Advarsel 2793 Skrevet 6. December, 2020 peter.c skrev, den 2.12.2020 at 15:17: dlejning af lokalerne er okay, hvis det er fast pris. Når det er sort? Og i det prisleje? Det tror jeg ikke, man skal gå ud fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2020 Advarsel skrev, for 26 minutter siden: jeg så en omtale, hvor den ene blev beskrevet som 19 år gammel. Det var en 3. Det kom senere frem at der blev nappet 3 personer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Det var en 3. Det kom senere frem at der blev nappet 3 personer. Jep, og så var det faktisk en på 17 og ikke 19: https://www.berlingske.dk/samfund/kvinde-faengslet-for-rufferi-for-mindst-en-halv-million Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2020 Advarsel skrev, for 18 minutter siden: Jep, og så var det faktisk en på 17 og ikke 19: https://www.berlingske.dk/samfund/kvinde-faengslet-for-rufferi-for-mindst-en-halv-million og at hun kun bliver anklaget for 500000 viser hvor uendeligt svært det er at bevise noget i denne type sager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 6. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: og at hun kun bliver anklaget for 500000 viser hvor uendeligt svært det er at bevise noget i denne type sager. er det thai ? 500.000 kr er ikke mange penge i den branche.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2020 peter.c skrev, for 24 minutter siden: er det thai ? 500.000 kr er ikke mange penge i den branche.... Ja det er temmelig sikker på, og nej det er vel ikke engang en måneds indtjening for 7-8 thaiklinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 6. December, 2020 Det er vanskeligt at sige hvor mange penge der tjenes, hvor de tjenes og hvem der tjener dem. Det kan kun siges at det er forskelligt fra sted til sted. Der er imidlertid ikke tvivl om at en hver indtjening på en enden person er rufferi, uanset om intentionen er noget andet. Hvad politiet så gider at gøre noget ved er noget andet. De penge pigen tjener selv er lovlige, men hun må ikke betale noget til andre. Nu er det ikke min fornemmelse at det er pigerne der tjener rigtig mange penge, nå de har betalt til lokaler, bagmænd, mammasan, annoncer og hvad der ellers skal betales. Politiets aktioner viser kun at det er en rådden branche og at der er meget som bør rydes op. Det viser også at lovgivningen ikke er til gavn for nogen, da man ikke kan lave en lovligvirksomhed, hvor piger og andet personale behandles ordenligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. December, 2020 peter.c skrev, for 15 timer siden: er det thai ? 500.000 kr er ikke mange penge i den branche.... Peter c og Aarhuselsker, jeg synes i vrøvler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 7. December, 2020 Den flittige skrev, for 5 timer siden: Peter c og Aarhuselsker, jeg synes i vrøvler. kan du uddybe det ? hvad mener du er Vrøvl. ? er det vrøvl, fordi jeg spørger om det er thai ? eller at jeg siger at 500.000 kr ikke er meget i denne her branche specielt hvis man bestyrer 11 forskellige bordeller ? hvis du er så flittig så som dit navn indikere, så lægger du jo selv en ordentlig potion penge i det her system. så lad nu vær med at være alt for naiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg