Hop til indhold
white rabbits

Hvad er vigtigt for jer vores kære kunder??

Recommended Posts

Hej Gentelmens, 

Fra starten vil jeg undskyld for min formuleringer og stavefejl:))) det fadme svært at lære perfekt Dansk:)

jeg står her og nu med opsagt lejemål. Og blir nød til at lukke jeres ynglings sted på sjælland. ( vil ikk råbe det højt hvor.)

i så mange år vi var mega glad for jer og forhåbentlig omvent:))) 

Vi var altid orienteret i at levere bedst service, ægte billeder, hygiejne, drinks og meget mere!!! 

Vi som fælleskab er lidt forviret nu, og bader jer om lidt hjælp og vejlejdning. Da vi alerede leder efter den rigtig lokale.

( giv besked hvis du har noget at tilbyde)

Hvis i skulle vælge:

* Stedet placerer i industri, på villa vej og måske bare en lejlighed?

* antal piger på stedet: 2-4/3-5/4-7?

* åbningstid? 
* andere bemærkninger, som er vigtig for jer? 

Giv os feedback. Deal gerne dine interessante ideer. Meninger om kommende nye sted

✌️Peace&Love

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Peace&Love

Let adgang,  at der kan parkeres i nærheden sikkert uden P-bøde. 

At der er gode muligheder for et hurtigt bad og neutrale sæber. 

Brug ikke parfumer, i det mindste ikke kraftigt duftende.

Lyse lokaler så vi kan nyde synet af jer.

Placering, tæt ved hovedfærdselsåre og gerne s-tog, metro etc. Kan være tæt på indkøbscenter.

Gerne mere end 1 pige på arbejde.

Glæder mig til at se jeres åbnings annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for komentar Kurtjo. 

Vil huske om sæbe/parfum. Vi blir bedre til det! :)

Har en lokale som jeg overvejer. Den er på villavej. Nem at finde. 10min gå fra waves. Men jeg  tænker måske lidt negativ, da vi er vent til noget anden:), som stor indlukkede parkering på industri område uden naboer... 

Har det betydning for Jer kære mand hvor det ligger? Total gemt eller?? 
som fordel i industial area was stor parking, hvor i kunne parkere stor biller, varevogn og lignende i arbejdstimerne. Men der var dårlig forbindelse med ofentlig transport og ingen ATM i nærhed:) 

Vdr antal af piger. Jo flerre piger, jo støre chancer at møde en anden kunde. Tænker det ik så behageligt:)  så måske skal være kun 2-4 piger pr stedet? Så der er ikk så stor trafik

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Ak47

Stedet skal først og fremmeste være praktisk - dvs god fast seng, eller podie.

Antallet af piger på vagt - der er 2 ad gangen helt fint for mig, men det er jo rart hvis stedet har en 8-10 stykker tilknyttet.

INGEN parfume ! Sæbeduft er helt fint.

Industrikvarter er sådan set OK hvis det er til at komme derhen.

Udover det er det vigtigste jo nogle søde piger, gerne med lidt humor som forstår at hygge om gæsterne.

Og så er det altid rart med en kop ventekaffe.

Skal se om jeg kan komme i tanker om mere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere piger på vagt, så man spontant kan dukke op og få mulighed for at vælge.

Mulighed for bad/jacuzzi med pigen.

Rimelig diskret placering fx i villa eller lejlighed/kælder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ak47 skrev, for 4 minutter siden:

@Den Gamle Greve

Tak for komentar! 
hmmm kaffe:))) det skal jeg overveje, har aldrig tænkt om det:))) vi har altid noget koldt (vand,soda,vin) 

Hvilke piger er her tale om? Thai,Danske,Østeuropa eller nogle helt andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Ak47 skrev, 1 time siden:

Hej Gentelmens, 

Fra starten vil jeg undskyld for min formuleringer og stavefejl:))) det fadme svært at lære perfekt Dansk:)

jeg står her og nu med opsagt lejemål. Og blir nød til at lukke jeres ynglings sted på sjælland. ( vil ikk råbe det højt hvor.)

i så mange år vi var mega glad for jer og forhåbentlig omvent:))) 

Vi var altid orienteret i at levere bedst service, ægte billeder, hygiejne, drinks og meget mere!!! 

Vi som fælleskab er lidt forviret nu, og bader jer om lidt hjælp og vejlejdning. Da vi alerede leder efter den rigtig lokale.

( giv besked hvis du har noget at tilbyde)

Hvis i skulle vælge:

* Stedet placerer i industri, på villa vej og måske bare en lejlighed?

* antal piger på stedet: 2-4/3-5/4-7?

* åbningstid? 
* andere bemærkninger, som er vigtig for jer? 

Giv os feedback. Deal gerne dine interessante ideer. Meninger om kommende nye sted

✌️Peace&Love

At i bruger rigtige fotos i jeres markedsføring og vasker jer grundigt i numsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bobby CPH

tak for kommentar! 

Et bad er vores prioritet:)) jacuzzi vi vil ikk tilbyde længere. Det er en service som ikk betale sig. Tager lang tid at fyld det op, mange kunder er ukorekte og derfor vi kunne ikk gør det før de ankommet. Og for piger det altid var problem MakeUp:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 minutter siden:

Hvilke piger er her tale om? Thai,Danske,Østeuropa eller nogle helt andre?

Østeuropa, latina 

vi arbejder ikk i fælleskab med danske eller thay piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 minutter siden:

At i bruger rigtige fotos i jeres markedsføring og vasker jer grundigt i numsen.

Vi bruger ikk falske foto:) det ikk tilladt. Og vi er kendt som ægte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Ak47 skrev, Lige nu:

Vi bruger ikk falske foto:) det ikk tilladt. Og vi er kendt som ægte

ikke tilladt ? det er der vist ingen lov omkring... men fint i bruger ægte fotos - vasker i jer i numsen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

ikke tilladt ? det er der vist ingen lov omkring... men fint i bruger ægte fotos - vasker i jer i numsen ?

Vores hygiejne er upåklagelig.

Stedet har fælles regler at ikk bruge fejke fotos. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Gode parkeringsforhold er  vigtigt, så gerne et industrikvarter med vendeplads til en fireakslet sættevogn, og plads til nogle store traktorer når dem fra landet kommer til byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 1 minut siden:

Gode parkeringsforhold er  vigtigt, så gerne et industrikvarter med vendeplads til en fireakslet sættevogn, og plads til nogle store traktorer når dem fra landet kommer til byen.

De fra landet er bedste og gavmilde kunder:)) som vi elsker meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio

Bare I kan droppe de der duft ting, som efterhånden sidder i enhver stikkontakt hos ganske mange GP’er .... der må have været en succesfuld dørsælger rundt ..... ens tøj er fuldstændig imprægneret efter besøget :) .... elsker når man går ind til lejlighed som ligger på 4th - og man allerede på 1 sal kan lugte de der bæster ..... så som ledetråd, ja så vil man gerne dufte af samme når man går ind, som når man går ud....  

Parkering: Let og tilgængelig og et sted man føler man kan holde 2-3 timer og bilen stadig er der når man kommer ud .... :) 

Ellers er attitude og måden man bliver mødt på vel det vigtigste - så at piger har det godt sammen tror jeg smitter af på alle. At man er åben for feedback også cool, så super initiativ med at starte denne tråd. 

(Brug af Snap/Whatsapp til booking også nice) 

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentio skrev, for 6 minutter siden:

Bare I kan droppe de der duft ting, som efterhånden sidder i enhver stikkontakt hos ganske mange GP’er .... der må have været en succesfuld dørsælger rundt ..... ens tøj er fuldstændig imprægneret efter besøget :) .... elsker når man går ind til lejlighed som ligger på 4th - og man allerede på 1 sal kan lugte de der bæster ..... så som ledetråd, ja så vil man gerne dufte af samme når man går ind, som når man går ud....  

Parkering: Let og tilgængelig og et sted man føler man kan holde 2-3 timer og bilen stadig er der når man kommer ud .... :) 

Ellers er attitude og måden man bliver mødt på vel det vigtigste - så at piger har det godt sammen tror jeg smitter af på alle. At man er åben for feedback også cool, så super initiativ med at starte denne tråd. 

(Brug af Snap/Whatsapp til booking også nice) 

@Sentio

tak for kommentar:)

har tænkt mig faktisk på snap profil, for at presentere nye damer, som ankommer:)

vil det være interessant?
men booking skal foregå med pigen selv:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige som parfume synes jeg det er vigtigt at der ikke lugter af tobaksrøg. Angående vask af numser stoler jeg på at pigerne har upåklagelig hygiejne, men da jeg er til scat/caviar er det dog ikke så vigtigt for mig. Hvis det er en service der tilbydes, mener jeg det er vigtigt at det kan gøres på en måde så man ikke forstyrrer de øvrige gæster og piger med lugtgener. Det skal være nemt at gøre rent og lufte ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget gerne tæt på offentlig transport. 

Gerne en smule anonymt, eller I skal være hurtige til at lukke op.

Helst 2-4 piger ad gangen. 

Glæder mig til at se konceptet. 

Redigeret af Gentlemand-Finn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helst i udkanten af byer, gerne industri, hvor der ikke færdes mange mennesker udenfor arbejdstiden. 

Det er sikkert fjollet, men jeg foretrækker meget diskretion og kan ikke foredrage områder, hvor alle naboer ved hvad der foregår. 

Held og lykke med et sted :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Ak47 skrev, for 35 minutter siden:

Hvad tænker du på? Jeg ikk helt forstår

Hvad bliver priserne, feks for 15, 20, 30 og 60 minutter ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 7 minutter siden:

Meget gerne tæt på offentlig transport. 

Gerne en smule anonymt, eller I skal være hurtige til at lukke op.

Helst 2-4 piger ad gangen. 

Glæder mig til at se konceptet. 

Tak @gentlemand-Finn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...