Sweetmand 346 Skrevet 25. December, 2020 Big3lover skrev, den 22.12.2020 at 23:59: Det er jul så måske er hun gået på juleferie nu. Men ja, du bliver ikke skuffet. Har desværre KUN haft fornøjelsen en enkelt gang hun var i Odense. Skal MAX besøge Big MAMA igen når hun lander i Odense igen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 28. December, 2020 Hun må snart gerne komme til Odense igen, det er godt nok en oplevelse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 29. December, 2020 (edited) har skrevet lidt frem og tilbage... med hvad der viste sig at være veninden (som også deler link med big mama). Big Mama er på tilbage d. 2. januar. yeah baby yeah Redigeret 29. December, 2020 af ( o Y o ) + XXL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 30. December, 2020 ( o Y o ) + XXL skrev, for 22 timer siden: har skrevet lidt frem og tilbage... med hvad der viste sig at være veninden (som også deler link med big mama). Big Mama er på tilbage d. 2. januar. yeah baby yeah Er hun en lækker kvinde?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 25. Januar, 2021 Er der nogen der ved om hun stadig huserer? Eller om hun er rykket videre?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 25. Januar, 2021 Æ tømrer skrev, for 5 timer siden: Er der nogen der ved om hun stadig huserer? Eller om hun er rykket videre?? Corona er nok årsag. Der er vel også et indrejseforbud. Mit bud på sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 1. April, 2021 Nu kan jeg se den ene er tilbage på "pinden" jeg husker dog ikke sex'en med hende som noget ud over det sædvanlige... Hvis det er den samme pige... Er der nogen der har hørt noget til big mama? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 2. April, 2021 Æ tømrer skrev, den 1.4.2021 at 06:44: Nu kan jeg se den ene er tilbage på "pinden" jeg husker dog ikke sex'en med hende som noget ud over det sædvanlige... Hvis det er den samme pige... Er der nogen der har hørt noget til big mama? Hvilken pige taler vi om?.....altså den "ene". Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 2. April, 2021 https://annoncelight.dk/showad/300681 Tror også det er linket i første omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 2. April, 2021 Æ tømrer skrev, for 4 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/300681 Tror også det er linket i første omgang. Nåh er det hende :-). Jamen det er jo min faste afro-veninde med den lækreste røv. Hende har jeg godt nok besøgt mange gange, så for mig er sex ganske udemærket . Der ligger nogle anmeldelser under "Shila" som hun også kalder sig for. Jeg fik fornøjelsen som den første i denne omgang, da hun sendte sms og skrev at hun lige var ankommet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 2. April, 2021 Big3lover skrev, for 7 timer siden: Nåh er det hende :-). Jamen det er jo min faste afro-veninde med den lækreste røv. Hende har jeg godt nok besøgt mange gange, så for mig er sex ganske udemærket . Der ligger nogle anmeldelser under "Shila" som hun også kalder sig for. Jeg fik fornøjelsen som den første i denne omgang, da hun sendte sms og skrev at hun lige var ankommet Af ren nysgerrighed, og fordi du nok “kender” hende bedst. er det paryk på de første 3 billeder, eller er billede 4 af en anden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 3. April, 2021 NysgerrigePeter skrev, for 12 timer siden: Af ren nysgerrighed, og fordi du nok “kender” hende bedst. er det paryk på de første 3 billeder, eller er billede 4 af en anden? Ja det er paryk . Kan faktisk bedst li hende uden, fordi man ikke får alt det "hår" i ansigtet når hun ridder . Og ridde det kan hun sgu med den stor dejlige røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 3. April, 2021 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Ja det er paryk . Kan faktisk bedst li hende uden, fordi man ikke får alt det "hår" i ansigtet når hun ridder . Og ridde det kan hun sgu med den stor dejlige røv Tak. Tænker jeg slår et smut forbi, når verden er lidt sundere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 6. Juni, 2021 Er det hende her der bliver skrevet så fint om https://annoncelight.dk/showad/316598 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 6. Juni, 2021 Bred Smag skrev, for 7 timer siden: Er det hende her der bliver skrevet så fint om https://annoncelight.dk/showad/316598 Nej det er det ikke. Hende på linket findes der lidt lunkne anmeldelser af under Jylland.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 2. September, 2021 Hvor jeg dog savner BIG MAMA.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg