Guest Lasselas Skrevet 22. December, 2020 Randersand skrev, den 8.12.2020 at 18:50: Jeg tænker på om de mænd der gerne vil aflevere deres sekreter i munden på andre, ville være villige til at modtage samme Jeg besøgte en gang "Legelyst" på Roskildevej i Valby. Hun var villig til at lade mig komme i hendes mund på betingelse af, at vi kyssede umiddelbart efter. Da snakken først faldt på emnet i sidste øjeblik var der ikke lang betænkningstid, så vi lavede hurtigt en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. December, 2020 Randersand skrev, den 8.12.2020 at 18:50: Jeg tænker på om de mænd der gerne vil aflevere deres sekreter i munden på andre, ville være villige til at modtage samme Tja jeg sluger da en masse pussyjuice når jeg slikker, og elsker det. Jeg har også flere gange modtaget noget af mit eget retur når vi har kysset efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 23. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Tja jeg sluger da en masse pussyjuice når jeg slikker, og elsker det. Jeg har også flere gange modtaget noget af mit eget retur når vi har kysset efterfølgende. Hver sin lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2020 Randersand skrev, for 2 minutter siden: Hver sin lyst Glad for du også synes det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 23. December, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Glad for du også synes det Det er jo ikke op til mig hvad andre synes eller lyster - heldigvis bor vi et sted hvor vi næsten kan gøre som vi vil.....næsten Redigeret 23. December, 2020 af Randersand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. December, 2020 Jeg sluger med stor vellyst og sutter kun uden kondom. Jeg er ved at kaste op af kondom smagen. De fleste mænds sæd smager ok, er dog stødt ind i et par stykker med en grim eftersmag. Jeg har været seksuel aktiv i lidt over 30 år, og er heldigvis aldrig blevet ramt af en kønssygdom hverken i private sammenhænge eller som gp. At sluge/få lov til at sluge er frækt og tænder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Jeg sluger med stor vellyst og sutter kun uden kondom. Jeg er ved at kaste op af kondom smagen. De fleste mænds sæd smager ok, er dog stødt ind i et par stykker med en grim eftersmag. Jeg har været seksuel aktiv i lidt over 30 år, og er heldigvis aldrig blevet ramt af en kønssygdom hverken i private sammenhænge eller som gp. At sluge/få lov til at sluge er frækt og tænder mig. Du måtte vildt gerne smage mit........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg sluger med stor vellyst og sutter kun uden kondom. Jeg er ved at kaste op af kondom smagen. De fleste mænds sæd smager ok, er dog stødt ind i et par stykker med en grim eftersmag. Jeg har været seksuel aktiv i lidt over 30 år, og er heldigvis aldrig blevet ramt af en kønssygdom hverken i private sammenhænge eller som gp. At sluge/få lov til at sluge er frækt og tænder mig. Det har hver gang været en fornøjelse at se og mærke, hvordan du nyder at tømme en pik til sidste dråbe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 27. December, 2020 Fætteren skrev, for 1 time siden: Det har hver gang været en fornøjelse at se og mærke, hvordan du nyder at tømme en pik til sidste dråbe... Lucky Guy......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Jeg sluger med stor vellyst og sutter kun uden kondom. Jeg er ved at kaste op af kondom smagen. De fleste mænds sæd smager ok, er dog stødt ind i et par stykker med en grim eftersmag. Jeg har været seksuel aktiv i lidt over 30 år, og er heldigvis aldrig blevet ramt af en kønssygdom hverken i private sammenhænge eller som gp. At sluge/få lov til at sluge er frækt og tænder mig. Må snart få besøgt dig en dag, vil nyde hvis du ville dele med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. December, 2020 B-ande skrev, for 12 minutter siden: Må snart få besøgt dig en dag, vil nyde hvis du ville dele med mig Det er frækt at dele sperm et i vådt krævende kys, men i høj grad også lade mig smage mine egne fisse safter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Det er frækt at dele sperm et i vådt krævende kys, men i høj grad også lade mig smage mine egne fisse safter. Hader smagen sf min egen sperm, men tænder på en kvinde “tvinger” mig til et langt vådt /slimet kys efter hun har tilfredsstillet mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Det er frækt at dele sperm et i vådt krævende kys, men i høj grad også lade mig smage mine egne fisse safter. Ikke noget jeg heller ville end dele fisse saft, især hvis den sprøjter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 27. December, 2020 For mig gør det intet. Ligeså snart det har forladt min pik har jeg ingen følelser over det mere. Men at kunne komme i en varm mund fremfor udover et par bryster er der trodsalt en forskel på. Om de sluger det derefter betyder ikke det store for mig, men hvis de gør er det da frækt nok. Skal nok sørge for de får noget andet at drikke bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: At sluge/få lov til at sluge er frækt og tænder mig. Dejligt at se dig tilbage fra ferie. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 28. December, 2020 North skrev, for 22 timer siden: Dejligt at se dig tilbage fra ferie. /North nå kaldes det nu ferie - troede det var tvungen orlov.. men kan selvfølgelig have taget fejl... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 474 Skrevet 28. December, 2020 (edited) Randersand skrev, den 8.12.2020 at 18:50: Jeg tænker på om de mænd der gerne vil aflevere deres sekreter i munden på andre, ville være villige til at modtage samme Nu er det jo ikke Coca cola der kommer ud af en kvinde forneden. Forskellen er at jeg sagtens kan bruge 20 minutter dernede. Modsat en kvinde som kun skal smage på det et par sekunder. Så jeg syntes ikke rigtig man kan sammenligne de to ting. Tidsmæssigt er det da i kvindernes favør. Af samme årsag har jeg heller aldrig forstået kvinder i privaten, der var for sarte til at ville gøre det. Nu har jeg altid regnfrakke på hos en GP. Men med en kæreste handler det om en accept af det der kommer fra mig. Jeg må erkende at jeg har et bånd til min sæd som jeg ikke kan forklare. Jeg syntes også det ville være akavet, hvis jeg vrængede på næsen af hendes safter. Til tider kan der også være dominans i det, på samme måde som med A-Level. Redigeret 28. December, 2020 af Sammy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 29. December, 2020 Sammy skrev, for 9 timer siden: Til tider kan der også være dominans i det, på samme måde som med A-Level. Jeg har nok ikke fulgt med, men hvad er A-Level? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 29. December, 2020 sn57 skrev, for 9 minutter siden: Jeg har nok ikke fulgt med, men hvad er A-Level? Anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 7. September, 2022 Transbrud skrev, den 21.12.2020 at 08:17: När jag sväljer så känns det som att visar jag kärlek och respekt för mannen tömmer sin säd i min mun, det är som om jag tar emot en gåva av honom. Dessutom så älskar jag smaken av sperma. Sådan bør det også være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 7. September, 2022 Jeg begræder da at nogle kvinder ikke vil dele med mig når jeg er kommet i deres mund og de selv sluger det. Eller endnu værre spytter det ud. Det er såå frækt at sperme i munden på en kvinde og så lige bagefter kysse i en 'snowball, frem og tilbage til der ikke er mere smf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 8. September, 2022 Coco Darling skrev, den 8.12.2020 at 19:21: Jeg tilbyder det fordi synes det, er den frækkeste afslutning og beder om lov til at sluge fordi jeg elsker smagen af sæd Bonus det siges sæd er sund Dig skulle jeg gerne besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 8. September, 2022 Jeg er ligeglad med om en GP sluger, eller om hun spytter det ud. Men det bringer mit pis i kog, hvis hun gurgler.... /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 8. September, 2022 Guest Randersand skrev, den 8.12.2020 at 18:50: Jeg tænker på om de mænd der gerne vil aflevere deres sekreter i munden på andre, ville være villige til at modtage samme @Randersmand Se det svar er jeg også nysgerrig på … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 8. September, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, den 22.12.2020 at 23:53: Tja jeg sluger da en masse pussyjuice når jeg slikker, og elsker det. Jeg har også flere gange modtaget noget af mit eget retur når vi har kysset efterfølgende. @Aarhuselsker Det er også lidt noget andet at modtage pussyjuice vs sperm Redigeret 8. September, 2022 af Madame Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg