Lauersen 9627 Skrevet 23. December, 2021 Jeg håber i alle får hvad i har ønsket jer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 4. December, 2022 Så nærmer julen sig igen, og den rare julemand kommer med det vi lige ønsker os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 4. December, 2022 Lauersen skrev, den 23.12.2021 at 22:48: Jeg håber i alle får hvad i har ønsket jer Det fandtes desværre ikke, da jeg var i den alder. Men kunne da stadig ønske det, selv om jeg er 58. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 21. November, 2023 Så nærmer julen sig igen, og der pyntes op på gader og stræder. Lad os alle dele hvad vi ønsker, og hvad vi vil give til vores kære. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 927 Skrevet 21. November, 2023 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Lad os alle dele hvad vi ønsker, og hvad vi vil give til vores kære. Jeg ønsker mig primært værktøj og mest af det er L-AUS værktøj. Derudover ønsker jeg mig denne rygsæk og den nye Dyson V15s Submarine fordi jeg synes det kunne være smart at få mig en mindre støvsuger der samtidig vasker gulvet, men med mindre at alle dem der giver mig gave går sammen og sætter budgettet op i forhold til normen så tænker jeg ikke det bliver den jeg får. Til min familie sender jeg bare penge til min søster og så står hun for det som sædvandligt - og til hende vælger jeg noget fra hendes ønskesky som passer til budgettet. Derudover er der kun en enkelt jeg tænker at give en gave, men jeg er stadig meget i tvivl om hvad det skulle være, så måske jeg skulle følge med her for at finde inspiration. Hvad med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 21. November, 2023 Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden: Jeg ønsker mig primært værktøj og mest af det er L-AUS værktøj. Derudover ønsker jeg mig denne rygsæk og den nye Dyson V15s Submarine fordi jeg synes det kunne være smart at få mig en mindre støvsuger der samtidig vasker gulvet, men med mindre at alle dem der giver mig gave går sammen og sætter budgettet op i forhold til normen så tænker jeg ikke det bliver den jeg får. Den rygsæk ser da ud til at være praktisk, og kan måske både bruges til værktøj og legetøj. Og så noget med vådt sug, kører den med lunkent vand?...skulle jeg spørge fra en ven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 927 Skrevet 21. November, 2023 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Den rygsæk ser da ud til at være praktisk, og kan måske både bruges til værktøj og legetøj. Det er i hvert fald tanken! Lauersen skrev, for 3 minutter siden: Og så noget med vådt sug, kører den med lunkent vand?...skulle jeg spørge fra en ven. Jeg antager du snakker om støvsugeren her. Den kører på det vand du hælder på den, så om du vil bruge koldt, lunken eller varm vand er op til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 21. November, 2023 Mega smart rygsæk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 24. December, 2023 Fik i alle hvad i havde ønsket jer? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 373 Skrevet 25. December, 2023 (edited) Fik mit ønske opfyldt Redigeret 25. December, 2023 af lejogbrug Julegave 2023 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 25. December, 2023 Lauersen skrev, for 13 timer siden: Fik i alle hvad i havde ønsket jer? Ha Ha det humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg