Lauersen 9590 Skrevet 1. December, 2020 Tilbage i foråret havde vi en inspirerende tråd om gaveideer fra Søstrene Greene og Kähler: https://www.eroguide.dk/forum/topic/119566-søstrene-grene-nu-med-butt-plug/?tab=comments#comment-1130899 Det er jo snart tid til gaver til hele famillien, så måske vi kunne dele forslag til hvad der skal under træet. Jeg faldt selv over en praktisk æggeblomme seperator: Eller hvad med en fin lille honningske: 1 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. December, 2020 Der er selvfølgelig også denne praktiske kødhammer fra Ikea 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 1. December, 2020 haha render du rundt i butikker og finder småperverse produkter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 1. December, 2020 Til manden der er i corona karantæne. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 1. December, 2020 Husk et link til de fine julegaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. December, 2020 Jeg har desværre ikke kunnet finde så mange links, men jeg er ret sikker på at ekspedienterne i enhver velassorteret forretning vil kunne hjælpe hvis man viser et billede på telefonen. Noget jeg synes mangler på natbordet i GP'ernes arbejdsværelser kunne være denne dekorative køkkenrulleholder: 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. December, 2020 Skulle det knibe med armkræfterne under udrulning af dej, findes der tilmed en kagerulle med en hjælpsom vibreringsfunktion: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 2. December, 2020 lille_peter skrev, den 1.12.2020 at 16:27: Husk et link til de fine julegaver Jeg forsøger, men så snart der er nogen der sælger noget brugbart bliver det fjernet igen. Jeg nåede f.eks ikke at bestille de her motionskugler fra Sears: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 881 Skrevet 2. December, 2020 Lauersen skrev, den 1.12.2020 at 10:49: Tilbage i foråret havde vi en inspirerende tråd om gaveideer fra Søstrene Greene og Kähler: https://www.eroguide.dk/forum/topic/119566-søstrene-grene-nu-med-butt-plug/?tab=comments#comment-1130899 Det er jo snart tid til gaver til hele famillien, så måske vi kunne dele forslag til hvad der skal under træet. Jeg faldt selv over en praktisk æggeblomme seperator: Eller hvad med en fin lille honningske: Så skal der leges 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 3. December, 2020 Man kan jo også give et gave kort til noget voksbehandling, eller evt. pakke sig selv ind: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. December, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 23 timer siden: Så skal der leges Anaelingus for en helt ny smag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. December, 2020 Hvis man skal pakke sig selv ind er der selvfølgelig mange muligheder: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 7. December, 2020 Det er også god stil at bruge indpakningspapir med glade julebudskaber som f.eks. "Let it snow" 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. December, 2020 Ikke så spektakulært, men et kneppekort til min favoritpige - gerne et rabatkort udstedt af hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 9. December, 2020 Det er jo også hyggeligt med lidt pynt og juledekorationer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 9. December, 2020 Og så mangler der bare et godt sted at hænge misteltenen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 14. December, 2020 (edited) (tyvstjålet fra Facebook) Normal har fået en massage maskine på lager. Redigeret 14. December, 2020 af Emmalie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 14. December, 2020 Så hvis man har over 329 gode venner kan man ikke give det der fine skuldermassage apparat til dem alle sammen. Ærgerligt nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 8. November, 2021 Nu nærmer julen sig endnu en gang, og vi skal til at finde på ønsker. Her var der lige en lille ting der kan lette arbejdet med bilvask for EG folket' 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. December, 2021 Trods de svære tider er der jo ikke noget som at komme i julestemning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 7. December, 2021 Lidt julelys på træerne pynter jo så fint 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 9. December, 2021 Lauersen skrev, den 7.12.2021 at 10:34: Lidt julelys på træerne pynter jo så fint Jeps, men ikke så meget som på palmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 13. December, 2021 Forhåbentlig er der stadig et luciaoptog at se et sted trods de svære tider: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 19. December, 2021 Et sjovt familiespil er vel altid en god gaveide: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 19. December, 2021 Lidt mere pynt til haven. Det bliver så julet med lidt krybbespil: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg