Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Nogle bordeller lukker

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

hørte om fra hende jeg besøgte idag.

det hun fortalte er i tråd med,  hvad vi også nogle gange her, har lagt mærke til herinde.

Nemlig at de samme kvinder arbejder et stykke tid de steder  - og så kørt rundt mellem esbjerg - vejle - århus - plus fyn og et par steder i Jylland.

det mest overraskende er nok at de to "bagmænd" er kvinder på 21 og 29 år ! 

det havde jeg nok ik helt forstillet mig, havde nok troet det ville være nogle i alderen 40 +

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 18 minutter siden:

De er næppe heller bagmændende, snarere mellemmænd (kvinder) 

peter.c skrev, for 19 minutter siden:

kørt rundt mellem esbjerg - vejle - århus - plus fyn og et par steder i Jylland.

Ja det var også min tanke :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bull1958 skrev, for 46 minutter siden:

Det var sikkert de steder hvor der var fake billeder på annonce

Øhhhh?? Ved du da hvilke steder der er tale om?, ellers er det skisme et mærkeligt indlæg. 

peter.c og jeg tror, ud fra de beskrevne fakta, at der er tale om en række thaisteder, og der er fotos 100% korrekte. Men er du bedre orienteret, så bevares da. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv..

Hvor går de unge høje smukke brunette og studinepiger/nymfomaner så hen hvis de vil tjene lidt til studierne..eller have et sabbatår? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Øv..

Hvor går de unge høje smukke brunette og studinepiger/nymfomaner så hen hvis de vil tjene lidt til studierne..eller have et sabbatår? 

hehe :) 

jeg har da en adresse de godt kan dukke op på  og de må gerne ta en veninde med :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 8 minutter siden:

hehe :) 

jeg har da en adresse de godt kan dukke op på  og de må gerne ta en veninde med :P 

Broder du behøver hjælp fornemmer jeg. Jeg pakker en goodiebagbag og sparker liv i Hanomag´en.  Ses om lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre

jeg forstår ikke helt, hvis man læser det, straffes rufferi op til 4 år, når man tjener penge på at andre laver seksuelle ydelser, godt så ...

Hvori ligger forskellen på feks thai klinikker ( kender til 1 sted hvor hvor thai indehaver og bagmand tjener penge på at have piger i klinikken til at lave seksuelle ydelser til kunder )

Hvad med nogle danske bordeller som drives at bordel mutter, det er da ikke ulovligt vel ?

Så hvori ligger forskellen, nogen kloge hoveder som kan forklare det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rødovre skrev, for 7 timer siden:

jeg forstår ikke helt, hvis man læser det, straffes rufferi op til 4 år, når man tjener penge på at andre laver seksuelle ydelser, godt så ...

Hvori ligger forskellen på feks thai klinikker ( kender til 1 sted hvor hvor thai indehaver og bagmand tjener penge på at have piger i klinikken til at lave seksuelle ydelser til kunder )

Hvad med nogle danske bordeller som drives at bordel mutter, det er da ikke ulovligt vel ?

Hvis du som mutter selv arbejder med i teamet så er det ikke ulovligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Rødovre skrev, for 7 timer siden:

Kender en der er gift med en thai der selv arbejder... han laver mellem 35 og 50K sort om måneden på at udleje lokalerne på dagsbasis til pigerne plus lidt markedsføring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Madame Illona skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du som mutter selv arbejder med i teamet så er det ikke ulovligt 

de gjorde de jo ikke iflg artiklen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
kenderen skrev, for 7 minutter siden:

Kender en der er gift med en thai der selv arbejder... han laver mellem 35 og 50K sort om måneden på at udleje lokalerne på dagsbasis til pigerne plus lidt markedsføring.

Hold da op, ku være vi skulle finde en lille thai pige så ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Madame Illona skrev, for 3 minutter siden:

Netop Derfor er det rufferi bl.a.

aha ligesom Anni fønsby .

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, 1 time siden:

nu er jeg ikke helt sikker ;) 

Meeeen tror,  at markedsføringsdelen skal din "ven" holde sig fra, der begynder det muligvis at gå tæt på rufferi paragrafferne.

udlejning af lokalerne er okay, hvis det er fast pris.

men igen hvis det er en variable pris i forhold til,  hvor mange kunder der kommer igennem butikken, så bliver det kommer han nok lidt i problemer med den alvorlige del af paragrafferne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Broder du behøver hjælp fornemmer jeg. Jeg pakker en goodiebagbag og sparker liv i Hanomag´en.  Ses om lidt

"You  - 10:30 tonight  - You 10:45 .... and Bring a friend" :) haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Rødovre skrev, for 3 timer siden:

Hold da op, ku være vi skulle finde en lille thai pige så ;-)

ja der er penge i lortet... men at leve af andres prostitution ? nej tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
peter.c skrev, for 2 timer siden:

nu er jeg ikke helt sikker ;) 

Meeeen tror,  at markedsføringsdelen skal din "ven" holde sig fra, der begynder det muligvis at gå tæt på rufferi paragrafferne.

udlejning af lokalerne er okay, hvis det er fast pris.

men igen hvis det er en variable pris i forhold til,  hvor mange kunder der kommer igennem butikken, så bliver det kommer han nok lidt i problemer med den alvorlige del af paragrafferne.

et rum for 1000 kr om dagen uden kvittering ? klart rufferi - så kan det være markedsføringsdelen understreger at det er kriminelt

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 28 minutter siden:

et rum for 1000 kr om dagen uden kvittering ? klart rufferi - så kan det være markedsføringsdelen understreger at det er kriminelt

Det er vel ulovligt , hvis huslejen er væsentligt større end "markedsprisen" ... Men mon ikke der er lavet en lejekontrakt på et normalt beløb og resten betales sort ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 15 minutter siden:

altså som jeg skriver kan jeg tage fejl.

men udlejning af værelset er en ting. - fast pris - sorte penge osv ikke betale skat  det er selvfølgelig kriminelt men ikke rufferi !

hvis han tager penge i forhold til, hvad hun fortager sig i det værelse, det er noget andet !  foreksempel en eller anden procent del  så bliver det rufferi !

;) et måske totalt opdigtet og fri fantasi tænkt eksempel kunne være

lad os sige, at du udlejer din lejlighed ud til nogle studerende fra spanien i 14 dage - air... eller hvad ved jeg, sort eller ej 

så kan skat jo godt komme efter dig, fordi du glemte at betale skat af den indkomst, du havde og det er vel det.

men at de to søde "studerende" har taget reklame fotos fra hele lejligheden inklusiv børnenes værelse med spredte ben og patterne rundt om børnenes bamser ...og gennem knaldet jeres madrasser og generelt brugt jeres lejlighed som bordel - det kan vel aldrig blive til rufferi, fordi du ikke havde indflydelse på, hvad de lavede i lejligheden og ikke havde profit fra deres aktivitet.

nå, men igen jeg kan tage fejl, tror bare der er forskel der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
peter.c skrev, for 5 timer siden:

altså som jeg skriver kan jeg tage fejl.

men udlejning af værelset er en ting. - fast pris - sorte penge osv ikke betale skat  det er selvfølgelig kriminelt men ikke rufferi !

hvis han tager penge i forhold til, hvad hun fortager sig i det værelse, det er noget andet !  foreksempel en eller anden procent del  så bliver det rufferi !

;) et måske totalt opdigtet og fri fantasi tænkt eksempel kunne være

lad os sige, at du udlejer din lejlighed ud til nogle studerende fra spanien i 14 dage - air... eller hvad ved jeg, sort eller ej 

så kan skat jo godt komme efter dig, fordi du glemte at betale skat af den indkomst, du havde og det er vel det.

men at de to søde "studerende" har taget reklame fotos fra hele lejligheden inklusiv børnenes værelse med spredte ben og patterne rundt om børnenes bamser ...og gennem knaldet jeres madrasser og generelt brugt jeres lejlighed som bordel - det kan vel aldrig blive til rufferi, fordi du ikke havde indflydelse på, hvad de lavede i lejligheden og ikke havde profit fra deres aktivitet.

nå, men igen jeg kan tage fejl, tror bare der er forskel der. 

Hvis man lejer et værelse ud til bordeldrift og modtager store summer i sorte kontanter, så kan du være ganske sikker på at du udover en skattesag også kan blive dømt for rufferi. Du vil således ikke blot være i ond tro - du har også en indtægt på pigernes prostitution som langt overstiger dine udgifter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er antallet af piger og steder styrtdykket i trekantområdet.

Spændende om der kommer andre aktører.

Kolding Stjernepigerne er savnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, den 1.12.2020 at 16:20:

jeg så en omtale, hvor den ene blev beskrevet som 19 år gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...