Hop til indhold
Pepsimax

Fantastisk

Recommended Posts

Hej var forbi Belinda i lørdags det var fuldstændig fantastisk en utrolig smuk og sød pige ikke hende på billederne men det gør bestemt ikke noget for hende der åbnede døren var ung max 25 år langt lyst hår og så var hun så sød og dejlig ❤❤

Vi blev enige om hvad der skulle forgå det var bj uden condom sex med condom og så sluttede jeg i munden på hende det aftalte tid var 45 min men efter sex og masage var der gået 90 min  helt sikker et besøg værd jeg kommer 10000% der igen og igen 

fuck hun er sød mvh Kristian <3

Redigeret af Keeper
Nummer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kristian/ @Pepsimax

Har du mod på at forsøge at sætte et link til selve annoncen ind? Jeg kan se du forsøgte, men endte med at indsætte hendes tlf. nummer. Du kopierer bare adressen på annoncen, og trykker så på det lille "lænke" tegn i bjælken over skrivefeltet. Så kommer der et felt frem som du kopierer adressen på annoncen over i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Pepsimax skrev, for 2 timer siden:

Hej var forbi Belinda i lørdags det var fuldstændig fantastisk en utrolig smuk og sød pige ikke hende på billederne men det gør bestemt ikke noget for hende der åbnede døren var ung max 25 år langt lyst hår og så var hun så sød og dejlig ❤❤

Vi blev enige om hvad der skulle forgå det var bj uden condom sex med condom og så sluttede jeg i munden på hende det aftalte tid var 45 min men efter sex og masage var der gået 90 min  helt sikker et besøg værd jeg kommer 10000% der igen og igen 

fuck hun er sød mvh Kristian <3

Kunne have været rart hvis der havde stået hvor henne i Jylland hun holder til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax skrev, for 2 timer siden:

Hun er i Nordjylland  men giv hende et kald for hun sagde at hun skulle til en anden by en af de nærmeste dage 

Jo @Pepsimax men som andre har sagt, så har du ikke givet noget link til hende, så det er måske lidt svært at finde hendes telefon nummer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Realist skrev, 1 time siden:

Jo @Pepsimax men som andre har sagt, så har du ikke givet noget link til hende, så det er måske lidt svært at finde hendes telefon nummer :D

Administratoren har rettet/ slettet i ts indlæg. Oprindeligt stod telefonnummeret til pigen i anmeldelsen til orientering :)

Men du har da helt ret i, at et link til pigen ville klæde anmeldelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Administratoren har rettet/ slettet i ts indlæg. Oprindeligt stod telefonnummeret til pigen i anmeldelsen til orientering :)

Men du har da helt ret i, at et link til pigen ville klæde anmeldelsen. 

Står hendes tlf nr ikke i artiklen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...