Hop til indhold
cassanova

Hvorfor egentligt sluge , hvorfor ikke ?

Recommended Posts

Guest Lasselas
Randersand skrev, den 8.12.2020 at 18:50:

Jeg tænker på om de mænd der gerne vil aflevere deres sekreter i munden på andre, ville være villige til at modtage samme

Jeg besøgte en gang "Legelyst" på Roskildevej i Valby. Hun var villig til at lade mig komme i hendes mund på betingelse af, at vi kyssede umiddelbart efter. 

Da snakken først faldt på emnet i sidste øjeblik var der ikke lang betænkningstid, så vi lavede hurtigt en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tænker på om de mænd der gerne vil aflevere deres sekreter i munden på andre, ville være villige til at modtage samme

Tja jeg sluger da en masse pussyjuice når jeg slikker, og elsker det. Jeg har også flere gange modtaget noget af mit eget retur når vi har kysset efterfølgende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Tja jeg sluger da en masse pussyjuice når jeg slikker, og elsker det. Jeg har også flere gange modtaget noget af mit eget retur når vi har kysset efterfølgende. 

Hver sin lyst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Randersand skrev, for 2 minutter siden:

Hver sin lyst

Glad for du også synes det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Glad for du også synes det :) 

Det er jo ikke op til mig hvad andre synes eller lyster - heldigvis bor vi et sted hvor vi næsten kan gøre som vi vil.....næsten ;-)

Redigeret af Randersand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  sluger  med  stor  vellyst  og  sutter  kun  uden  kondom.  Jeg  er  ved  at  kaste  op  af  kondom  smagen.  De  fleste  mænds  sæd  smager  ok,  er  dog  stødt  ind  i  et  par  stykker  med  en grim  eftersmag. 

Jeg  har  været  seksuel  aktiv  i  lidt  over  30 år,  og  er  heldigvis  aldrig  blevet ramt  af  en  kønssygdom  hverken  i private  sammenhænge  eller  som  gp. 

At  sluge/få  lov  til  at  sluge  er  frækt  og  tænder  mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Jeg  sluger  med  stor  vellyst  og  sutter  kun  uden  kondom.  Jeg  er  ved  at  kaste  op  af  kondom  smagen.  De  fleste  mænds  sæd  smager  ok,  er  dog  stødt  ind  i  et  par  stykker  med  en grim  eftersmag. 

Jeg  har  været  seksuel  aktiv  i  lidt  over  30 år,  og  er  heldigvis  aldrig  blevet ramt  af  en  kønssygdom  hverken  i private  sammenhænge  eller  som  gp. 

Du måtte vildt gerne smage mit........:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Det har hver gang været en fornøjelse at se og mærke, hvordan du nyder at tømme en pik til sidste dråbe... :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fætteren skrev, for 1 time siden:

Det har hver gang været en fornøjelse at se og mærke, hvordan du nyder at tømme en pik til sidste dråbe... :x

Lucky Guy.........:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Må snart få besøgt dig en dag, vil nyde hvis du ville dele med mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
B-ande skrev, for 12 minutter siden:

Må snart få besøgt dig en dag, vil nyde hvis du ville dele med mig :P

Det  er  frækt  at  dele  sperm et i vådt krævende kys,  men  i høj  grad  også lade  mig  smage mine  egne fisse safter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Det  er  frækt  at  dele  sperm et i vådt krævende kys,  men  i høj  grad  også lade  mig  smage mine  egne fisse safter.

Hader smagen sf min egen sperm, men tænder på en kvinde “tvinger” mig til et langt vådt /slimet kys efter hun har tilfredsstillet mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Ikke noget jeg heller ville end dele fisse saft,  især hvis den sprøjter <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

For  mig gør det intet. Ligeså snart det har forladt min pik har jeg ingen følelser over det mere. Men at kunne komme i en varm mund fremfor udover et par bryster er der trodsalt en forskel på.

Om de sluger det derefter betyder ikke det store for mig, men hvis de gør er det da frækt nok. Skal nok sørge for de får noget andet at drikke bagefter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Dejligt at se dig tilbage fra ferie. :)

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 22 timer siden:

Dejligt at se dig tilbage fra ferie. :)

/North

nå kaldes det nu ferie   -  troede det var tvungen orlov.. men kan selvfølgelig have taget fejl... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo ikke Coca cola der kommer ud af en kvinde forneden. :P Forskellen er at jeg sagtens kan bruge 20 minutter dernede. Modsat en kvinde som kun skal smage på det et par sekunder. Så jeg syntes ikke rigtig man kan sammenligne de to ting. Tidsmæssigt er det da i kvindernes favør.

Af samme årsag har jeg heller aldrig forstået kvinder i privaten, der var for sarte til at ville gøre det.

Nu har jeg altid regnfrakke på hos en GP. Men med en kæreste handler det om en accept af det der kommer fra mig. Jeg må erkende at jeg har et bånd til min sæd som jeg ikke kan forklare. Jeg syntes også det ville være akavet, hvis jeg vrængede på næsen af hendes safter. Til tider kan der også være dominans i det, på samme måde som med A-Level.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
sn57 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har nok ikke fulgt med, men hvad er A-Level?

Anal 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Transbrud skrev, den 21.12.2020 at 08:17:

När jag sväljer så känns det som att visar jag kärlek och respekt för mannen tömmer sin säd i min mun, det är som om jag tar emot en gåva av honom.

Dessutom så älskar jag smaken av sperma.

Sådan bør det også være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg begræder da at nogle kvinder ikke vil dele med mig når jeg er kommet i deres mund og de selv sluger det. Eller endnu værre spytter det ud. Det er såå frækt at sperme i munden på en kvinde og så lige bagefter kysse i en 'snowball, frem og tilbage til der ikke er mere smf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 8.12.2020 at 19:21:

Jeg tilbyder det fordi synes det, er den frækkeste afslutning og beder om lov til at sluge fordi jeg elsker smagen af sæd

<3 :P 

Bonus det siges sæd er sund 

Dig skulle jeg gerne besøge<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ligeglad med om en GP sluger, eller om hun spytter det ud. Men det bringer mit pis i kog, hvis hun gurgler....

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 22.12.2020 at 23:53:

@Aarhuselsker Det er også lidt noget andet at modtage pussyjuice vs sperm 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...