Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.buddinge-massage.dk

På en skala fra 1-10 hvor 10 er bedst

Stedet: 5

Indgangspartiet var rodet, med håndklæder på gulvet osv. Dog var massagerummet rent og køligt, og der kom friske håndklæder på sengen. Indgangen er nogenlunde diskret. Bliver ikke tilbudt hverken vand eller bad.

Pigen 3

Honey var fraværende, tavs og ikke særligt fysisk attraktiv (men mindre man er til meget store patter)

Massagen: 4

En halv times oliemassage. Ikke helt i skoven, men er absolut prøvet bedre.

Ekstra 3

Indledning/opbygning var der ikke meget af, og det der var var skidt (læs nedenfor).

Udførelsen af HJ var heller ikke noget at skrive hjem om, men ....Hey jeg kom!

Pris vs. ydelse 3

600 kr. i alt. Matcher ikke med den leverede ydelse.

Overordnet 3

Her kommer jeg ikke igen.

Jeg troppede op en dag ca. 10.30 men det virkede stadig som om, at jeg havde vækket Honey.

Det var første gang jeg var der, så jeg bestildte en halv times oliemassage til 250 kr.

Honey var absolut ikke snakkesagelig, og massagen var ikke noget at råbe hurra for.

Hun gad simpelthen ikke, og var mentalt ikke til stede.

Den kørte på autopilot. Der var da de små ekstra berøringer, der er tegn på at det tilbydes ekstra. Utroligt at de kan gives uden at det er ophidsende..... overhovedet.

Undervejs ringer det på døren, og da hun åbenbart er den eneste på vagt, må hun jo så forsvinde i et par minutter.

Jeg vendte mig om, og hun prøvede med knap så diskrete berøringer at få liv i dyret.

Uden held!

Alligevel spurgte hun, om jeg ville have ekstra. 300 kr. for et HJ. (det sædvanlige trick så massage og hj bliver 550, og da hverken kunde eller massør er udstyret med en 50’er, bliver den reelle pris jo 600 kr.)

Jeg var nu nysgerrig efter, om hun overhovedet var i stand til at få den op at stå på mig. Så jeg nikkede til et HJ. Lidt efter blev jeg dog også tilbudt BJ til 500. NIX.

Man er vel mand, og med udsigt til Honey meget store patter (de er så store at det er patter og ikke bryster) kom der liv i kalorius. Hun var ikke topløs men meget nedringet.

Jeg måtte herefter flere gange fortælle hende hvordan hun skulle gøre...... Det fanger hun så til sidst og filede så løs efter anvisningerne.

Hun var nu endnu mere fraværende end under masagen, og hun toppede det med, at hele HJ seancen udførte hun med LUKKEDE øjne!!!! WTF? Det har jeg sku ikke oplevet før. Og så grim er jeg sku heller ikke.

Jeg besøger ikke Honey igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tyder på du er kommet på et forkert tidspunkt.

Du virker meget nedladende i din beskrivelse af pigen.

Tyder på du er til patter og ikke bryster da du modsiger dig selv i indlægget.

Hun er måske ikke så uattraktivt alligevel - da du åbentbart er mand nok.

Husk det er op til en selv hvad man får. Man når længst ved en positiv indstilling og flirt.

Når man læser din anmeldelse virker som om der ligger et andet motiv bagved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for et lille års tid siden, og kan godt genkende dele af Spillemandens beskrivelse.

Stedet er ikke superdiskret, da der er en erhvervsvirksomhed i samme gård, og her kan man ikke være i tvivl om, hvad der foregår, men ok med mig, hvis man kan præstere et pokerfjæs, når man går ind.

Jeg genkender også det med rodet, når man kom ind. De var bestemt ikke de bedste til at holde orden, og i et lille gennemgangslokale med fjernsynet kørende med Bollywoodproduktioner sad de vagthavende, som jeg venligt hilste på.

Jeg registrerede, at der sad en frækt udseende thaipige med ret store nødder, men det var desværre ikke hende, der skulle massere mig.

Egentlig var jeg kommet, fordi Bananas og vistnok andre havde prist Suzy i høje toner som sexuelt set særdeles vild og uregerlig, men hun var der desværre ikke.

Hende gad jeg godt have oplevet.

Jeg blev som sagt tildelt en pige. Jeg havde på menukortet set B2B med et andet element og bestilte det. Pigen anede ikke, hvad det var, og søgte info i baglokalet. En anden thaipige kom ind, og på et sprog, hvor jeg ikke helt kunne følge med i grammatikkens dybere enkeltheder, udveksledes informationer.

Som måske tænkes kan, blev besøget ikke helt vellykket.

Efter "B2B"en fik jeg uden mindste varsel pludseligt naturfransk, hvilket jeg ikke var så glad for, men som tidligere skrevet herinde, er kødet jo skrøbeligt, hvorfor Placebo-effekten og yderligere psykosomatik gjorde, at jeg havde "ondt" i drillepinden, da jeg tre dage senere skulle indfri en aftale med Nancy på Sawadee. Her bruges heldigvis altid kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Turbobo

Tyder på du er kommet på et forkert tidspunkt.

Sikkert. Jeg har kun været der den ene gang, så om andre tidspunkter er bedre, skal jeg ikke kunne sige. :)

Du virker meget nedladende i din beskrivelse af pigen.

Jeg havde nu ikke i sinde at være nedladende overfor pigen.

Jeg beskriver sådan set bare, hvordan jeg oplevede hendes væremåde. Og jeg oplevede ikke hendes væremåde som særligt nærværende eller positiv.

Tyder på du er til patter og ikke bryster da du modsiger dig selv i indlægget.

Jeg er til begge dele :lol: Det eneste jeg mente med den kommentar var, at på et tidspunkt så bliver bryster altså til patter, når de når en vis størrelse :lol: Det gør dem ikke dårligere eller bedre - bare større. Så ingen selvmodsigelse her. Jeg benytter mig bare af begge ord. Jeg beklager, hvis det har forvirret dig.

"Hun er måske ikke så uattraktivt alligevel - da du åbentbart er mand nok."

Denne sætning forstår jeg ikke, så den kan jeg ikke kommenterer på. :?

Husk det er op til en selv hvad man får.

Nej det er det ikke. Pigen (især når vi tale om thai) bestemmer hvad der tilbydes.

Man når længst ved en positiv indstilling og flirt.

Helt enig :) Jeg trådte ind ad døren med en positiv (og forventningsfuld) indstilling. Men når alle interesserede spørgsmål besvares med enstavelsesord, og der ikke kommer dialog/modspørgsmål - ja så stopper man jo også selv på et tidspunkt med at snakke.

Jeg tror faktisk, at jeg vækkede hende, og det kan jo være en forklaring på hendes "muthed".

Når man læser din anmeldelse virker som om der ligger et andet motiv bagved.

Jeg ved ikke hvad du hentyder til, men mit motiv med at skrive en anmeldelse er jo ret enkelt: vidensdeling af oplevelsen med andre brugere.

Det er jo det vi er her for. :D

Nogle har gode oplevelser et sted, hvorimod andre har mindre gode. Disse fortællinger kan jo så gøre den enkelte klogere på, om han vil besøge stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Spillemand

Jeg er kommet en del på buddinge og har altid været tilfreds med det jeg har fået.

Tror du har været uheldig og syntes du skal give det en chance til

God fornøjelse

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan "BORENDE X" fortælle lidt mere om vandtårnsvej? - Please?

Hvis man googler, får man bare sexyclub frem - og udover herlige billeder er det temmelig svært at se hvad der tilbydes og til hvilken pris... kvaliteten står der aldrig noget om... men kan vi få lidt at vide ville det være super!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været på besøg for lidt tid siden. Ikke videre inspirerende. Massagen var bare en gang oliegnideri og skulle selv spørge efter bad efterfølgende.

Fik massage af en ældre thai som virkede lidt muggen. Rummet var stort og fint men lige kold nok. Tror ikke det er et rum de bruger meget da det var inde bag ved.

Da massagen var færdig sad der 2 piger i sofaen i midten som man skulle forbi for at komme ud til badet. Ingen af dem var videre tiltrækkende hverken humørvis eller for øjnene.

Jeg kommer ikke igen ihvertfalde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...