Guest Nick3533 Skrevet 30. November, 2020 Nogen der har erfaring med hende her? https://annoncelight.dk/showad/308049 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 30. November, 2020 Nick3533 skrev, for 20 minutter siden: Nogen der har erfaring med hende her? https://annoncelight.dk/showad/308049 Nej, ikke endnu....men jeg genkender profilens opbygning og har rigtig gode erfaringer med flere forskellige gp'er på adressen -de leverer altid varen og der er ikke noget bull med falske billeder eller at der annonceres med noget man så ikke lige kan få alligevel.....Jeg vil selv prøve at få en aftale med hende...hun ser dejlig ud.... Har nogen andre erfaringer derfra vil jeg gerne høre om det (?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nick3533 Skrevet 30. November, 2020 SchnitzelGebitzel skrev, for 1 time siden: Nej, ikke endnu....men jeg genkender profilens opbygning og har rigtig gode erfaringer med flere forskellige gp'er på adressen -de leverer altid varen og der er ikke noget bull med falske billeder eller at der annonceres med noget man så ikke lige kan få alligevel.....Jeg vil selv prøve at få en aftale med hende...hun ser dejlig ud.... Har nogen andre erfaringer derfra vil jeg gerne høre om det (?) Hun ser rigtig vild ud! Hvis du besøger hende vil du så lige give feedback her eller i pb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 30. November, 2020 Nick3533 skrev, for 2 timer siden: Hun ser rigtig vild ud! Hvis du besøger hende vil du så lige give feedback her eller i pb? selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1286 Skrevet 1. December, 2020 Nick3533 skrev, for 21 timer siden: Hun ser rigtig vild ud! Hvor ser du billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 1. December, 2020 Der har været billeder, men ikke mere. Måske hun er på vej videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 142 Skrevet 2. December, 2020 Gammel rotte skrev, for 20 timer siden: Hvor ser du billeder? Gå ind på hendes profil. I højre side er der en boks med hendes navn" very hot girl". Klik på navnet og det kommer en masse skønne billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 2. December, 2020 Billeder og tekst svarer til disse med tags som "lovelygirl": Back in Aarhus ✔️ Housewife viki ✔️ GOOD SEX ✔️ Megafrench ✔️ see videos ✔️ - Annoncelight "ladyviki": Sexy Viki in Aarhus❤️ see videos ❤️ verified photos ❤️ - Annoncelight Sofia skriver at hun er 22 år, Viki at hun er 32 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 2. December, 2020 Hedonis skrev, for 4 timer siden: Billeder og tekst svarer til disse med tags som "lovelygirl": Back in Aarhus ✔️ Housewife viki ✔️ GOOD SEX ✔️ Megafrench ✔️ see videos ✔️ - Annoncelight "ladyviki": Sexy Viki in Aarhus❤️ see videos ❤️ verified photos ❤️ - Annoncelight Sofia skriver at hun er 22 år, Viki at hun er 32 Ja, billederne under 'very hot girl' er af Viki. Der var andre billeder på annoncen tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 2. December, 2020 Denne annonce bruger de billeder Sofia brugte. https://annoncelight.dk/showad/308923 Har ikke besøgt nogen af dem, så jeg kender ikke sammenhængen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg