Now 19 Skrevet 10. December, 2020 Jeg har længe forsøgt at få en tid ved Patty, men hun er ofte ikke på arbejde når jeg kan. Jeg bliver ofte tilbudt en tid ved Stella stedet, er der igen der kan anbefale hebde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 10. December, 2020 Now skrev, 1 time siden: Jeg har længe forsøgt at få en tid ved Patty, men hun er ofte ikke på arbejde når jeg kan. Jeg bliver ofte tilbudt en tid ved Stella stedet, er der igen der kan anbefale hebde Hvis det er hende her du mener har hun absolut min varmeste anbefalinger: https://annoncelight.dk/showad/305847 Dog med det forbehold at det er nogen tid siden jeg sidst har mødt hende, så hun kan have forandret sig. Men - jeg har absolut ingen grund til at tro hun skulle have gjort det. Så hvis det ikke er et must for dig at hun skal være Thai er det bare JA TAK og af sted. Go tur og husk at fortælle os om din oplevelse. Her er lige lidt skriveri om hende: Sidst men ikke mindst: Husk at passe rigtigt godt på hende og dig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 132 Skrevet 10. December, 2020 Hun har min varmeste anbefaling også, har besøgt hende for nyligt, og hun er efter min mening kønnere end spist hun var her. stadig god hård massage, og synes jeg, stadig fræk under forløbet med lidt hygge snak og hånden de rigtige steder, inden hvad man vil slutte af med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 14. December, 2020 Var lige forbi Stella idag, hun var i rigtig godt humør og meget snakkende som hun plejer. var igennem hele pakken til kr.1200.- og var glad og tilfreds da jeg gik derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 14. December, 2020 Mr1time skrev, for 1 time siden: Var lige forbi Stella idag, hun var i rigtig godt humør og meget snakkende som hun plejer. var igennem hele pakken til kr.1200.- og var glad og tilfreds da jeg gik derfra. Og hvad er så indkluderet i den pakke til 1200????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 14. December, 2020 Massage og fuldpakke, så alt hvad hjertet begærer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. December, 2020 Mr1time skrev, for 28 minutter siden: Massage og fuldpakke, så alt hvad hjertet begærer Undtagen i røven... I hvert fald i hendes... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg