SingleCPH 21 Skrevet 3. December, 2020 Jeg forsøger igen - men det er åbenbart ikke nemt. Jeg synes at grønlændere er de smukkeste mennesker og søger derfor en grønlandsk pige på Sjælland - kan nogen hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. December, 2020 SingleCPH skrev, for 34 minutter siden: Jeg forsøger igen - men det er åbenbart ikke nemt. Jeg synes at grønlændere er de smukkeste mennesker og søger derfor en grønlandsk pige på Sjælland - kan nogen hjælpe? Det har du da fået svar på, i en anden tråd du startede: Nivi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 21 Skrevet 3. December, 2020 (edited) Ratata skrev, for 8 minutter siden: Det har du da fået svar på, i en anden tråd du startede: Nivi Men uden held - har forsøgt og jeg ved ikke hvordan laver en “bump” så tråden kommer op igen - sorry Redigeret 3. December, 2020 af SingleCPH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. December, 2020 SingleCPH skrev, Lige nu: Men uden held - har forsøgt Så har du da ikke læst din egen tråd, der kom pigen jeg linker til også frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 21 Skrevet 3. December, 2020 (edited) Prøver at pakke det ind. Det skal så ikke lige være Nivi - vi har en del fælles bekendte irl Redigeret 3. December, 2020 af SingleCPH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 4. December, 2020 en i herlev, kan ikke huske navnet, prøv at søg på herlev på annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 21 Skrevet 7. December, 2020 jsfeltwow skrev, den 4.12.2020 at 13:11: en i herlev, kan ikke huske navnet, prøv at søg på herlev på annoncelight Hej, tak for dit svar. Kan du evt huske mere - bare et eller andet fra annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 7. December, 2020 kimmie eller noget ligende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 7. December, 2020 SingleCPH skrev, for 13 timer siden: Hej, tak for dit svar. Kan du evt huske mere - bare et eller andet fra annoncen? Hun hedder Kimmi og holder til i Herlev hun har nogle gange en annonce på annoncelight. fraekmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 21 Skrevet 8. December, 2020 (edited) fraekmand40 skrev, for 9 timer siden: Hun hedder Kimmi og holder til i Herlev hun har nogle gange en annonce på annoncelight. fraekmand Tusind tak - er det hende der hedder “Modne Kimmi” milf og det privat eller en klinik Redigeret 8. December, 2020 af SingleCPH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 8. December, 2020 SingleCPH skrev, for 10 timer siden: Tusind tak - er det hende der hedder “Modne Kimmi” milf og det privat eller en klinik https://annoncelight.dk/showad/306680 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 12. December, 2020 ring og spørg hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg