Hop til indhold
cassanova

Hvorfor egentligt sluge , hvorfor ikke ?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

@Aarhuselsker Det er også lidt noget andet at modtage pussyjuice vs sperm 

Nja vel ikke set fra et psykologisk vinkel. Du nedsvælger en anden persons kropsvæske. 

Hvori ser du forskellen?

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke tømt sæd i en GP mund om ønske hun skal sluge pga Hiv. 

Elsker at gør dette da jeg tænder vildt med blowjob og tømning i munden.

Har kun gjort dette med faste kærester og bolleveninder jeg ser hverdag eller 3 gang ugenligt.

Alle blive testet løbende da vi har ansvar for hinanden og er fuldt forstårligt med dette.

Ser pt 3 kvinder på skift hvor sex er vor lyst og målsætning ved vore kom sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Rigtigt godt spørgsmål fra TS. Jeg har undret mig over det samme. Jeg sluger hvis jeg kan, netop af hensyn til smag, konsistens og mængde. Men garanter det aldrig og der springer nogen så fra allerede i booknings processen, hvilket er helt fair. Men jeg har bare heller aldrig forstået det er såee vigtigt. 
Det skulle være godt til at forebygge kræft, måske en skrøne. Men har hørt det tit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 11.9.2022 at 14:55:

Det skulle være godt til at forebygge kræft

Var det en mand der fortalte dig det? 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden:

Måtte lige google for at finde det igen. Kan forestille mig det på et tidspunkt bare har været i min facebook newsfeed.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article3043504.ece

.... tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Man skulle tro det var skrevet af en mand. ;)

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
North skrev, for 4 timer siden:

.... tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Man skulle tro det var skrevet af en mand. ;)

/North 

Ja ved som skrevet heller ikke om der er noget sandt i det eller det er en skrøne. Men måske er jeg godt beskyttet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Ja ved som skrevet heller ikke om der er noget sandt i det eller det er en skrøne. Men måske er jeg godt beskyttet. :D

Det gælder om at være på den sikre side sweetie ;):mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en kæreste som slugte altid, og ville se mig i øjenene samtidig. At fyre den af oppe i hende var no go, skulle kun gøres ved reproduktion, men i 2 eren ville hun gerne ha det, hun sagde det føles anderledens godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 8.12.2020 at 19:21:

Jeg tilbyder det fordi synes det, er den frækkeste afslutning og beder om lov til at sluge fordi jeg elsker smagen af sæd

<3 :P 

Bonus det siges sæd er sund 

Hvorfor er 9 ud af 10 piger ikke som dig, Coco D.!!<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilbyder ingen former for usikker sex på jobbet så mit besyv er måske ikke så gyldig.. 

Dog sluger jeg da i privaten.. Jeg ville måske føle det ville give en mærkelig afslutning hvis man skal står/ligge/sidde der, og spytte bagefter:ph34r:.. Har prøvet en enkel kæreste der havde været i byen dagen før, og der smagte det simpelthen så grimt at jeg diskret måtte spytte ud i min hånd:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da noget af det frækkeste. 
og til dem der ikke kan lide smagen så skal den jo bare tages dybt nok, så kan man ikke smage noget. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt betyder det ikke så meget for mig om hun sluger eller ej. Jeg tænder derimod på (og synes det er MEGA frækt) at kysse efter at have afleveret ladningen i munden på hende. At blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af min sperm er sygt frækt, synes jeg ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med Amagerdreng om at det er mega frækt at dele ladningen i kys bagefter.

Har desværre ikke fundet nogen i DK, der praktiserer det.

Ellers er slug en voldsom personlig bekræftelse, og hvem vil ikke gerne bekræftes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chimo
Aarhuselsker skrev, den 11.12.2020 at 11:20:

Klart manner, vi er bare piss fertile, i modsætning til de pjevsede københavnere :mrgreen:

Eller også er det fordi vi spiser alle de forgiftede grøntsager landbruget producerer ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, den 2.10.2022 at 16:23:

Havde en kæreste som slugte altid, og ville se mig i øjenene samtidig. At fyre den af oppe i hende var no go, skulle kun gøres ved reproduktion, men i 2 eren ville hun gerne ha det, hun sagde det føles anderledens godt. 

Må jeg be om hendes tlf nummer? 
Jokes aside, det er bare megafrækt at en pige sluger, en facial kan da også være fedt med absolut bedst hvis hun da også spiser spermen bagefter! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...