biker 283 Skrevet 6. Januar, 2021 Cippo skrev, den 2.1.2021 at 10:17: jeg har prøvet en del gange, Det er vigtigt at man sørger for klinisk renlighed og masser af glidecreme når man lader den glide ned, når den først er nede, kan man langsom og rolig føre den op og ned, eller som jeg fortrækker, at pikken spilles mens den er inde... og de udløsninger man får er ubeskrivelig-- ved ikke med andre, men efter leg med sounds, er toiletbesøg ikke kærkommen, hvis man keder følelsen af at pisse glasskær, det går dog hurtigt væk. jeg har købt en sæt på ebay, som fungere godt, og har også en hvor der er en lille vibrator i, hvilke også kan stærk anbefales. det du viser er et rigtig godt sæt og den med vibrator kan i særdeleshed anbefales når tøsen skal ha sin orgasme og udvidelsen er foretaget... vibrator er ca 6 mm... husk ikke almindelig glidecreme men sterilt glidecreme bør anvendes og ja efter endt behandling leg bør man tisse så urinrøret bliver rent igen... Fantastisk leg til både mænd og kvinder evt. i kombination med først katheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg