Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Er mindre altid bedre? (arbejdstider)

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
Hr. skrev, for 21 minutter siden:

For mig er det turnoff at besøge en gp og tænke på at hun har haft adskillige pikke i munden den dag jeg besøger hende. Og direkte frastødende, at hun har slugt sæden. 

Sådan er vi så forskellige. 

Så må det blive svært at finde en GP. Det tænker jeg umiddelbart er lettere i sugardating (men du har uden tvivl styr på hvad der virker for dig). 

Men forstå mig ret, jeg kan godt forstå at man rent tankemæssigt helst vil være den eneste ene, men ens tanker er jo noget der ligger ved en selv, og har intet at gøre med om den oplevelse pigen giver er bedre eller værre, fordi hun har set flere. Den bedste GP er jo nok hende der får en til at glemme de tanker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 3.12.2020 at 21:14:

Så længe pigen er glad, passer på sig selv og giver en god oplevelse, synes jeg egentlig at det er lige meget om hun tager en gæst om dagen, arbejder to dage i ugen, arbejder 3 dage i måneden eller kun kommer på til enkeltaftaler. Det er vel ikke det som bestemmer kvaliteten af oplevelsen eller pigens nydelse.
Eller er det?

Kære Nanna

Først og fremmest er det et ganske interessant emne du tager op, og mange tak for det.

Jeg er enig med dig i at det, der er udslagsgivende er at kvinden er glad, passer på sig selv og leverer den aftalte service af høj kvalitet.

Om hun arbejder 2, 3 eller alle ugens dage, ændrer ikke på min opfattelse af kvaliteten af besøget. Det, der kan være udslagsgivende for hvordan besøget var for mig, kan være antallet af kunder hun haft besøg af op til dagen vi skal mødes, eller på den pågældende dag. 

Det, der netop kan influere min opfattelse af kvaliteten af besøget, er, hvis hun har haft besøg af flere kunder, end hun reelt har haft lyst til (af den ene eller anden grund) eller haft overskud til at håndtere, og at hun så dagen eller dagene efter, når jeg kommer på besøg, fremstår forsømt på sig selv og tom for energi, gejst, glæde, lyst, og interesse for at snakke med dig.

Jeg bruger meget tid på, at udvælge den rette GP på baggrund af et meget grundigt forarbejde, ligesom jeg forventningsafstemmer løbende med kvinden inden og under besøget. Det skal være trygt, godt og behageligt for os begge. Som i et helt naturligt flow. Som en elskovsdans i måneskinnet.

Hvis kvinden ikke virker nærværende og ægte i mit selskab får jeg stort ubehag ved at være der, netop fordi jeg selv hengiver mig fuldstændig kvinden når jeg er der. Det må gælde begge veje for at “seancen” og “dansen” bliver god. 

I tilfælde af ovenstående bruger jeg gerne min time på at sætte mig til rette med hende i en sofa, eller på sengekanten og snakke roligt og intimt med hende, om hvad der går hende på og gøre et forsøg på at forløse de ting i hende, der spænder ben for at hun er til stede eller kan nyde dagen. Har hun brug for at sove den time, så helt fint med mig. Så kan jeg hviske nogle søde i ørene på hende og holde trygt om hende indtil hun sover. Har hun brug for at få lettet hjertet, det er også helt fint med mig. Det kan jo være at hendes dag bliver god, og det betaler jeg glædeligt for. Det kan også være at hun bagefter har fået fornyet energi og tanket op på glæde og overskud, så hun er oplagt til den næste kunde. 

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Så må det blive svært at finde en GP. Det tænker jeg umiddelbart er lettere i sugardating (men du har uden tvivl styr på hvad der virker for dig). 

Men forstå mig ret, jeg kan godt forstå at man rent tankemæssigt helst vil være den eneste ene, men ens tanker er jo noget der ligger ved en selv, og har intet at gøre med om den oplevelse pigen giver er bedre eller værre, fordi hun har set flere. Den bedste GP er jo nok hende der får en til at glemme de tanker. 

Enig, jeg prøver ikke at tænke på hvor mange hun har været sammen med løbet af dagen. Hvis kvinden virker glad og oplagt, glemmer man det, som du selv skriver. 

Du virker i øvrigt yderst intelligent og afklaret med det du laver, hvilket er meget tiltalende<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Goodmann skrev, for 15 timer siden:

Den sætning falder mig altså lidt for brystet. Jeg kan nok ikke kalde det racistisk, men jeg vil absolut betegne det som chauvinistisk. Der er adskillige udenlandske piger der er i branchen af egen fri vilje og selv bestemmer hvem, hvor og hvor mange de ønsker at servicerer. Og muligvis findes der danske piger som måske ikke helt har samme muligheder som du beskriver.

At du konkluderer hvad jeg mener - siger mere om dig, end om mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Hold du bare fast i dit koncept @Nannas Hjørne. Alle os der har mødt dig personligt ved at du er 100% tilstede når du får besøg, og så er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med om det var på din 2., 3. eller 4. dag eller om jeg var den 4. eller 5. fyr den dag jeg besøgte dig. 

Det der betyder noget er, at du var frisk, fræk, forberedt og glad for at se mig. Du havde virkelig meget lyst til at dyrke sex og efterlod mig med følelse af, at det var fedt og frækt at dyrke sex med mig. Det er en fed følelse af sige tak for en fed oplevelse med en GP på. 

Hold fast i din måde at arbejde på, og lad være med at lade dig slå ud af nogle jalousi GP’er eller kunder, som synes noget andet er bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
The Dark Knight skrev, for 11 timer siden:

Hold du bare fast i dit koncept @Nannas Hjørne. Alle os der har mødt dig personligt ved at du er 100% tilstede når du får besøg, og så er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med om det var på din 2., 3. eller 4. dag eller om jeg var den 4. eller 5. fyr den dag jeg besøgte dig. 

Det der betyder noget er, at du var frisk, fræk, forberedt og glad for at se mig. Du havde virkelig meget lyst til at dyrke sex og efterlod mig med følelse af, at det var fedt og frækt at dyrke sex med mig. Det er en fed følelse af sige tak for en fed oplevelse med en GP på. 

Hold fast i din måde at arbejde på, og lad være med at lade dig slå ud af nogle jalousi GP’er eller kunder, som synes noget andet er bedre. 

Det gør jeg også. Jeg elsker mit koncept, det er lige det som virker for mig :D Men jeg er glad for at vide, at jeg ikke bare bilder mig selv ind, at det også er godt for mine gæster. 

Tanken om det med attituden til arbejdstider havde gået og rumsteret længe, uagtet kommentarer til mine egne tider, men nu kunne jeg lige tage udgangspunkt i den konkrete situation, for at illustrere hvad jeg mente. Det er lidt lettere end rene flyvske filosofiske tanker. Det er selvfølgelig ikke et punkt hvor jeg forventede, at alle ville blive enige, men det trængte til italesættelse - for mig i hvert fald.

Og så trængte jeg lige til at understrege, at ligegyldigt om man ser mig som en der arbejder meget eller lidt, så deler jeg ikke selv diskursen at mindre er bedre - så længe man ikke gør mere, end man er glad for. 

Tak for de pæne ord om vores møde. Det er let at give den følelse, når det går begge veje. Du var svær at få nok af (selvom det var en kamp at prøve at tage det hele ind ;) ). Så du skal også have mange tak for en liderlig stund. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja mindre er bedre.

Dels giver det en fornemmelse af en vis grad af ekskluvitet, dels må det betyde at hun ar et liv ved siden af.

Undgår dem der åbent 24/7, jo overvejende udlændinge, men der også danske piger der turnerer landet rundt dag efter dag, eller i hvertfald med meget små pauser i mellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSidsteKavaler skrev, for 20 timer siden:

Kære Nanna

Først og fremmest er det et ganske interessant emne du tager op, og mange tak for det.

Jeg er enig med dig i at det, der er udslagsgivende er at kvinden er glad, passer på sig selv og leverer den aftalte service af høj kvalitet.

Om hun arbejder 2, 3 eller alle ugens dage, ændrer ikke på min opfattelse af kvaliteten af besøget. Det, der kan være udslagsgivende for hvordan besøget var for mig, kan være antallet af kunder hun haft besøg af op til dagen vi skal mødes, eller på den pågældende dag. 

Det, der netop kan influere min opfattelse af kvaliteten af besøget, er, hvis hun har haft besøg af flere kunder, end hun reelt har haft lyst til (af den ene eller anden grund) eller haft overskud til at håndtere, og at hun så dagen eller dagene efter, når jeg kommer på besøg, fremstår forsømt på sig selv og tom for energi, gejst, glæde, lyst, og interesse for at snakke med dig.

Jeg bruger meget tid på, at udvælge den rette GP på baggrund af et meget grundigt forarbejde, ligesom jeg forventningsafstemmer løbende med kvinden inden og under besøget. Det skal være trygt, godt og behageligt for os begge. Som i et helt naturligt flow. Som en elskovsdans i måneskinnet.

Hvis kvinden ikke virker nærværende og ægte i mit selskab får jeg stort ubehag ved at være der, netop fordi jeg selv hengiver mig fuldstændig kvinden når jeg er der. Det må gælde begge veje for at “seancen” og “dansen” bliver god. 

I tilfælde af ovenstående bruger jeg gerne min time på at sætte mig til rette med hende i en sofa, eller på sengekanten og snakke roligt og intimt med hende, om hvad der går hende på og gøre et forsøg på at forløse de ting i hende, der spænder ben for at hun er til stede eller kan nyde dagen. Har hun brug for at sove den time, så helt fint med mig. Så kan jeg hviske nogle søde i ørene på hende og holde trygt om hende indtil hun sover. Har hun brug for at få lettet hjertet, det er også helt fint med mig. Det kan jo være at hendes dag bliver god, og det betaler jeg glædeligt for. Det kan også være at hun bagefter har fået fornyet energi og tanket op på glæde og overskud, så hun er oplagt til den næste kunde. 

/DenSidsteKavaler

Hvor sødt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Rødovre skrev, den 5.12.2020 at 06:40:

Jeg syntes at det er for let at sige at vi danske piger er i branchen a egen fri vilje, ja det tror jeg også de er pga vi har et velfærdssamfund herhjemme som holder hånden under os og at mange danske piger tjener penge på at være GP ved siden af deres kontanthjælp, sygedagpenge, førtidspension, den mulighed har de udenlandske ikke .

Jeg siger ikke alle gør det, men kender personligt 3 piger jeg har mødt igennem AL som tjener boksen på deres lille sidebeskæftigelse udover de modtager ydelser fra staten, om det er moralsk rigtigt, vil jeg ikke kommenterer på ..

Vi er også en del der kører vores business helt legalt, og sågar har “rigtige” jobs ved siden af.

Selvfølgelig har de udenlandske piger ikke noget sikkerhedsnet i Danmark - tænker heller ikke de betaler skat 

Redigeret af Emmadarling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Emmadarling skrev, for 7 timer siden:

Vi er også en del der kører vores business helt legalt, og sågar har “rigtige” jobs ved siden af.

Selvfølgelig har de udenlandske piger ikke noget sikkerhedsnet i Danmark - tænker heller ikke de betaler skat 

Hvis du nu læser ordenlig efter, så skriver jeg faktisk, at ikke ALLE danske piger gør.

Det andet har jeg klare beviser for, så forstår ikke din kommentar .

Nej de udenlandske betaler ikke skat, men mange af dem er tvunget ud i det af bagmænd eller også har de ikke anden indtægtskilde, hvis jeg var dansk gp pige, ville jeg nødig bytte med de udenlandske da vi i Danmark altid har et valg ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Rødovre skrev, for 2 timer siden:

Hvis du nu læser ordenlig efter, så skriver jeg faktisk, at ikke ALLE danske piger gør.

Det andet har jeg klare beviser for, så forstår ikke din kommentar .

Nej de udenlandske betaler ikke skat, men mange af dem er tvunget ud i det af bagmænd eller også har de ikke anden indtægtskilde, hvis jeg var dansk gp pige, ville jeg nødig bytte med de udenlandske da vi i Danmark altid har et valg ..

Jeg har læst dit opslag .... så træk lige vejret . 

ALLE har et valg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Emmadarling skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har læst dit opslag .... så træk lige vejret . 

ALLE har et valg 

snak pænt tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 11 timer siden:

Well, I'm not a Dane either, but I pay my taxes in Denmark and I  know enough foreign 
 GP here in DK who pay taxes like me and are not disadvantaged in any other way. But I also met a couple of Danish GP here who don't pay taxes and would prefer to have a male "friend" as a "guardian" in the apartment ....

I don't have to judge anyone and I don't like generalizations. What counts is the person as an individual and not his origin<3.

Of course there are enough GPs in DK that don't pay taxes. Some are foreigners, the others are Danish. The percentage of foreign GPs working in DK is higher than that of Danish. In this way, most of the people who don't pay taxes are foreigners. In percentage terms, however, the balance is balanced.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Rødovre skrev, for 10 timer siden:

snak pænt tak.

Hvori ligger den “grimme” tale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
DenSidsteKavaler skrev, den 5.12.2020 at 14:19:

Kære Nanna

/DenSidsteKavaler

Det er en meget omsorgsfuld tilgang til de piger du møder, og afgjort meget galant. 
Jeg håber dog at det er sjældent du støder på piger hvor de sidste eksempler bliver nødvendige, særligt med din nøje udvælgelse af partnere. Som GP ville jeg ikke kunne stå ved mig selv, hvis jeg kom i sådan en situation. Der håber jeg, at jeg ville have selvindsigt nok til at aflyse, frem for at tage et møde jeg i den grad ikke havde overskud til, og jeg ville aldrig kunne tage penge for det, hvis mødet endte ud på den måde. Men det kræver også øvelse både at vide, hvornår man skal aflyse, og i særdeleshed at vide på forhånd hvor ens gyldne punkt ligger, så man ikke når dertil men kan give sig selv hen i stunden. 

Men hvis det skete, ville jeg være taknemmelig for en omsorgsfuld reaktion, selvom jeg ikke kunne få mig selv til at tage penge for det. De gange jeg har været nødt til at aflyse, har jeg sat enormt meget pris på de forstående reaktioner jeg har fået, da jeg har tendens til at give mig selv meget dårlig samvittighed i de tilfælde. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rust in Peace skrev, den 4.12.2020 at 21:54:

Der er piger, som får meget ros med på vejen herinde, som jeg ikke ønsker at besøge fordi de er for populære. Jeg ønsker nærvær - både i og uden for sengen. Og jeg ved fra mit eget job, at det er svært at være nærværende, hvis der er for mange møde i steg. Det samme gælder dates - og velsagtens også købt sex. Jeg ønsker ikke en maskine, som kører konceptet ud, med smil og indlevelse og det perfekte blowjob, hvis ikke det er ægte. Eller jeg i hvert tror det er ægte. Og her spiller antallet af kunder utvivlsomt ind.

Det tror jeg også, at du har ret i. Men jeg håber alligevel, at det var klart i mit indlæg, at jeg skrev om de piger som kun møder det antal gæster, som de stadig kan nyde og være nærværende med. Det tror jeg sagtens, at man kan gøre hvis man har prostitution som sin hovedbeskæftigelse. Så er det jo forskelligt fra pige til pige til pige hvor meget eller lidt de kan være på og stadig være på toppen, og hvordan de har brug for at tage pauser.

Det øjeblik det bliver mekanisk, tror jeg også, at man arbejder for meget, men jeg tror ikke nødvendigvis at de piger som tager 5 kunder på en dag, eller arbejder 2 dage i ugen, er mindre nærværende og indlevende end dem som ser 1 om dagen eller 3 om måneden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 17 minutter siden:

Det er en meget omsorgsfuld tilgang til de piger du møder, og afgjort meget galant. 
Jeg håber dog at det er sjældent du støder på piger hvor de sidste eksempler bliver nødvendige, særligt med din nøje udvælgelse af partnere. Som GP ville jeg ikke kunne stå ved mig selv, hvis jeg kom i sådan en situation. Der håber jeg, at jeg ville have selvindsigt nok til at aflyse, frem for at tage et møde jeg i den grad ikke havde overskud til, og jeg ville aldrig kunne tage penge for det, hvis mødet endte ud på den måde. Men det kræver også øvelse både at vide, hvornår man skal aflyse, og i særdeleshed at vide på forhånd hvor ens gyldne punkt ligger, så man ikke når dertil men kan give sig selv hen i stunden. 

Kære Nanna

Tusind tak for de meget pæne ord. De er værdsat, det skal du vide.

Heldigvis hører det til sjældenhederne, at jeg kommer ud for de sidstnævnte situationer, men filmen kan jo knække for den enkelte og så træder jeg med glæde til, for at trøste og hjælpe med at bringe lidt glæde og smil tilbage. Branchen har mange gode sider, men enhver kan jo komme ud for at behøve lidt omsorg, venlighed og betænksomhed, og et kærligt kram.

Jeg har med stor fornøjelse læst flere af dine indlæg herinde, som er dybsindige og reflekterende, så jeg er ikke i tvivl om, at du vil vide, hvor dine gyldne punkter ligger og cadeau for dette. 

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, den 4.12.2020 at 16:01:

Hmm. Jeg tænker at man jo kan prøve at vende den rundt. Hvis man skulle besøge eller have besøg af en gigolo ( som kvinde). Ville det så have en betydning om han havde haft 3 før en eller ingen?  

Hvad ville man selv foretrække? 

Nej, vand og sæbe, en frisk og indlevende tilgang til opgaven, engageret og lyttende, så må det være nok, du køber ikke partneren, du køber oplevelsen, når der så nogen gange er empati og gensidighed, ja det er bare ++

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...