Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der, så annoncen er seriøs nok.

Pigen er som sådan lækker nok, og parret er søde og rare mennesker, men jeg var ikke helt oppe og ringe. Dels var der lidt for mange forbehold til min smag (ingen kys eller oral til hende) og dels var vores kemi måske heller ikke helt i top. Tror ikke, at jeg var helt hendes type.

Synes dog godt, at jeg kan anbefale andre en lidt anderledes købe oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrGrey skrev, for 23 timer siden:

Har været der, så annoncen er seriøs nok.

Pigen er som sådan lækker nok, og parret er søde og rare mennesker, men jeg var ikke helt oppe og ringe. Dels var der lidt for mange forbehold til min smag (ingen kys eller oral til hende) og dels var vores kemi måske heller ikke helt i top. Tror ikke, at jeg var helt hendes type.

Synes dog godt, at jeg kan anbefale andre en lidt anderledes købe oplevelse.

Besøgte du kun  pigen,eller var det en trekant med dem begge som de også tilbyder?? Kan du evt. beskrive besøget lidt nærmere...kunne godt finde på at besøge hende,men er lidt i tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jol skrev, den 12.12.2020 at 15:16:

Besøgte du kun  pigen,eller var det en trekant med dem begge som de også tilbyder?? Kan du evt. beskrive besøget lidt nærmere...kunne godt finde på at besøge hende,men er lidt i tvivl.

Jeg besøgte dem som par

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, den 11.12.2020 at 15:51:

Hun er da helt vild lækker   ;-)

Ja der må være et godt match dér ;)  Så må I se om I kan få viklet armene ud af hinanden bagefter  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 13 minutter siden:

Så fik jeg også besøgt hende. Ligesom HrGrey så er jeg ikke vildt begejstret, men ja flinke mennesker. En lidt kedelig oplevelse og kommer der ikke igen.

Hvad er der der gør i syntes det er en kedelig oplevelse?? Er det bare en trist uinspirerede omgang eller hvordan?? Vil egentlig gerne besøge dem,men tænker bare på om nok ikke får samme oplevelse af der som jer.hvordan er pigen, lækker nok eller hvordan.på billedet ser hun jo ganske dejlig ud.

Redigeret af jol

Del dette indlæg

Link til indlæg
jol skrev, for 39 minutter siden:

Hvad er der der gør i syntes det er en kedelig oplevelse?? Er det bare en trist uinspirerede omgang eller hvordan?? Vil egentlig gerne besøge dem,men tænker bare på om nok ikke får samme oplevelse af der som jer.hvordan er pigen, lækker nok eller hvordan.på billedet ser hun jo ganske dejlig ud.

Uinspirerende ja, og pigen vil sige hun er meget alm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også følt mig fristet, af en aftale med pigen alene. 

Jer der har været der, er pigen medlevende eller skal det bare overståes fra hendes side, også hvis manden er med. Eller tør hun give sig hen og lege med?

Synes også at det er øv at man ikke må slikke hende, men man må pille så meget man har lyst, har jeg fået oplyst.

Er pigen iøvrigt dansk? Hvad menes med almindelig.....kedelig.

De er forresten flyttet til Ringsted ifølge dagens annonce.

Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende alene uden manden var der, lige inden de flyttede til Ringsted.Hun er dansk og syntes egentlig hun er ganske køn,lidt mere rund i det end billederne antyder,men ikke tyk overhovedet.Hun var stille og rolig og rigtig sød.Men som andre har beskrevet var det bare lidt trist,hun er ikke rigtig deltagende på en måde.Ved ikke om det kunne være fordi hun måske er lidt genert,eller måske på grund af hun har en mand og ikke rigtig vil give sig hen og måske kunne ende med at nyde det.jeg havde en følelse af at hun blev lidt tændt og begyndte at nyde det da jeg var der,og få minutter efter sagde hun det var tid til at afslutte.Der var der gået ca 15 min og havde jo betalt for 30 min.Gad ikke bøvl og afsluttede hurtigt:)kommer der ikke igen,syntes prisen er for høj i forhold til hvad man får.kunne man få de 15 min jeg reelt fik til 500-600 kr vil jeg nok besøge hende igen,for syntes trods alt der var et eller andet ved hende.

Redigeret af jol

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg overvejer virkelig at prøve hende.. Er der ikke flere der har besøgt hende måske? Anmeldelserne her virker ikke så positive.. nogen med gode erfaringer fra hende? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst kommentarerne klinger denne sætning lidt hult: "min mand og jeg har denne fantastiske fantasi om at sælge mig da jeg simpelthen ikke kan få nok."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...