Thecabel 114 Skrevet 19. December, 2020 Sweetmand skrev, for 14 timer siden: Nej hun har hverken mega fransk eller anal på menu kortet, men kan i skrivende stund fortælle dig at kan man GODT få. Sidder i toget og venter på det kører mod Sydfyn, og jeg sidder med det bredeste smil og tænker en lille time tilbage. Mega fransk, olie spansk hvor min ikke kunne ses pga de KÆMPE KÆMPE store bryster. Og til sidst hende om på alle fire og med røven godt i vejret. Så bad hun mig ta hendes olie flaske på det lille nat bord, og så skulle jeg smøre hendes numse hul. Som sagt så gjort, det var pirreligt og få lov til, og der kom rigeligt på, og mine fingre var meget arbejds dygtige omkring hendes STRAMME åbning. Så satte jeg selv det røde kondom på, og så ville hun gerne have jeg også gav min pik en god omgang smørelse uden på kondomet. Så det gjorde jeg glædeligt når hun ville lægge sin store, og åbenbart villige røv til over for mig. Jeg trængte MEGET forsigtig ind, for ja, stram det var hun, sådan RIGTIG stram. Da jeg havde fået hele pik hovedet ind, så begyndte hun i hendes helt eget tempo og køre sin store lækre røv frem og tilbage så min pik i små etaper kom længere og længere ind i hende. Der gik nok 10 min før jeg kunne overtage styringen HELT, men så skal jeg også love for hun tog imod med stor lyst. Og mig et godt fast greb om hofterne, og så blev der ellers røv pulet som man sommetider siger, for det blev der VIRKELIG. Og jeg trak den ikke ud af hendes røv på noget tidspunkt selvom jeg også syns det er frækt ind imellem, og lige trække den ud, og så se den forsvinde dybt i hende igen. Og ja slutningen blev jo så et mega lækkert skud i kondomet, hvorpå hun igen da jeg var stoppet med at kneppe men bare holdt hende fast om hofterne mens jeg sprøjtede i kondomet, begyndte at kneppe min pik i små bevægelser med hendes røv frem og tilbage. Det var simpelthen bare total klasse denne oplevelse, og vi tørrede hinanden af i fællesskab, det var nu også hyggeligt. Og inden jeg forlod denne sex bombe, så trak jeg lige hendes bluse op, og gav de MEGA gigantiske patter en god omgang sut og slik igen, og til sidst tog hun en pat i hver hånd og klemte dem rundt om mit hoved, det var bare for skøn en oplevelse. Og nu hjem og se håndbold, jamen dagen kunne ikke være bedre. God aften derude. Hvad gav du for sådan en omgang. Hvor længe er hun her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 19. December, 2020 Thecabel skrev, for 2 timer siden: Hvad gav du for sådan en omgang. Hvor længe er hun her ? Prisen bliver mellem mig og hende, da jeg vist fik det til en meget fair pris!! Og spurgte ikke til hvor længe hun blev, da hun snakker Spansk, så vi måtte ha en af de andre kvinder på stedet ind og snakke med mig omkring mine ydelser....det var sgu lidt sjovt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 21. December, 2020 Måtte simpelthen lige aflægge hende endnu et besøg igen i dag. Masser af leg med de KÆMPE patter, godt veludført blow, og så blev fissen gennem kneppet i stor stil til jeg måtte overgive mig, jeg flåede kondomet af og gav hende hele min ladning udover de kæmpe patter.....og da jeg havde sprøjtet kiggede hun mig frækt i øjnene og tog min pik i munden og lige suttede ham ren, det var vildt frækt at se og ikke mindst nyde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 21. December, 2020 (edited) Sweetmand skrev, for 10 minutter siden: Måtte simpelthen lige aflægge hende endnu et besøg igen i dag. Masser af leg med de KÆMPE patter, godt veludført blow, og så blev fissen gennem kneppet i stor stil til jeg måtte overgive mig, jeg flåede kondomet af og gav hende hele min ladning udover de kæmpe patter.....og da jeg havde sprøjtet kiggede hun mig frækt i øjnene og tog min pik i munden og lige suttede ham ren, det var vildt frækt at se og ikke mindst nyde.. Det lyder bare lækkert....har du set noget til hende her på adressen? https://annoncelight.dk/showad/300927 Redigeret 21. December, 2020 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 21. December, 2020 GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: Det lyder bare lækker....har du set noget til hende her på adressen? https://annoncelight.dk/showad/300927 Nej har kun set to kvinder på stedet. Måtte første gang have en af de andre ind på værelset da det kneb med at kommunikere, og hun snakkede okay dansk, og hun var nok et sted i 40' erne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenneth 66 6 Skrevet 21. December, 2020 @GIANT COCK Jeg mødte Silvia, da jeg besøgte Store Mama og hun virkede rigtig sød. Hun er måske lidt kønnere end på billederne, og de er også ægte ligesom dem af Mama. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 21. December, 2020 Kenneth 66 skrev, for 11 minutter siden: @GIANT COCK Jeg mødte Silvia, da jeg besøgte Store Mama og hun virkede rigtig sød. Hun er måske lidt kønnere end på billederne, og de er også ægte ligesom dem af Mama. MAMA er altså bare et fund for pengene.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 21. December, 2020 Sweetmand skrev, for 2 timer siden: MAMA er altså bare et fund for pengene.... Hvor meget må man give for en tur med hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 21. December, 2020 TheDude69 skrev, for 29 minutter siden: Hvor meget må man give for en tur med hende?? Det kan du få helt ned til 600 kr..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 22. December, 2020 Er der ikke en lignende kvinde på Sjælland... Det gad jeg godt at prøve... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Bimann skrev, for 19 minutter siden: Er der ikke en lignende kvinde på Sjælland... Det gad jeg godt at prøve... Søg på Rachel Diva eller black Rachel herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 22. December, 2020 Ja, jeg kan i hvertfald også bekræfte Sweetmand og Kenneth66 i, at begge piger er ægte nok.....Kan genkende lokaliteterne, da jeg har været der rigtig mange gange. Det forekommer mig også at jeg har besøgt Store Mama for nogle år siden. Syns bare ikke oplevelsen dengang var noget særligt at skrive hjem om. Men kunne da ha lyst til at prøve igen efter Sweetmand's oplevelse. Brysterne i sig selv er jo næsten besøget værd :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Big3lover skrev, for 1 minut siden: Ja, jeg kan i hvertfald også bekræfte Sweetmand og Kenneth66 i, at begge piger er ægte nok.....Kan genkende lokaliteterne, da jeg har været der rigtig mange gange. Det forekommer mig også at jeg har besøgt Store Mama for nogle år siden. Syns bare ikke oplevelsen dengang var noget særligt at skrive hjem om. Men kunne da ha lyst til at prøve igen efter Sweetmand's oplevelse. Brysterne i sig selv er jo næsten besøget værd Ja det er nemlig oplevelsen værd. De er GIGANTISKE store, og vil vove den påstand at de er større end dem der sidder på Rachel Diva, og der er mere fylde i dem også....De er pænt tunge og håndtere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 22. December, 2020 Hun er kun på Fyn ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Bimann skrev, for 30 minutter siden: Hun er kun på Fyn ikke? https://annoncelight.dk/profile/BLACK+RACHEL28 Prøv nu hende her, du bliver ikke skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 22. December, 2020 Det står ingen kontakt muligheder på siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Bimann skrev, for 5 minutter siden: Det står ingen kontakt muligheder på siden Jo tlf nummer......kom ind i kampen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 22. December, 2020 Ja sorry.. Ser det nu... Hun mødes kun på video ikke IRL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Bimann skrev, for 1 minut siden: Ja sorry.. Ser det nu... Hun mødes kun på video ikke IRL Nej det er der jo ingen der gør i den her tid......men tror gerne du må skrive til hende.....det smitter ikke mig bekendt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Bimann skrev, for 39 minutter siden: Har skrevet Har du fået svar så??? Hun plejer og være god til at skrive tilbage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 22. December, 2020 Nej har skrevet på det nr som der stod Intet hørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. December, 2020 Bimann skrev, for 1 minut siden: Nej har skrevet på det nr som der stod Intet hørt Hun sover sikkert.....så bare rolig, du skal nok høre fra hende!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 22. December, 2020 Det tænker jeg gør... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 22. December, 2020 Det er jul så måske er hun gået på juleferie nu. Men ja, du bliver ikke skuffet. Har desværre KUN haft fornøjelsen en enkelt gang hun var i Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg