Thisen 2 Skrevet 10. December, 2020 Hej der ude jeg ville hører om hende her god eller ej https://annoncelight.dk/showad/295496 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 10. December, 2020 Ja, der er en til os alle, som man siger.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thisen 2 Skrevet 10. December, 2020 Gammel rotte skrev, for 3 minutter siden: Ja, der er en til os alle, som man siger.... Har du været der ved hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 10. December, 2020 Thisen skrev, for 8 minutter siden: Har du været der ved hende Umiddelbart tror jeg du misforstod meningen med @Gammel rotte s indlæg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. December, 2020 Thisen skrev, for 4 timer siden: Okay Brug en Livline, det er altid tilladt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hej87 0 Skrevet 22. December, 2020 Vil ikke anbefale hende det er noget af det mest kedelige jeg har prøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg