Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Er mindre altid bedre? (arbejdstider)

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Når pigers arbejdstider bliver diskuteret herinde, hænger det ofte i luften at ”mindre er bedre.” Det bliver en form for blåstempl, at hvis man kun arbejder lidt, jamen så nyder man sit arbejde, og arbejder man meget, så kan det umuligt være tilfældet.

Jeg er helt med på, at man ikke kan arbejde døgnet rundt, og er meget opmærksom på, at man skal passe på sig selv, men samtidig synes jeg også, at det er en lidt fjollet tilgang til købesex, at det kun kan være godt hvis det er næsten umuligt at få, fordi pigen kun er på en sjælden gang i mellem. I min optik er de mest imponerende GP’er dem, som kan have prostitution som deres hovedbeskæftigelse og bevare deres lyst og arbejdsglæde. Som netop finder balancen hvor det hele kører som det skal, og de stadig ser frem til at komme på vagt.

Jeg har tænkt over det flere gange, men det blev særligt tydeligt for mig, da der for nylig blev sat spørgsmålstegn ved, om jeg nu arbejder 3 eller 4 dage ad gangen. Vi kan diskutere til månen og tilbage igen om jeg arbejder 3 eller 4 dage, hvis jeg kommer på om aftenen den første dag, arbejder de næste to og slutter kl 12 den sidste, men det er ikke pointen. Pointen er, at den fornemmelse jeg fik af spørgsmålstegnet var, at jeg fejlagtigt markedsførte mig som mere eksklusiv end jeg er, ved at skrive 3 dage, end hvis jeg havde skrevet 4. Selv nu har jeg lyst til at understrege, at det jeg oftest gør er at komme om aftenen den første dag, arbejde én dag og stoppe ca. 12 den næste, så det viser jo bare hvor opmærksom jeg i hvert fald er på, at folk ikke opfatter det, som om jeg arbejder mere, end jeg gør. Det fjollede her er, at jeg ikke skammer mig over hvor meget jeg arbejder, tværtimod ville jeg ønske jeg havde tid til mere.

Jeg har flere gange skrevet herinde, at jeg arbejder 2-3 dage ad gangen 1-2 gange om måneden. Tingen er, at når jeg skriver det, så er det på ingen måde for at markedsføre mig som eksklusiv. Det er for at understrege, at der er visse oplevelser jeg ikke kan sætte mig ind i pga. mine specifikke arbejdstider. Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er at have stamgæster som besøger mere end 1 gang om måneden, for de stamgæster jeg ser udenfor min åbningstid kan tælles på én hånd, og det er altså sjældent at den samme person vender tilbage 2 gange på én vagt. Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er at arbejde fuldtidsGP, med hele mit økonomiske grundlag hvilende på de aktiviteter jeg har der, fordi det ikke er sådan jeg selv arbejder. Derfor vil jeg ikke påstå at have en indsigt i den arbejdsform. Hvis jeg havde mere tid i hverdagen, ville jeg også være på mere, og det ville glæde mig, men nu er 2x3 dage i måneden bare det jeg max har at tage ud af min kalender. En sjælden gang imellem får jeg et par dage ekstra i overskud og jubler over muligheden for måske at tage til Aarhus eller et andet nyt sted og arbejde. Når jeg skriver mine arbejdstider på, er det altså af respekt for, at der er meget jeg ikke kan udtale mig om, fordi mine erfaringer er begrænsede. Ikke fordi jeg bare død og pine må understrege hvor lidt jeg arbejder. Jeg kan lide mit arbejde, så hvorfor skulle jeg være stolt over kun at gøre det lidt?

Ligeledes synes jeg egentlig også, at det er lige meget hvor mange gæster en GP tager på en dag, så længe det er den mængde, som hun har det godt med, hvor hun er på toppen med hver enkelt. Mine dage er meget varierede, og jeg synes egentlig selv at det er lidt kedeligt at sidde og sumpe og komme ud af stemning, frem for at holde sig i gang, holde sig liderlig og så tage nogle ordentlige pauser, når man trænger. Men det er min form, og ikke noget jeg synes alle skal følge.

Så længe pigen er glad, passer på sig selv og giver en god oplevelse, synes jeg egentlig at det er lige meget om hun tager en gæst om dagen, arbejder to dage i ugen, arbejder 3 dage i måneden eller kun kommer på til enkeltaftaler. Det er vel ikke det som bestemmer kvaliteten af oplevelsen eller pigens nydelse.
Eller er det?

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Nanna

tak for en fin beskrivelse af, hvordan du arbejder og hvilke tanker SU gør dig, en ting jeg ikke forstår er, du skriver du ikke har ret mange stamkunder, når jeg læser hvad andre bruger skriver om dig, kunnne det godt lyde som om du er en god pige og gæste, derfor mit spørgsmål

jeg har aldrig selv haft fornøjelsen :1)

knus

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Servciesboy skrev, for 6 minutter siden:

Kære Nanna

tak for en fin beskrivelse af, hvordan du arbejder og hvilke tanker SU gør dig, en ting jeg ikke forstår er, du skriver du ikke har ret mange stamkunder, når jeg læser hvad andre bruger skriver om dig, kunnne det godt lyde som om du er en god pige og gæste, derfor mit spørgsmål

jeg har aldrig selv haft fornøjelsen :1)

knus

Jeg skriver, at jeg ikke har stamgæster som besøger mig flere gange i måneden. Det var et eksempel fra en anden diskussion, hvor en bruger mente, at stamgæster kun skulle tælle hvis de besøgte 3 gange om måneden, og hvis dét er kriteriet, jamen så har jeg ingen stamgæster ;) det er svært at få når man selv kun er på 3 dage i streg i måneden i en by. 

Men jeg har heldigvis gæster, som gerne kommer igen, de dage jeg er på, selv hvis der går en måned eller mere imellem <3

Og tak for de pæne ord. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

“ sidde og sumpe og komme ud af stemning, frem for at holde sig i gang holde sig liderlig”   Imponerende at du automatisk kan holde dig liderlig og være i stemning , drømmer om at alle kvinder har denne egenskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvaliteten af oplevelsen handler vel lige saa meget om onsket af ydelser og samvaer.

Soger jeg et cowboy blowjob af 10 minutters varighed uden afklaedning, er jeg ligeglad med at vaere nummer 15 paa dagen. 

skulle lysten vaere til en laengere aftale af 2-3 timers varighed, forsoger Jeg og faa en aftale I stand udenfor “normal aabningstid”. 

Saa bilder Jeg mig ind, at den relative hoje pris gor mig til den “eneste ene” paa dagen”. Sikkert en haablos og naiv tilgang til kobesex, men det hjaeper lidt naar illusionen alligevel er iscenesat af finanser:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nanna.

Når jeg en gang om måneden er i Jylland og besøge de dejlige mænd derovre, så arbejder jeg typisk mellem 3 og 4 dage i træk, så alle dem der ønsker det, har muligheden for at få passet et besøg ind. 

I min optik er det helt og holdent op til hver enkelt pige, at vurdere med sig selv, om hvad der er rigtigt for hende. 

Jeg er ALTID frisk og veloplagt når jeg har gæster. For hvis jeg ind imellem som alle andre mennesker gør, skulle blive træt eller sulten i min arbejdstid. Så lukker jeg butikken og gør hvad min krop synes jeg har brug for i situationen. Og på den måde er jeg efter en gang mad eller en lur, igen frisk og veloplagt, til frække/frækt besøg. 

Så kort sagt, så tror jeg ikke det har den fjerneste betydning, hvor mange dage du arbejder i træk og hvor længe. Så længe du passer på dig selv og lytter til din krop :wub:

Knus fra Tanja 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr Black skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes det er klart mere charmerende at en pige har 3 kunder om dagen end hvis hun har 30 :)

Hvis du har mødt en pige som havde 30 kunder om dagen, håber jeg at du gik igen - men jeg tænker at det er usandsynligt ;) 

Du læste godt delen hvor jeg skrev, at jeg er med på man ikke skal arbejde i døgndrift og passe på sig selv, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
cassanova skrev, for 8 timer siden:

“ sidde og sumpe og komme ud af stemning, frem for at holde sig i gang holde sig liderlig”   Imponerende at du automatisk kan holde dig liderlig og være i stemning , drømmer om at alle kvinder har denne egenskab. 

Jeg ser det lidt som en bølge man surfer - man skal lige arbejde sig op på den, men når man først rider bølgen, så går det let :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling

3 kunder eller 30 kunder ? 

Same same ..... så længe DIN oplevelse hos pigen er tilfredsstillende :)

Alt handler vel om lige nøjagtig den service, varme og indlevelse pigen giver DIG i den tid du er på besøg.

Spørger I også tjeneren på restauranten hvor mange han/hun har serviceret på en 12 timers vagt?

Vi - GP’er - er også mennesker en del af os er faktisk også intelligente ...... Vi kan godt mærke efter, og kender især vores egen krop . Vi lever af, at servicere OG vi vil gerne “leve” længe. 

HUSK! Vi - danske piger - er i branchen af egen fri vilje OG bestemmer jo selv, hvem, hvor og hvor mange vi ønsker at servicere :x

Morgen juletanker fra mig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 17 minutter siden:

3 kunder eller 30 kunder ? 

Same same ..... så længe DIN oplevelse hos pigen er tilfredsstillende :)

Alt handler vel om lige nøjagtig den service, varme og indlevelse pigen giver DIG i den tid du er på besøg.

Spørger I også tjeneren på restauranten hvor mange han/hun har serviceret på en 12 timers vagt?

Vi - GP’er - er også mennesker en del af os er faktisk også intelligente ...... Vi kan godt mærke efter, og kender især vores egen krop . Vi lever af, at servicere OG vi vil gerne “leve” længe. 

HUSK! Vi - danske piger - er i branchen af egen fri vilje OG bestemmer jo selv, hvem, hvor og hvor mange vi ønsker at servicere :x

Morgen juletanker fra mig <3

Det handler jo om mennesker - og vi (som i både jer og os) kan sagtens fornemme, om der er den berømte kemi og om servicen er som forventet/håbet på? Og giver jer begge 2 fuldstændigt ret. Antallet af timer man arbejder er uden betydning hvis man som kunde (uanset erhverv) har fået en god oplevelse.

Jeg tror - og det står udelukkende for min egen regning - at vi alle sammen håber på, at ramme det der sweet spot - hvor jeg besøger f.eks dig, hvor du er gladest, føler dig lækrest og aller mest horny - at vi begge glemmer tid og sted og illusionen om sex uden penge holder. At du levere langt over evne og visker hov.. du havde jo slet ikke betalt for... men jeg havde bare sådan lyst, fordi jeg er så fucking liderlig i dag... Eller noget. 

Samtidigt kan man vel godt forstå, at hvis jeg bestiller tid hos en pige kl 15.30 og hun er på til klokken 16 - så er det nok ikke der, jeg rammer sweet spottet - der er hun sikkert allerede ved at tænke på indkøb og aftensmad - VED at jeg kigger på uret klokken 15.30, for der vil jeg gerne hjem. :lol:

Og ja - undtagelser forekommer. 

Og alle dem som brokker sig over arbejdstider, er nok samtidigt dem, som hopper på 24/7 pigerne (jaja. Jeg generaliserer 100% - så undskylder på forhånd). 

Sorry Emma - var vist et lidt langt svar til dig.... men nu var jeg lige i gang. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Hvis du har mødt en pige som havde 30 kunder om dagen, håber jeg at du gik igen - men jeg tænker at det er usandsynligt ;) 

Du læste godt delen hvor jeg skrev, at jeg er med på man ikke skal arbejde i døgndrift og passe på sig selv, ikke?

Lidt off the tonic.

du skulle prøve at høre den podcast som Københavns bibilioteket har lavet. Den omhandler GP i gammel dage, hvor en pige blev kritiseret af sine kollegaer for at tage over 90 kunder på en dag, de syntes ikke mere end et par og 40 stk var i orden, ellers kunne man ikke give en ordentlig ydelse.

jeg vil nødig have været kunde dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grydeskeen skrev, for 1 minut siden:

Lidt off the tonic.

du skulle prøve at høre den podcast som Københavns bibilioteket har lavet. Den omhandler GP i gammel dage, hvor en pige blev kritiseret af sine kollegaer for at tage over 90 kunder på en dag, de syntes ikke mere end et par og 40 stk var i orden, ellers kunne man ikke give en ordentlig ydelse.

jeg vil nødig have været kunde dengang.

wow... ja okay. andre tider! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

du skulle prøve at høre den podcast som Københavns bibilioteket har lavet

Det må vist være den her. Den citerede historie findes allerede i smagspøven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Krebs skrev, for 2 timer siden:

Det må vist være den her. Den citerede historie findes allerede i smagspøven.

Tak for link – havde ikke set den :)

Jeg er i forvejen bruger af https://ereolen.dk/

det er jo gratis – som at gå på biblioteket – masser at gratis lyd og e-bøger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 7 timer siden:

Jeg har mødt en for nyligt der fortalte at hun højest havde 3 kunder om dagen og det synes jeg var rigtig dejligt :)..30 kunder om dagen var blot et gæt, på dem der har mange :D

Når jeg køber sex tillader jeg mig helt egoistisk at vælge og vrage mellem dem jeg finder, der skal ikke meget til før tommelfingeren vender nedad og blikket bliver rettet mod en anden, et turnoff for mig kunne sagtens være hvis jeg fandt ud af at stedet var en drive in værdig, men igen købesex er en varer man køber så hvis prisen er rigtig skal jeg ikke udelukke at jeg kunne finde på at stille mig i køen.

Men jo jeg læste med interesse dit indlæg og god weekend..håber du får de kunder i din butik der passer til det du gerne vil :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr Black skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har mødt en for nyligt der fortalte at hun højest havde 3 kunder om dagen og det synes jeg var rigtig dejligt :)..30 kunder om dagen var blot et gæt, på dem der har mange :D

Når jeg køber sex tillader jeg mig helt egoistisk at vælge og vrage mellem dem jeg finder, der skal ikke meget til før tommelfingeren vender nedad og blikket bliver rettet mod en anden, et turnoff for mig kunne sagtens være hvis jeg fandt ud af at stedet var en drive in værdig, men igen købesex er en varer man køber så hvis prisen er rigtig skal jeg ikke udelukke at jeg kunne finde på at stille mig i køen.

Men jo jeg læste med interesse dit indlæg og god weekend..håber du får de kunder i din butik der passer til det du gerne vil :)

Pointen var skam ikke at få kunder i butikken. 

Men dit eksempel på 30 om dagen var netop helt udenfor det segment af piger jeg skrev om. Når der er 24 timer i et døgn ser jeg slet ikke hvordan 30 om dagen er muligt uden at arbejde sig selv til døde. Jeg mente mere om det var noget at vælge fra på, selv hvis oplevelsen er lige så meget i top ved en pige som fx arbejder 2 dage i ugen som en der arbejder 2 dage i måneden. Lad os sige at de begge ser 3 om dagen for argumentet skyld. Eller at den ene ser flere om dagen men oplevelsen sammen med hende er lige så god og det ikke er noget man mærker på hende. 

Selvfølgelig skal du for øvrigt have lov til at vælge som du vil. Jeg ved godt, at I står over for mange muligheder og fred være med, at I skal finde nogle udelukkelseskriterier. Dem har jeg ligeledes i min ende. Vi ved alle at det nok betyder, at der er nogle søde mennesker man aldrig møder, men man kan jo ikke møde alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Hmm. Jeg tænker at man jo kan prøve at vende den rundt. Hvis man skulle besøge eller have besøg af en gigolo ( som kvinde). Ville det så have en betydning om han havde haft 3 før en eller ingen?  

Hvad ville man selv foretrække? 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, 1 time siden:

Hmm. Jeg tænker at man jo kan prøve at vende den rundt. Hvis man skulle besøge eller have besøg af en gigolo ( som kvinde). Ville det så have en betydning om han havde haft 3 før en eller ingen?  

Hvad ville man selv foretrække? 

Personligt ville jeg ikke spørge. Så nej, det ville ikke have betydning. Jeg ville vælge ud fra anmeldelser og personlig tiltrækning til beskrivelse og billeder, og bedømme besøget efter min oplevelse. Om gigoloen har været sammen med andre er for så vidt uvedkommende. Det er en af de ting jeg elsker ved købesex. Oplevelsen i centrum, alt andet ud til højre. 
Oplever jeg derimod, at personen er lidt "udslidt" jamen så ville jeg nok ikke besøge denne igen, men det er jo heller ikke det jeg mener, når jeg skriver om kvinder som har fundet balancen og tager det antal gæster de nyder og kan være på toppen sammen med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Der er piger, som får meget ros med på vejen herinde, som jeg ikke ønsker at besøge fordi de er for populære. Jeg ønsker nærvær - både i og uden for sengen. Og jeg ved fra mit eget job, at det er svært at være nærværende, hvis der er for mange møde i steg. Det samme gælder dates - og velsagtens også købt sex. Jeg ønsker ikke en maskine, som kører konceptet ud, med smil og indlevelse og det perfekte blowjob, hvis ikke det er ægte. Eller jeg i hvert tror det er ægte. Og her spiller antallet af kunder utvivlsomt ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig er det ligegyldigt hvor mange kunder GP har om dagen, hvis der er rent, luftet ud og hvis GP er veloplagt og yder god service – det var hjernen der talte

Nu er det ikke sådan at jeg sparker døren op og spørger: ”Nå - hvor mange kunder har du så haft i dag?”, for jeg vil gerne købe en illusion om, at selvfølgelig har min dejlige GP ladet kalenderen stå åben og kun ventet på min ankomst som vi har aftalt – naturligvis ved jeg det er forkert – men får jeg det indtryk/den illusion i velkomst og service er jeg glad – det var mit ego der talte.

Jeg går efter GFE og der har jeg det indtryk, at de populære piger (uanset nationalitet) der tilbyder GFE, er dem der fuldt og helt hengiver sig til kunden, så den tid man har bestilt, forsvinder hurtigere end dug for solen – også selvom det er flere timer vi snakker om. Når jeg er der, er jeg ikke i tvivl om at dette er en kvinde der nyder sit arbejde og nyder at være sammen med mig, og vi hengiver os til hinanden i nydelse sammen – det var mine følelser der talte

Så jeg er helt enig med dig Nana, det afgørende er ikke hvor meget du arbejder men kvaliteten af oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 17 timer siden:

HUSK! Vi - danske piger - er i branchen af egen fri vilje OG bestemmer jo selv, hvem, hvor og hvor mange vi ønsker at servicere

Den sætning falder mig altså lidt for brystet. Jeg kan nok ikke kalde det racistisk, men jeg vil absolut betegne det som chauvinistisk. Der er adskillige udenlandske piger der er i branchen af egen fri vilje og selv bestemmer hvem, hvor og hvor mange de ønsker at servicerer. Og muligvis findes der danske piger som måske ikke helt har samme muligheder som du beskriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre

Jeg syntes at det er for let at sige at vi danske piger er i branchen a egen fri vilje, ja det tror jeg også de er pga vi har et velfærdssamfund herhjemme som holder hånden under os og at mange danske piger tjener penge på at være GP ved siden af deres kontanthjælp, sygedagpenge, førtidspension, den mulighed har de udenlandske ikke .

Jeg siger ikke alle gør det, men kender personligt 3 piger jeg har mødt igennem AL som tjener boksen på deres lille sidebeskæftigelse udover de modtager ydelser fra staten, om det er moralsk rigtigt, vil jeg ikke kommenterer på ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

De glædes piger som arbejder meget sjældent, og som kun har 1 gæst, de findes... I hvert fald hvis man skal tro deres annonce tekst. 

Piger som maks., har 5 gæster, dem er der en del af. 

Men er det ikke lidt underligt at man kun vil besøge piger, som næsten ingen gæster har? 

Hvis jeg havde en vagt uanset om det var PD eller klinik, så ville jeg stoppe hvis der kun var 1 gæst. Annoncering og transport udgifter vil jo have ædt de 500-1000 kr op. 

Dem jeg i tidens løb har besøgt fast, dem håber jeg har haft lige det antal gæster og indtjening som de har haft det godt med uanset antal. For hvis de ikke var tilfredse så ville de jo stoppe, og så ville jeg ikke kunne besøge dem længere...ja lidt egoistisk :lol:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
Nannas Hjørne skrev, for 18 timer siden:

Personligt ville jeg ikke spørge. Så nej, det ville ikke have betydning. Jeg ville vælge ud fra anmeldelser og personlig tiltrækning til beskrivelse og billeder, og bedømme besøget efter min oplevelse. Om gigoloen har været sammen med andre er for så vidt uvedkommende. Det er en af de ting jeg elsker ved købesex. Oplevelsen i centrum, alt andet ud til højre. 
Oplever jeg derimod, at personen er lidt "udslidt" jamen så ville jeg nok ikke besøge denne igen, men det er jo heller ikke det jeg mener, når jeg skriver om kvinder som har fundet balancen og tager det antal gæster de nyder og kan være på toppen sammen med. 

For mig er det turnoff at besøge en gp og tænke på at hun har haft adskillige pikke i munden den dag jeg besøger hende. Og direkte frastødende, at hun har slugt sæden. 

Sådan er vi så forskellige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...