sand 20 Skrevet 1. Juni, 2013 Jeg var fredag heldig at møde Bella igen. Havde over Tlf aftalt en tid og pris. Blev mødt med dejlige knus og kram i døren,fik ordenet det økonomiske og lagde os på sengen til mere kys og kæleri. Bella startede der efter på det franske som hun er mester til. Ville ikke skuffet gav hende en god slikke tur der gav hende et par gode orgasmer Hvor efter det var tid til en dejlig ridetur i hendes dejlige våde fisse. Der gav resultat i at jeg måtte aflevere et skud sperm i hende. Der efter var der tid til lidt snak inden vi kyssede på gensyn. Så det var et dejligt gensyn ,kommer nok snart igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 1. Juni, 2013 Har besøgt hende mange gang, men synes pt. det er dyrt :? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 1. Juni, 2013 Hvad er det der gør du syntes hun er dyr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusdreng 0 Skrevet 1. Juni, 2013 Er der et link, eller vil i beholde hende for jer selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 1. Juni, 2013 Har annonce nogle dag i eb.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sludder 0 Skrevet 2. Juni, 2013 Er det hende der kalde sig Katja hos Oasen i nørresundby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 2. Juni, 2013 Er det hende der kalde sig Katja hos Oasen i nørresundby? Jeg ved at hun også kunde vinde claudia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frankman12 2 Skrevet 3. Juni, 2013 Har hun annonce med billede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 4. Juni, 2013 Har hun annonce med billede? tror jeg desværre ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spunk71 Skrevet 14. Juni, 2013 Efterhånden nogle år siden jeg har besøgt Bella, og ja hun har også været i oasen under navnet Claudia. Sidst jeg besøgte hende var hun blevet noget rund i det, er hun stadig det? Hendes service er dog helt i top og hun sutter gerne uden kondom og giver sorte kys, ligesom hun er vild med at kysse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 14. Juni, 2013 er stadig noget rund i det, er dog stadig vild med atsutter gerne uden kondom og kysse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 11. Oktober, 2013 var på besøg igen i dag hvor jeg igen fik den gode service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 12. Oktober, 2013 Syntes jeg kender Danmark ret godt, men hvor ligger Hallund??? Når vi nu ikke kan få et billede af kvinden, må vi da lige vide hvor i landet vi kan finde denne sublime oplevelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mai 11 Skrevet 12. Oktober, 2013 Syntes jeg kender Danmark ret godt, men hvor ligger Hallund??? Når vi nu ikke kan få et billede af kvinden, må vi da lige vide hvor i landet vi kan finde denne sublime oplevelse Hallund ligger ved Hjallerup i Nordjylland. Et meget fint sted at besøge meget privat. Bella er en meget sød og rigtig fræk. Tlf nummer dertil er 98838390. Hver dag rigtige søde piger på stedet. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 12. Oktober, 2013 Syntes jeg kender Danmark ret godt, men hvor ligger Hallund??? Hallund ligge mellem Brønderslev og Hjallerup. 5 km fra Jerslev. Kommer du fra syd er det nemmeste at køre fra motorvejen ved Brønderslev syd mod Øster Brønderslev. Efter ca 10 km kommer du til Hallund. Hun bor i et hvidt hus over for kroen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 12. Oktober, 2013 Hallund ligge mellem Brønderslev og Hjallerup. 5 km fra Jerslev. Kommer du fra syd er det nemmeste at køre fra motorvejen ved Brønderslev syd mod Øster Brønderslev. Efter ca 10 km kommer du til Hallund. Hun bor i et hvidt hus over for kroen. er kroen åben så kan man jo fordrive tiden der hvis der er optaget overfor :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 13. Oktober, 2013 :D Tak for geografi undervisningen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NuVilJeg 0 Skrevet 13. Oktober, 2013 Må lige spørge dumt Når du skrivet du spermer i hende, er det så virkelig uden gummie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spunk71 Skrevet 13. Oktober, 2013 Må lige spørge dumt Når du skrivet du spermer i hende, er det så virkelig uden gummie? Ja hun sutter pik uden gummi, og hun er vild med og sluge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 13. Oktober, 2013 Ja hun sutter pik uden gummi, og hun er vild med og sluge. Hun nyder at sluge - kalder sig selv nymfoman. Jeg har sagt til hende, at det ikke var et must med slug, men hun siger at hun nyder det - Kom nu bare siger hun. Hun er en moden kvinde, men hun kan virkelig sit arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 17. Oktober, 2013 hvad er hendes priser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 18. Oktober, 2013 gav 5oo for 15 minuter 1200 for 3o min med blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 19. Oktober, 2013 okay ja hun ligger da i den dyre ende, for en moden dame men hvis kvaliten er der er det vel fint nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mai 11 Skrevet 19. Oktober, 2013 okay ja hun ligger da i den dyre ende, for en moden dame men hvis kvaliten er der er det vel fint nok. Hvad mener du med deT Kan forstå på det du skriver at hvis man er en moden dame så skal ens priser sættes ned. Der er faktisk mange mænd der fortrækker en moden dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 19. Oktober, 2013 nej mener ikke det skal sættes ned mai man ser bare tit lavere priser hos modne damer. men ja er selv 30 og sys faktisk det er lidt frækt at knalde en som faktisk kunne være min mor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg