Hop til indhold
cassanova

Hvorfor egentligt sluge , hvorfor ikke ?

Recommended Posts

Guest mature man

Jeg er flintrende ligeglad om hun sluger eller spytter ud efterfølgende ;)

Det er vigtig for mig at blow er uden – hvis jeg må komme i munden på hende er det bare en ekstra super bonus :wub: men slug er for mig ligegyldigt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 10 timer siden:

Nej det smager ikke ens hver gang, som der er skrevet kan mad påvirke smagen. 
Der er meget laaaaang i mellem det ikke smager godt. så lang at jeg ikke kan huske hvornår sidst 

Jeg tænker tit over, at Jyske piger har en anden tilgang til tingene, da jeg har oplevet det en del gange. Jeg har også Jyske venner i øvrigt. Og jeg kan godt forstå at der er GP'er, der kun gider Fyn og Jylland. Der er sådan en hovedstadsting, at man ikke rigtig er ordentlig over for hinanden. Det er ikke et særkende for København, for det gælder over hele verden at folk i hovedstaden ikke er så søde, som dem udenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 8.12.2020 at 19:21:

Jeg tilbyder det fordi synes det, er den frækkeste afslutning og beder om lov til at sluge fordi jeg elsker smagen af sæd

<3 :P 

Bonus det siges sæd er sund 

Du må da besøges en dag, du skal bare ikke sluge det hele, nyder og blive kysset med munden fuld, så ka vi være sunde sammen ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 8.12.2020 at 22:23:

Der vurderes at være 6500 personer med HIV i dk og 600 af disse som ikke ved de er smittet med HIV og ja, en af smittevejene er via sæd i munden. Jeg må indrømme at jeg synes det virker enormt dumt at tone ned for frygten. Det er selvfølgelig godt at vide, at risikoen er lav, og at man sagtens kan leve et normalt liv med HIV, hvis man bliver testet rettidigt, men det vil stadig have en enorm konsekvens for ens liv. En GP ville fx skulle stoppe med at arbejde, og så ville jeg da nok selv ærgre mig over at indlede enhver samtale med en ny potentiel seksuel partner med "så der er noget jeg skal fortælle dig..."

Til gengæld er det ret relevant at vide, at der også er koncentrerede mængder HIV-virus i præ-sæd, og det får man jo i munden via øko-blows selv hvis man ikke tager sæd i munden eller sluger. 

Selv med den viden er jeg selv for glad for øko-blows til at stoppe med at give dem, men det er derfor jeg ikke sluger eller tager sæd i munden. Ellers synes jeg sæd er dejligt, en måde at føle man hengiver sig totalt til den anden. 

https://aidsfondet.dk/Find-fakta/Fakta-om-hiv-og-aids/Sådan-smitter-hiv

https://aidsfondet.dk/Find-fakta/Fakta-om-hiv-og-aids/Hiv-og-aids-i-Danmark

rigtig godt skrevet direkte spot on.... da mange tror at blowjob uden at få sperm i munden er sikker sex - det er samme risiko som knep uden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 12 timer siden:

Jeg tænker tit over, at Jyske piger har en anden tilgang til tingene, da jeg har oplevet det en del gange. Jeg har også Jyske venner i øvrigt. Og jeg kan godt forstå at der er GP'er, der kun gider Fyn og Jylland. Der er sådan en hovedstadsting, at man ikke rigtig er ordentlig over for hinanden. Det er ikke et særkende for København, for det gælder over hele verden at folk i hovedstaden ikke er så søde, som dem udenfor.

Synes det er lidt ved siden af hvad opslag handler om. Prøver at svare kort. 
Jeg vil gerne til København, har været der før covid19 kom, jeg skal have tiden, og helbred i orden og pt tror jeg ikke der vil komme jyske glædes piger derover pga nedlukning.
Jeg kommer til København, når der er åben op, jeg har styr på nogle helbred tal og fået en covid19 vaccine. 

Og for at tråden ikke løber endnu længere ud på side spor, er der mere hertil så tag den i privat besked. 

Redigeret af Coco Darling
For at tilføje det sidste om - for at tråden ikke løber endnu længere ud på side spor, er der mere hertil så tag den i privat besked. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvorfor skal HIV sygdom, blandes ind i denne tråd, blot fordi vi mænd besøger en GP og får os en sutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skal HIV sygdom, blandes ind i denne tråd, blot fordi vi mænd besøger en GP og får os en sutter.

Fordi det, og andre kønssygdomme, er grunden til at nogle af os ikke sluger :)

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, jeg har aldrig gået op i om der blev slugt eller ej. Men da jeg var sammen med en gp der havde cim på menuen, bare slugte, uden jeg havde spurgt eller betalt for det, så blev jeg sgu helt stolt. Tænkte at det må have smagt ekstra godt. Det kan også være hun bare bedre kunne lide at sluge end at spytte ud;) men på vej hjem i bilen tænkte jeg at det egentlig var mega frækt og kan godt se hvorfor nogen har det som fetish. Jeg gider så bare ikke betale 300-400 kr. Ekstra, men det kunne altså et eller andet jeg ikke havde tænkt over, før hun gjorde det. 

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg

Link til indlæg

“Man skal da sluge. Det er det ultimative tegn på kærlighed” overhørte jeg engang kvinde sige, mens hun talte med en anden veninde. :lol: Så fløj hun direkte ind på min favorit-liste som nr.1.

Selvom GP’ere er virkelig god til sex og kender teknikkerne, må jeg indrømme, at de bedste oplevelser med BJ og slug kommer fra kvinder der ikke har været GP. Jeg oplevede det først med en kæreste for mange, mange år siden, som gjorde det fuldstændig uvarslet, og det var en mentalt mega fræk oplevelse at mærke hvordan man kom, og bagefter var der ikke en dråbe sæd at se nogle steder. Hun havde taget det hele med et stort smil.

Efterfølgende har der været en lille håndfuld kvinder som gjorde det samme - aldrig noget jeg forventede, men som kvinderne gjorde af fri vilje og lyst, og måske derfor har det altid været bedre end hos GP. Vilje og lyst uden der er penge imellem har for mig gjort en forskel. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Louie De Palma skrev, den 9.12.2020 at 20:39:

Ligger der en lille jyde gemt i dig ;) – i øvrigt har du fuldstændig ret – jeg boede et års tid på "stenbroen" i slut 80'erne – savnede squ de jyske piger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 17 minutter siden:

Ligger der en lille jyde gemt i dig ;) – i øvrigt har du fuldstændig ret – jeg boede et års tid på "stenbroen" i slut 80'erne – savnede squ de jyske piger :)

Hovedparten af Københavnerne er ellers jyder, der er kommet for at læse og derefter er blevet hængende. Det er derfor Nørrebro plejer at være nærmest mennesketom i julen, alle er hjemme i Jylland og fejre jul ;) Ikke i år dog.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 29 minutter siden:

Hovedparten af Københavnerne er ellers jyder

Klart manner, vi er bare piss fertile, i modsætning til de pjevsede københavnere :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årsagen til mange mænd sætter pris på slug er faktisk ret enkel. 

Hvis en kvinde sluger sæden, så vil immunsystemet "lære" mandens DNA. Når man indtager føde, så lærer man kroppen at dette produkt (in casu sæd fra denne mand) er ok og immunsystemet reagerer ikke på det. 

Chancen har at en graviditet med netop denne mand vil kunne gennemføres uden risiko for spontan abort øges derfor, såfremt pigen sluger sæden. 

Derfor har blowjob og især slug en stor psykisk effekt på mange mænd. Kvinden siger dermed på "krybdyrhjerne niveau", at hun vil bære hans barn. 

Det er faktisk et råd på fertilitetsklinikker, til par, hvor både kvinden og manden er uden fysiologiske årsager til barnløshed, særligt ved tidlige spontane aborter; at kvinden kan sluge mandens sæd (og ikke naboens!). På den måde kan kvinden lære immunsystemet at mandens DNA er ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
søren55 skrev, for 42 minutter siden:

Årsagen til mange mænd sætter pris på slug er faktisk ret enkel. 

Hvis en kvinde sluger sæden, så vil immunsystemet "lære" mandens DNA. Når man indtager føde, så lærer man kroppen at dette produkt (in casu sæd fra denne mand) er ok og immunsystemet reagerer ikke på det. 

Chancen har at en graviditet med netop denne mand vil kunne gennemføres uden risiko for spontan abort øges derfor, såfremt pigen sluger sæden. 

Derfor har blowjob og især slug en stor psykisk effekt på mange mænd. Kvinden siger dermed på "krybdyrhjerne niveau", at hun vil bære hans barn. 

Det er faktisk et råd på fertilitetsklinikker, til par, hvor både kvinden og manden er uden fysiologiske årsager til barnløshed, særligt ved tidlige spontane aborter; at kvinden kan sluge mandens sæd (og ikke naboens!). På den måde kan kvinden lære immunsystemet at mandens DNA er ok. 

Ohhhh kayyyyyy manner ?? 
Den var ny og yderst kreativ. 
Efter mange års nærhed til fertilitets miljøet i Danmark er jeg meget nysgerrig på de oplysninger du angiver. Er det noget du har erfaret, hørt eller ligefrem kan henvise til kilder der bekræfter din påstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
søren55 skrev, for 5 minutter siden:

Du er vist ikke helt inde i miljøet.

Men start her. 

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0165037818302183

Hvis der er mig du svarer ( det er smart at bruge citer funktionen;) ) 

Du linker til noget der er bag en betalingsmur. 

De skriver i overskriften

Responsibility of scientific community in claiming to have found an association

Altså claiming. Dvs de ikke har ført videnskabelig bevis for det, men mener at have set et mønster. Det er jo yderst interessant hvis det gennem valid forskning kan bekræftes. 

Joe  jeg er ret godt inde i emnet ;) hvis du med miljøet mener emnet. Jeg er faktisk så godt inde i det at jeg efterhånden er ret god til at spotte uvidenskabelige påstande. Det er et område hvor mange ulykkelige mennesker færdes og er meget modtagelige for stort set alle råd, og er villige til at betale for selv de mest tvivlsomme kurer. Det er et meget sårbart klientel der arbejdes med, og derfor er kravet til etisk opførsel meget højt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 8.12.2020 at 17:00:

Jeg er selv ligeglad med om hun sluger eller spytter ud , jeg syns selvfølgelig at bj er fedest uden men slugeriet er ligegyldigt.

Slug eller spytte ud er ligemeget, så længe de ikke gurgler.DET ødelægger min lyst totalt... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JLN

Det er bare lidt frækkere at hun sluger i stedet for at finde køkkenrullen frem og spytte den ud i.

Især hvis hun lige sutter lidt ekstra så hun får det hele med, det er så dumt at smide mad ud når der er folk der sulter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er sgu ikke noget som et rigtig godt blowjob. Dog har jeg det som mange andre her. Jeg har overvejet om det skulle være øko, men det føles bare ikke så godt med kondom, så jeg tager chancen med økoblow. Om de sluger er mig helt ligegyldigt - men de skal da helst fortsætte til jeg er helt færdig og ikke kan klare et sekund mere ;) 

Det bedste blowjob jeg nogensinde har fået, var fra en veninde der gjorde netop det - da hun endelig stoppede, krammede hun mig, og så gik det op for mig at hun havde slugt det hele - der var absolut intet at tørre væk. Ærgerligt hun ikke bor i nærheden mere!

Det er da også lidt frækt, hvis hun spytter hele ladningen ud over pikken og bruger det som massageolie ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg har prøvet at komme GP’er i munden nogle få gange og også med slug. Det er da frækt, men ikke noget jeg søger efter.

Det samme med blowjob uden gummi. Ingen tvivl om, at det er bedre og frækkere uden, men må indrømme at frygten for smitte overstiger glæden ved at få det uden. De gange jeg har fået fransk uden, så går jeg og bekymrer mig i ugerne efter. 

Så foretrækker faktisk fransk med gummi, så vil hun sluge spermen, så skal hun suge gummiet med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa i privat sammenhæng er det en klar forventning at kvinden sluger det er ligesom en ekstra dimension i kærligheden at hun tager “manden helt” - I professionel sammenhæng salg af sex og illusion om kærlighed er det alene gp der beslutter om hun sutter uden, sluger eller modtager mandens sekret - hun kan skrive i annoncen hvad der tilbydes, og kunden møder op efter at have læst annoncen og respekterer det tilbudte han er mødt ind til, og starter ikke en forhandling om pris eller variation af et blowjob. 
Nogle GP vælger så at tage den business at tilbyde BJ uden og med og uden slug. 

Det hedder respekt og pli for GP.

Enkelt privat sluges i business - som tilbud og betalt. 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Transbrud

När jag sväljer så känns det som att visar jag kärlek och respekt för mannen tömmer sin säd i min mun, det är som om jag tar emot en gåva av honom.

Dessutom så älskar jag smaken av sperma.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Aarhuselsker skrev, den 12.12.2020 at 21:55:

Hvis der er mig du svarer ( det er smart at bruge citer funktionen;) ) 

Du linker til noget der er bag en betalingsmur. 

De skriver i overskriften

Responsibility of scientific community in claiming to have found an association

Altså claiming. Dvs de ikke har ført videnskabelig bevis for det, men mener at have set et mønster. Det er jo yderst interessant hvis det gennem valid forskning kan bekræftes. 

Joe  jeg er ret godt inde i emnet ;) hvis du med miljøet mener emnet. Jeg er faktisk så godt inde i det at jeg efterhånden er ret god til at spotte uvidenskabelige påstande. Det er et område hvor mange ulykkelige mennesker færdes og er meget modtagelige for stort set alle råd, og er villige til at betale for selv de mest tvivlsomme kurer. Det er et meget sårbart klientel der arbejdes med, og derfor er kravet til etisk opførsel meget højt. 

Jeg kan blot bekræfte, at min kone og jeg, som var ufrivilligt barn løse, faktisk blev opfordret til at have daglige samlejer, idet gynækologen var  overbevist og at min kone var allergisk overfor min sæd, og ved daglige "Indsprøjtninger" ville hendes krop hen af vejen accepterer min sperm, han sagde at det var videnskabelig bevist, det her ligge 20 ar tilbage.

Vi fik dog aldrig børn!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 9.12.2020 at 09:38:

Nej det smager ikke ens hver gang, som der er skrevet kan mad påvirke smagen. 
Der er meget laaaaang i mellem det ikke smager godt. så lang at jeg ikke kan huske hvornår sidst 

Jeg vil gerne besøge dig efter lock down, bliver lidt tændt af denne tråd 

Kys og kram 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...