cock4woman_only 203 Skrevet 6. December, 2020 Well folks, havde en trang til at udforske en GP jeg tidligere gik bagved et sted vi er flere som kender til.. og fik ikke rigtigt nogen respons på sms eller opkald og faldt over denne Djenna MILF jeg havde spurgt om under efterlysninger par dage tidligere - så det blev som skrevet “tag en for holdet” og jeg er en “sucker” for høje GP tjek her... en moden GP endnu et turn on. Tjek her.. og så et sæt sexet - levende øjne... er glæde pigen i top 3 - og de er bestemt også rent - tjek her hos Djenna! og efter modtagelse med et kys... og ind i hobbyrummet - havde hun på kort tid smidt sig på sengen med spredte ben og sagde hæst jeg lignede en som bestemt kunne slikke fisse fordi hun trængte... jooo på Nordjysk fik jeg da sagt jow jow...og ned imellem hendes lår og lad tungen lege med clitoris og hendes par piercering... og jeg fik et bestået blik da jeg kiggede op! og hun blev ved med at overraske på den positive måde, og uden at gå i detaljer gjorde hun indtryk og stryger rent ind i min egen TOP 3 - specielt da jeg fik finpudset mine fikse fingre evner i hendes åbninger og frækt spurgte hvem har magten nu... ? Fik jeg et støn/tungekys/intenst svar DIG!!!! Og hendes fisse klemte mine 2 fingre oppe i hende så fast sammen da orgasmen kom brusende igennem hendes krop! så folks - pas på Djenna - hun har en wauw faktor jeg ikke kan sætte ord på, men tror hun kan blive en vanedannende glædes pige jeg godt kunne nøjes med fremover... hvis ens økonomi tillader det... god søndag everbody... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg