Hop til indhold
stenentrille

Olivia i Viby J - Wauw!

Recommended Posts

Hey.

jeg synes lige at ville dele den oplevelse. 
Jeg havde netop fået negativ resultat på en covid-test retur og besluttede mig selv til at så ‘så havde jeg da gjort mit’

Jeg var i aftes forbi Olivia i Viby. Hun har annoncer flere steder. Jeg blev dog først endeligt besluttet om et ring i hendes retning ved et dejligt smilende billede på annoncelight: https://annoncelight.dk/showad/309099

Smilet og udseendet generelt snyder ikke. Jeg blev mødt af den sødeste smilende ‘naboens datter’ med både varme og humor.

jeg bestilte (til en start) en time med både strip, lapdance, superfransk og tungekys.

Olivia leverede det vildeste pirrende show og jeg var helt solgt! 
Uden at gå i for mange detaljer(så bliver denne anmeldelse aalt for lang)

Det sidste tøj kom af og vi dansede rundt i sengen som et par ægte nyforelskede. Hun blev helt oprigtigt og ægte tændt og agerede også som hun helt oprigtigt nød det hele. En GFE på et niveau hvor man bare ikke kan få nok. Det kunne jeg heller ikke - så udbyggede straks med en ekstra time oveni. Det blev dermed til en halvpebret aften, men på ingen måde noget jeg fortryder og skal også forbi igen og igen, om jeg så ender med at tømme sparegrisen!

Jeg holdt ikke hele den ekstra time, men det gjorde ingenting. Det faldt helt naturligt at ligge i hinandens arme og putte, hygge, grine og ‘kæreste’ sammen. Jeg kunne kigge ind ind i de øjne i uendeligheder.

Olivia skubber alle af banen og fylder alle pladserne ud på min top10 .

Pas rigtig godt på hende og hun vil ikke skuffe. 

og tak til Olivia for en magisk oplevelse.

Redigeret af Keeper
Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...