Sweetmand 346 Skrevet 24. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/293519 https://annoncelight.dk/profile/siliconebarbiana https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5227&lan=en Det er lækkerrier og se på, lige indtil man ser hun har en diller.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. November, 2020 https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5227&lan=en WOOOOOW hun kan sluge den.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 24. November, 2020 Jeg ku godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 24. November, 2020 Man er vel ikke en mand... - før man har prøvet en... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. November, 2020 Tranporter skrev, for 17 minutter siden: Man er vel ikke en mand... - før man har prøvet en... LIIIIIIIIIIGE der sætter jeg altså grænsen.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 24. November, 2020 Jeg gad sku godt prøve hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 24. November, 2020 Sweetmand skrev, for 22 minutter siden: LIIIIIIIIIIGE der sætter jeg altså grænsen.... Kan jeg kun tilslutte mig... Så vælger jeg at leve med ikke at være en rigtig mand.... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 24. November, 2020 Fedtsprøjten skrev, for 1 minut siden: Jeg gad sku godt prøve hende Hende? Det er en mand... Men nu skal man selvfølgelig passe på med at kategorisere mennesker i de stereotype køn man lærte om i biologi dengang man dårligt havde hår på den... Men lad os da høre om hvad I oplever med "den", har da en sund nysgerrighed.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 24. November, 2020 Tranporter skrev, for 1 time siden: Man er vel ikke en mand... - før man har prøvet en... Kun en mand ved hvordan et perfekt blow skal leveres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. November, 2020 next skrev, for 14 minutter siden: Kun en mand ved hvordan et perfekt blow skal leveres. KAN vi ikke godt blive enige om, at der er mere kvinde over hende end der er MAND?????????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 24. November, 2020 Sweetmand skrev, for 6 timer siden: KAN vi ikke godt blive enige om, at der er mere kvinde over hende end der er MAND?????????????? Jo afgjort! Men det er jo for vildt mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. November, 2020 Sweetmand skrev, for 12 timer siden: KAN vi ikke godt blive enige om, at der er mere kvinde over hende end der er MAND?????????????? Hvis du vil knalde med ham tror jeg du vil overveje at ændre din mening om den sag.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 233 Skrevet 26. November, 2020 Ligger denne tråd ikke forkert?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. November, 2020 ild i piben skrev, for 2 timer siden: Ligger denne tråd ikke forkert?? Hvor ER du altså bare DYGTIG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. November, 2020 (edited) Sweetmand skrev, for 3 timer siden: Hvor ER du altså bare DYGTIG. Ret beset har manden jo ret.... Redigeret 26. November, 2020 af 22 cm and thick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden: Ret beset han manden jo ret.... Ordkløver, du mener vel HAR ret...............LOOOOOOOL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. November, 2020 22 cm and thick Erfaren bruger Medlem 1982 2634 indlæg Rapporter indlæg Skrevet tirsdag klokken 17:01 Sweetmand skrev, den 24.11.2020 at 16:51: Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE! Det ved du måske fordi du sad ved siden af? Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE! Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....Ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom at gøre klart det her er total FAKE! To fejl på en linje er ikke meget bedre end det "hun" præsterer. Men fred være med det. Min pointe er bare at fordi der er stavefejl eller grammatiske fejl behøver "hun" ikke være fake. Men men men... Når det nu er sagt så ville jeg nu heller ikke satse resten af min opsparing på et besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. December, 2020 Sweetmand skrev, den 24.11.2020 at 18:09: KAN vi ikke godt blive enige om, at der er mere kvinde over hende end der er MAND?????????????? Det er en plastik ting. Det eneste der vist ikke er korrigeret på er pikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg