Dobbleup 23 Skrevet 6. December, 2020 NADIA TANTRA AALBORG https://annoncelight.dk/showad/309093 Lørdag aften havde jeg den udsøgte fornøjelse at tilbringe 90 minutter i selskab med Nadia. Jeg må sige, at jeg er blown away. Ud over at Nadia er velskabt, har et smukt ydre og en krop, der kan få de døde i live, så er hendes personlighed nok den ting, jeg tænker mest over her i kølvandet på oplevelsen. Lidt genert tager hun imod mig, og byder mig indenfor. Det skal siges, at det er sidst på lørdag aften, men trods det sene tidspunkt har hun høj energi. Ind på et fint varmt værelse, af med klunset, og to minutter senere kommer Nadia ind og smider sit tøj. Allerede der begynder jeg at smile. Smilet bliver til så mange grin og latteranfald, at jeg har ikke tal på det. Hun er det dejligste og smukkeste menneske udvendigt som indvendigt - sikke en indlevelse og energi hun lægger i sit arbejde. Har ikke prøvet noget lignende. Hendes tantra og B2B massage er WAUVV - 10 ud af 10. Prøv det. Du vil ikke fortryde. Sluttede af med at få lov at massere Nadia i 15-20 minutter. I guder det var skønt at få lov at røre ved denne fantastiske krop og menneske. Nadia, tusind tusind tak for en sublim oplevelse. Jeg besøger dig hjertens gerne igen - anywhere anytime. PS Jeg jokede i de første minutter af min tid om, hvorvidt hun havde købt sig til hendes gode anmeldelser. Det bragte hun 100% til skamme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 6. December, 2020 Var der afslutning på, udover at du fik lov til at massere hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 7. December, 2020 Dobbleup skrev, for 11 timer siden: Jeg jokede i de første minutter af min tid om, hvorvidt hun havde købt sig til hendes gode anmeldelser. Det bragte hun 100% til skamme god anmeldelse, dog er jeg lidt skeptisk - men hvad fik dig herind og skrive anmeldelse ?.... fik du noget for det ? blev du bedt om det af hende ? må sige hendes annonce ser godt ud også billeder...men bliver altid lidt skeptisk, når det første du gør herinde, er at lave en anmeldelse...der næsten tangere reklame. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 342 Skrevet 7. December, 2020 Hejså Tror at hun har tidligere været i Aarhus og fået gode anmeldelser. Og så er dobbelups profil aktiv siden 2018. Med to bidrag. Man må godt være stille her i forum og nyde EG uden at skrive for meget. T 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbleup 23 Skrevet 7. December, 2020 Mthom skrev, den 6.12.2020 at 14:30: Var der afslutning på, udover at du fik lov til at massere hende Der manglede absolut ingenting i de 90 minutter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbleup 23 Skrevet 7. December, 2020 biker skrev, for 15 timer siden: god anmeldelse, dog er jeg lidt skeptisk - men hvad fik dig herind og skrive anmeldelse ?.... fik du noget for det ? blev du bedt om det af hende ? må sige hendes annonce ser godt ud også billeder...men bliver altid lidt skeptisk, når det første du gør herinde, er at lave en anmeldelse...der næsten tangere reklame. Jeg kan og skal ikke fjerne din skepsis, det må du selv arbejde med. Min anmeldelse - derimod - den er skrevet lige fra hjertet og med hjertet grundet en unik oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 7. December, 2020 Hun må gerne komme en tur til Esbjerg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbleup 23 Skrevet 7. December, 2020 Glæd jer, og und dig selv den tjeneste at gi’ de 200 ekstra for mutual touch..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 8. December, 2020 Dobbleup skrev, den 6.12.2020 at 13:38: NADIA TANTRA AALBORG https://annoncelight.dk/showad/309093 Lørdag aften havde jeg den udsøgte fornøjelse at tilbringe 90 minutter i selskab med Nadia. Jeg må sige, at jeg er blown away. Ud over at Nadia er velskabt, har et smukt ydre og en krop, der kan få de døde i live, så er hendes personlighed nok den ting, jeg tænker mest over her i kølvandet på oplevelsen. Lidt genert tager hun imod mig, og byder mig indenfor. Det skal siges, at det er sidst på lørdag aften, men trods det sene tidspunkt har hun høj energi. Ind på et fint varmt værelse, af med klunset, og to minutter senere kommer Nadia ind og smider sit tøj. Allerede der begynder jeg at smile. Smilet bliver til så mange grin og latteranfald, at jeg har ikke tal på det. Hun er det dejligste og smukkeste menneske udvendigt som indvendigt - sikke en indlevelse og energi hun lægger i sit arbejde. Har ikke prøvet noget lignende. Hendes tantra og B2B massage er WAUVV - 10 ud af 10. Prøv det. Du vil ikke fortryde. Sluttede af med at få lov at massere Nadia i 15-20 minutter. I guder det var skønt at få lov at røre ved denne fantastiske krop og menneske. Nadia, tusind tusind tak for en sublim oplevelse. Jeg besøger dig hjertens gerne igen - anywhere anytime. PS Jeg jokede i de første minutter af min tid om, hvorvidt hun havde købt sig til hendes gode anmeldelser. Det bragte hun 100% til skamme "Polsk perfektionisme i Ålborg" havde været en perfekt overskrift, specielt set ud fra en person der bor ved Esbjerg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbleup 23 Skrevet 12. December, 2020 youngatheart skrev, den 8.12.2020 at 03:20: "Polsk perfektionisme i Ålborg" havde været en perfekt overskrift, specielt set ud fra en person der bor ved Esbjerg. Hvad mener du helt præcist? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. December, 2020 Dobbleup skrev, for 10 timer siden: Hvad mener du helt præcist? Det jeg mente var at din overskrift hed Polsk perfektionisme, men havde du nu skrevet landsdel i overskriften ville det være lidt lettere for alle måske at springe et indlæg som foregår 250 km fra folks bopæl over. Hvis du tager et kig ned over overskrifterne fra de forskellige er det jo umuligt at se hvor i landet tingene foregå, og ville bare gøre det så meget lettere for de fleste hurtigt at se om der var noget af interesse, i stedet for man skulle åbne samtlige for at finde ud af at det var alt alt for langt væk. Resten af din anmeldelse er jo fint i sig selv ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbleup 23 Skrevet 13. December, 2020 youngatheart skrev, den 12.12.2020 at 12:41: Det jeg mente var at din overskrift hed Polsk perfektionisme, men havde du nu skrevet landsdel i overskriften ville det være lidt lettere for alle måske at springe et indlæg som foregår 250 km fra folks bopæl over. Hvis du tager et kig ned over overskrifterne fra de forskellige er det jo umuligt at se hvor i landet tingene foregå, og ville bare gøre det så meget lettere for de fleste hurtigt at se om der var noget af interesse, i stedet for man skulle åbne samtlige for at finde ud af at det var alt alt for langt væk. Resten af din anmeldelse er jo fint i sig selv Nu er det bare sådan, at pigerne ofte flytter rundt - og mon ikke du overlever et ekstra klik på et link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 14. December, 2020 Dobbleup skrev, for 8 timer siden: Nu er det bare sådan, at pigerne ofte flytter rundt - og mon ikke du overlever et ekstra klik på et link Jeg tror vi er mange, der lige søger et her og nu blik på anmeldelser af piger i f.eks. Aalborg. Derfor er det en stor hjælp, at jeg f.eks. lige kan se, at der ligger en ny anmeldelse af en pige i Aalborg, som jo så er i Aalborg lige nu. Skulle hun så tage til Århus på onsdag, så kan århusianerne også få glæde af din anmeldelse, da de vil tænke det navn der, det er da vist hende der lige er ankommet og ved tryk på linket få det bekræftet, at hun nu er hos dem og ikke længere i Aalborg. Jeg håber det giver lidt mening, selv om det måske blev lidt rodet. Og håber du vil overveje at skrive bynavn i overskriften en anden gang, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 16. December, 2020 Dobbleup skrev, den 13.12.2020 at 23:31: Nu er det bare sådan, at pigerne ofte flytter rundt - og mon ikke du overlever et ekstra klik på et link Hmmm nu undrer det mig bare vildt meget at du som helt ny herinde, ikke kan se ideen i at det gør det så meget lettere for alle, at så simpel en ting som et navn står i overskriften, begrundelsen kommer The Dark Knight jo så tydeligt med herover også. Den eneste jeg kan se får noget ud af det, er da nærmest de piger der har en bagmand, og som ved at pigerne flytter så meget rundt, og af den grund gerne vil have at navnet dukker op så mange steder som muligt, og at alle trykker på link for at se et bynavn Men lad det nu ligge, for er det for besværligt for dig at skrive et bynavn når du "anmelder" anden gang du skal anmelde herinde så fred være med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 16. December, 2020 youngatheart skrev, for 4 minutter siden: Hmmm nu undrer det mig bare vildt meget at du som helt ny herinde, ikke kan se ideen i at det gør det så meget lettere for alle, at så simpel en ting som et navn står i overskriften, begrundelsen kommer The Dark Knight jo så tydeligt med herover også. Den eneste jeg kan se får noget ud af det, er da nærmest de piger der har en bagmand, og som ved at pigerne flytter så meget rundt, og af den grund gerne vil have at navnet dukker op så mange steder som muligt, og at alle trykker på link for at se et bynavn Men lad det nu ligge, for er det for besværligt for dig at skrive et bynavn når du "anmelder" anden gang du skal anmelde herinde så fred være med det Må hellere lige sige at jeg efterfølgende var inde og kigge hvad folk har skrevet, og ser med glæde at folk faktisk er blevet rigtigt gode til det med at skrive bynavn i deres overskrifter nu. Skønt at se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg