Administrator 6269 Skrevet 10. December, 2020 Igennem det meste af 2020, har vi arbejdet hårdt på en total genopbygning af hele systemet Annoncelight kører på. Det nuværende bagvedliggende system, var desværre ved at være noget outdated og meget dyrt at bygge videre på. Derfor tog vi en beslutning om, at hele systemet skulle omskrives, så det fremadrettet er langt lettere og billigere for os at udvikle nye funktioner på Annoncelight. Nu er vi så endelig nået så lang, at vi kun er nogle få uger fra at sætte det nye system online. Derfor søger vi en håndfuld betatestere, som kan hjælpe med at finde de sidste fejl i systemet, inden det kommer online for alle. Dem som vi søger skal helst være faste annoncører på Annoncelight og være fortrolig med hvordan annoncering på Annoncelight virker, både i forhold til almindelige annoncer og Super Annoncer. De betatestere som hjælper, får 90 dages gratis VIP når vi går online med vores nye version af Annoncelight. Send mig en PM, hvis du kunne tænke dig at hjælpe. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. December, 2020 Jeg ville elske at hjælpe uden at få noget for det, men er ikke på i disse dage. Øv. Men det lyder spændende at I har genopbygget det hele. Det glæder jeg mig til at se. Må jeg komme med et ønske? Hvis I kunne lave det, så vi kan flytte rundt på hvilken rækkefølge vores billeder bliver vist i, kunne det være så dejligt. Lige nu skal vi slette alle billeder, fordi det vi uploader først bliver vist først. Det kan man godt få en smule lange patter af (og mine er lange nok). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. December, 2020 Og et ønske mere: lige nu skal vi betale for VIP, og derefter ind og betale for point. Kan I ændre det, så vi kan vælge begge dele samlet, i stedet for det er 2 betalinger? Jeg håber det er ok at jeg kommer med ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. December, 2020 hvad er den store feature - indtil videre er det pænt irriterende at hele "bagkataloget" er væk og det kun er piger der siden kl 00.01 har langt en annonce ind der figurerer. Så der kommer et VIP man skal betale for så skal der arbejdes lidt mere med brugervenlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 26. December, 2020 Det nye site er fedt nok, men det er svært at se forskel på VIP og non-VIP annoncer. Det er blevet samme hvid-pink farve, end den forskel der var før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JyskMand35 12 Skrevet 6. Januar, 2021 Måske en begrænsning af tags så man ikke ser piger fra hele landet der tagger de 50 største byer, hvis jeg sidder i Ålborg så er jeg ligeglad med hvem der arbejder i tønder eller Kbh. Evt også en begrænsning i antallet af annoncer fra hver pige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. Januar, 2021 Kan I ikke lave en rapport annonce hvor man bare kan trykke hver gang det er en mand der bruger "Kvinder" som deres annoncer? Nogle mænd fatter det tydeligvis ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Februar, 2021 (edited) Kære @Administrator Søgefunktionen er gået helt i stykker. Før kunne man søge på en del af et ord, og så fandt den alle forekomster. Nu søger den kun på hele ord, hvilket er helt ubrugeligt. Ex: Jeg søgte før på "slug", så fik jeg annoncer med ordene "slug, sluge, sluger, opsluge" osv. Nu får jeg kun annoncer med ordet "slug". Det er ret ubrugeligt, da samme nøgleord kan bøjes forskelligt i en annoncetekst, så man som det er nu skal søge mange gange for at finde alle forekomster. Så fx denne annonce, hvor bogstavsammensætningen "slug" optræder hele fire gange, dukker ikke op: https://annoncelight.dk/showad/312746 Redigeret 18. Februar, 2021 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Februar, 2021 Åh jo og meget undskyld afsporing af tråden, jeg har nu været herinde et par dage og tænkt Hvor F finder i frem til allias, dit tilfælde overgår dog alle uden undtagelse, Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nallenulle 15 Skrevet 24. Februar, 2021 Advarsel skrev, den 18.2.2021 at 15:20: Kære @Administrator Søgefunktionen er gået helt i stykker. Før kunne man søge på en del af et ord, og så fandt den alle forekomster. Nu søger den kun på hele ord, hvilket er helt ubrugeligt. Ex: Jeg søgte før på "slug", så fik jeg annoncer med ordene "slug, sluge, sluger, opsluge" osv. Nu får jeg kun annoncer med ordet "slug". Det er ret ubrugeligt, da samme nøgleord kan bøjes forskelligt i en annoncetekst, så man som det er nu skal søge mange gange for at finde alle forekomster. Så fx denne annonce, hvor bogstavsammensætningen "slug" optræder hele fire gange, dukker ikke op: https://annoncelight.dk/showad/312746 Søg med stjernerne *slug* teksten mellem stjernerne betyder at den søger på alt der indeholder ordet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 23. Marts, 2021 Hej @Administrator Kan formuleringen "Har eget sted" evt. omformuleres til "Har mødested" eller lign.? Det er trods alt ganske få som rent faktisk har sit eget sted, og mange som har et sted at være. Jeg tænker at det for brugeren ikke opfattes som om det er vores eget alligevel. De fleste af os er jo nogle skøjter som har flere steder, og hvor ingen er vores egne. Og er det "eget" hvis andre piger også bruger samme sted? Forvirringen er total. For det er også forkert at undlade at vinge af i "har eget sted" hvis man nu HAR et sted som ikke er ens eget... jeg er sikker på du fanger meningen Kh. Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Marts, 2021 Mulighed for at vælge flere områder i sine annoncer. Hvis jeg vælger "Sjælland" kommer dem der søger i København ikke med, og jeg signalerer samtidigt at jeg kører ud på hele Sjælland. Det gør jeg ikke. Så det giver falsk håb til en del, og alle der klikker på København får mig ikke tilbudt på listen. Vælger jeg kun "Hovestadsområdet" kommer "Nordsjælland" (eller nogen af de andre) ikke med. Så går jeg glip af de dyre drenge, og de går glip af mig. Jeres forslag fra support var at jeg skrev en masse byer og områder med # foran i selve annonceteksten. Det virker skørt, men jeg indser nu at det er forklaringen på hvorfor der i nogle annoncer er skrevet rigtigt mange bynavne - stavet mere eller mindre korrekt - fra annoncører med begrænsede dansk- eller retskrivnings kompetencer. Jeg kan ej heller have flere aktive annoncer på samme tid, så løsningen med at oprette en annonce for hver region jeg gerne vil markedsføre mig selv i, er ikke-eksisterende. Så lige nu skal jeg fra dag til dag beslutte mig for om hvor dem der har mest lyst til at knalde mig - og omvendt - måske bor lige i dag. Det er det modsatte af brugervenligt, både for brugere og annoncører. Det kan løses ved at man kan vælge flere områder en et enkelt. På forhånd tak for hurtig behandling. Eneste løsning lige nu er at jeg betaler for flere profiler som kommer til at være helt ens. Det er skideskørt og dyrt, og jeg vælger at lade tvivlen komme annoncelight.dk's ejere og udviklere til gode og sige at det kan da umuligt have været hensigten at malke os flere gange for samme indhold? Jeg vil glæde mig til at beskeden "Vi har videregivet dit ønske til vores programmører, og de vil se hvad de kan gøre ved sagen" er ærligt ment, og sker før lavinen ruller fra omtrent 6. april. Fedt at vi nu kan vælge alle billeder fremvist i selve annoncen, og ikke kun til de få der får idéen at klikke på profilen bag annoncen. Som nogen nævnte, hvilke 3 der bliver vist i søgeoversigten vil det også være skønt at kunne vælge selv. Jeg har ikke fundet ud af hvordan de udplukkes endnu. Kh. Eva 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 29. Maj, 2021 Jeg har altid undret mig over hvorfor der er hovedstadsområdet og så København ... Og mange af annoncerne smider folk samtlige byer i Københavns området i deres #tags også byer der teknisk set ikke er københavn. Jeg synes der skal være begrænsninger i tags annoncører kan bruge synes det er møg irriterende f.eks jeg skriver Rødovre så kommer der annoncer jer fra og med til Slagelse nærmest .. jeg søger ikke specifik på Rødovre for at tage til Slagelse. Men jeg har haft en af de største sites i 7 år inden for min hobby , og der er bruger jeg ikke mere end 8 tags max og det er yderst sjældent .. men mit er også Wordpress med en masse selvlavedd snippets og PHP kode ændringer. Og selv om mit er totalt modsat emne end Annoncelight, så synes jeg stadig ikke kun Annoncelight men andre sites også er mere byggede på at alle profiler skal blive set ( de betaler jo for det ved jeg ) men brugerne der er kunder til annoncelights kunder bruger en masse spildtid og kigge samme 20-30 annoncer igennem PGA misbrug af tags. Skriver jeg Tantra dukker der nærmest 100 op i hovedstadsområdet som er valgt som område, men ingen af dem nævner de laver tantra det er bare deres stikord, så søger man igen, skriver Store Bryster, så dukker de samme annoncer op igen og halvdelen har ikke store bryster og llgner importeret polakker som har anoreksi, men det står i deres stikord, så begræns stick ord, og lav en forbidden option til at man må lave hashtag l selve annonce teksten .. Faktisk kunne det også være en fordel at i har mulighed for at systemet scanner for duplicates annoncetekster. Men ting der ellers ville være rart er pre-defined stickord fra en rulle menu , så de mest brugte dukker frem som fritekst som så viser i en ( & ) at der er ( 58 ) der yder f.eks Superfransk vælger man den og ligesom l Elgiganten så vælger f.eks en prisklasse vil antallet automatisk fald frae - men i det her tilfælde f.eks vælge Anal og der er måske (20) og så er resultatet af superfransk plus anal nu kun ( 14 ) så ved man af de annoncer der er som tilbyder Anal er der kun 14 profiler ialt der tilbyder begge dele Angående områder kan man enten via Google Maps API få den automatisk til at hente alle byer i diverse områder igen , vælger man København kan man se som underbyer hvor mange der er i den by og annoncøren kan kun vælge en ny når de opretter sig. Ellers del dem om mere område agtigt , Storkøbenhavn - - Amager ---_-------København SV --- København C , V , K, S, --- Vestegnen - Brøndby - Hvidovre - osv Om ikke andet blot tage områderne Vestegnen, Roskilde, Midt og Vest Sjælland, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 54 Skrevet 8. Juni, 2021 Eva Nadine skrev, den 24.3.2021 at 20:22: Mulighed for at vælge flere områder i sine annoncer. …. Jeres forslag fra support var at jeg skrev en masse byer og områder med # foran i selve annonceteksten. Det virker skørt, men jeg indser nu at det er forklaringen på hvorfor der i nogle annoncer er skrevet rigtigt mange bynavne - stavet mere eller mindre korrekt - fra annoncører med begrænsede dansk- eller retskrivnings kompetencer. rænsede dansk- eller retskrivnings kompetencer. …. Kh. Eva Stor tommel op for dette forslag… Tak ❤️ og så ved vi også nu, at den kedelige vane med alle byerne, som gør det umuligt at søge de seriøse frem med bynavne i deres tekst, ikke kun kommer fra “ivrige udlændinge”, som det blev antydet i en anden tråd.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) Administrator skrev, den 10.12.2020 at 07:31: Igennem det meste af 2020, har vi arbejdet hårdt på en total genopbygning af hele systemet Annoncelight kører på. Det nuværende bagvedliggende system, var desværre ved at være noget outdated og meget dyrt at bygge videre på. Derfor tog vi en beslutning om, at hele systemet skulle omskrives, så det fremadrettet er langt lettere og billigere for os at udvikle nye funktioner på Annoncelight. Nu er vi så endelig nået så lang, at vi kun er nogle få uger fra at sætte det nye system online. Derfor søger vi en håndfuld betatestere, som kan hjælpe med at finde de sidste fejl i systemet, inden det kommer online for alle. Dem som vi søger skal helst være faste annoncører på Annoncelight og være fortrolig med hvordan annoncering på Annoncelight virker, både i forhold til almindelige annoncer og Super Annoncer. De betatestere som hjælper, får 90 dages gratis VIP når vi går online med vores nye version af Annoncelight. Send mig en PM, hvis du kunne tænke dig at hjælpe. Min erfaring er at guldet er i de annoncer som der ikke bliver betalt for, kan i gøre det nemmere at komme ned til dem på telefon, så man kan gå direkte til dem. Derudover kan jeg se at byerne er blevet nævnt, men inddeling i zoner er ubruligt hvis alle annoncerne bare kan lægge deres annonce i den zone, så enten fjern zonerne som Jylland, Fyn mm. Eller gør at annoncerne kan lægge 2 steder (Hele landet+relevant zone). Derudover burde det give et ban hvis man fx Skriver Vejle i sin annonce men ikke befinder sig i Vejle, samt falske billeder burde give permanent ban første gang. Derudover er der vildt meget scam, og det er tydeligt at i er ligeglade med det, men det kommer til at ødelægge jeres side, så hvis i ikke gør noget ved det ved i nu hvad enden på siden bliver, når der kommer en seriøst konkurrent. Redigeret 14. Februar, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg