Louise1990 32 Skrevet 9. December, 2020 https://annoncelight.dk/showad/280785 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise1990 32 Skrevet 9. December, 2020 Lemac skrev, Lige nu: ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 9. December, 2020 Louise1990 skrev, for 2 timer siden: ???? Jeg gætter på at Lemac blev lidt frustreret over det korte varsel: Du laver indlægget næsten samtidigt med at festen begynder. Så har man jo ikke en chance for at nå med, medmindre man lige bor i Esbjerg 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 9. December, 2020 Louise1990 skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/280785 Ordet "Lækkert" dækker knap over den krop...! Nu var Esbjerg ikke på besøgs-listen for idag alligevel, men som Blueberry er inde på - så er 14min altså liiige kort nok tid til at stable et GB-besøg på benene Håber du fik den ønskede mængde pik/besøg idag, men gi' besked en uge (eller to) før, i fremtiden.. Så kan jeg ogs' nå med! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 9. December, 2020 Blueberry skrev, for 3 timer siden: Jeg gætter på at Lemac blev lidt frustreret over det korte varsel: Du laver indlægget næsten samtidigt med at festen begynder. Så har man jo ikke en chance for at nå med, medmindre man lige bor i Esbjerg Exakt, tak! Også lidt trist når man bor i Sverige, ingen mulighed at deltage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boobsandgb 64 Skrevet 25. December, 2020 Argent skrev, den 9.12.2020 at 16:44: Ordet "Lækkert" dækker knap over den krop...! Nu var Esbjerg ikke på besøgs-listen for idag alligevel, men som Blueberry er inde på - så er 14min altså liiige kort nok tid til at stable et GB-besøg på benene Håber du fik den ønskede mængde pik/besøg idag, men gi' besked en uge (eller to) før, i fremtiden.. Så kan jeg ogs' nå med! Klar her med lidt længere varsel hyphyp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 18. April, 2021 Lemac skrev, den 9/12/2020 at 19:49: Exakt, tak! Også lidt trist når man bor i Sverige, ingen mulighed at deltage... Hej jeg kommer gerne til sverige med en pige til gb og jeg har også stedet hvis du skaffer 4-5 fyre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 19. April, 2021 Gangbang skrev, den 18.4.2021 at 17:43: Hej jeg kommer gerne til sverige med en pige til gb og jeg har også stedet hvis du skaffer 4-5 fyre Hvis det udbyttes penge er det olovligt i Sverige. Hvis det er uden penge tror jag det er lovligt, even her i mini-DDR! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 19. April, 2021 Lemac skrev, for 49 minutter siden: Hvis det udbyttes penge er det olovligt i Sverige. Hvis det er uden penge tror jag det er lovligt, even her i mini-DDR! Jep det ved jeg men det vil jo være op til de mandlige deltager om de tør har holdt gb i sverige før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
THE_FOCKER 0 Skrevet 13. Juni, 2021 Et godt råd, hold jer væk fra hende. Hvis I ønsker mere info så send mig en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sune 0 Skrevet 14. Juni, 2021 Hvorfor @THE_FOCKER kan ikke sende PM. Du må gerne sende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg