver det også mere akavet, og til dels selvmodsigende, at betale for besøget. Akavet for begge eller for dig? Fordi gp'en begynder at tage dig for givet? De mænd som jeg har mødtes med med jævne mellemrum, har jeg haft en særlig aftale ift betaling, somme tider har jeg givet yderligere rabat og andre gange har det været gratis besøg. Men det har været dem som jeg har haft en særaftale med. Det har aldrig virket akavet for mig. En mand som jeg somme tider ser, betaler det han har lyst til. Vi er begge tilfredse. Har mødtes med ham igennem snart 4 år nu, men desværre ikke så ofte idet han er nordjyde og en hel fantastisk en af slagsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden: Så mangler vi bare, at du griber brudebuketten, som en tøs der vil tages Jeg tvivler stærkt på, at bænkevarmeren er så habil at den er i stand til at gribe, og medmindre det ikke er et arrangeret ægteskab bliver den sku svær at sælge, for selv den langsommeste knallert på havnekajen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg