DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2020 (edited) Jeg oplever nu og da at mine gæster spørger mig om deres størrelse efter akten. Enten ift. størrelsen på deres egen bandit eller i forhold til andres størrelse. Måske fordi nogen sætter lighedstegn mellem størrelse og partnerens oplevelse. Omvendt oplever jeg også fyre der er er godt eller meget godt udstyret tilsyneladende er helt uvidende om dette. Når jeg spørger om de virkelig ikke ved det, svarer de at de enten ikke har nogen sammenligningsgrundlag eller tror at det er normalen. Jeg er godt klar over at en pik ofte enten er en shower eller en grower og sammenligningsgrundlaget i omklædningsrummet derfor kan være lidt misvisende. Men mange kigger nok lidt alligevel og nogen mere end andre Men betyder størrelsen (og forstillingen om andres størrelse) noget for mænd? ( For mig personligt spiller størrelsen ikke det store. Jeg har både oplevet gæster med en pik langt over gennemsnittet der ikke kunne finde ud af bruge den og fyre der er helt gennemsnitlige være fandens god med den…….) Fortsat god aften DK fyr Redigeret 13. December, 2020 af DK fyr 34 Tilføjelse og rettelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 13. December, 2020 mænd kender deres pikstørrelse ned til sidste millimeter... dårlig stil at rende rundt med en halvfed efter badminton i omklædningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2020 kenderen skrev, for 13 minutter siden: mænd kender deres pikstørrelse ned til sidste millimeter... dårlig stil at rende rundt med en halvfed efter badminton i omklædningen Ja men hvordan i forhold til opfattelsen af andres størrelse? det skal retfærdigvis siges at ovenstående oftets er noget jeg oplever med fyre under ca. 45 år. Ved ikke om jeg ville kaldet det dårlig stil...jeg ville ikke blive generet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 13. December, 2020 ville du nok hvis en mødte op under bruseren med en tommestok... vi halvgamle kender åbenbart bedst vores pikstørrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 13. December, 2020 Min holdning er at des mindre penis og kikset udseende, des mere skal man ( jeg ) bare anstrenge mig for at det bliver en gensidig fornøjelse, så man er velkommen igen. ud fra det kan man lede “piger tag dem med de mindste tissemænd som oven i købet ikke er de rene adonisser, og i vil få den bedste oplevelse med en opmærksom og hengiven mand” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 13. December, 2020 DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden: Ja men hvordan i forhold til opfattelsen af andres størrelse? det skal retfærdigvis siges at ovenstående oftets er noget jeg oplever med fyre under ca. 45 år. Ved ikke om jeg ville kaldet det dårlig stil...jeg ville ikke blive generet Nej du ville jo bare tro det var for din skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 3 minutter siden: Min holdning er at des mindre penis og kikset udseende, des mere skal man ( jeg ) bare anstrenge mig for at det bliver en gensidig fornøjelse, så man er velkommen igen. - sådan håber jeg ingen får deres gæste til at føle. Jeg gør i hvert fald ikke og som jeg skriver så er størrelse ikke vigtig. Udseende er heller ikke vigtigt !! Gensidig nydelse, respekt og godt humør er tit det vigtigste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2020 AlfaN skrev, for 7 minutter siden: Nej du ville jo bare tro det var for din skyld Haha nej.......men jeg ville stadig kigge lidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 13. December, 2020 (edited) DK fyr 34 skrev, for 47 minutter siden: - sådan håber jeg ingen får deres gæste til at føle. Jeg gør i hvert fald ikke og som jeg skriver så er størrelse ikke vigtig. Udseende er heller ikke vigtigt !! Gensidig nydelse, respekt og godt humør er tit det vigtigste Det er der ingen som får mig til, det er den følelse jeg selv har med mig selv, som du selv siger, gensidig fornøjelse, humør og Respekt så får man den bedste oplevelse. Og ja jeg mener heller ikke at størrelsen er det vigtigste. jeg tror det var Al Bundy ( vores værste år, armikansk ukorrekt sitcom fra 1980erne ) som sage. “ det er altid grimme mennesker som siger det er det indvendige det kommer an på” jeg er ikke enig For en sikkerheds skyld, så det ikke misforståes, det er det indvendige der tæller, det er vedvarende, det ydre er en skal som kan ændres. Redigeret 13. December, 2020 af Grydeskeen Kan misforståes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 13. December, 2020 @DK fyr 34 sådan helt lavpraktisk, hvordan faen skal man vide det? Det var jo kun i den spirende pubertet man kunne sammenligne pikstørrelse (i stiff mode) med vennerne, vel faktisk inden man egentligt tillagde størrelsen en betydning Derfra var det jo ikke noget man sammenlignede især ikke når man som jeg havde en grower og tænkte at jeg nok var lidt under middel eller måske hvis heldig omkring gennemsnittet... Der var naturligvis et par showers i min omgangskreds der var henrykte for at vise den frem, men det afspejlede jo nok den samme tro de havde på, at de var over gennemsnittet. Hvordan det virkeligt forholder sig når instruktøren siger "Action", det ved de færreste (heteroer) nok og jeg skulle da være sammen med adskillige piger førend jeg fandt ud af at jeg åbenbart var over gennemsnittet. Betyder det noget, tjahh det ved jeg ikke, det er jo altid rart at blive komplimenteret og da stort jo næsten altid er bedre i vores amerikansierede kultur er det da bedre end at være lille, men mest af alt betyder det nok bare at jeg aldrig er genert og at jeg ved, at jeg (næsten) altid kan tilfredstille en pige og få hende med i aktien, hvis jeg bare gør mig lidt umage.. Det gør jeg nu alligevel altid for lige præcis med sex synes jeg, at den snak om at det ikke er målet, men vejen dertil, der er det vigtigste gælder 100%! Og sex er bare bedst, når begge parter nyder det og glemmer tid og sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 13. December, 2020 Jeg kan anbefale at tage en tur på Glyptoteket og kigge på de gudesmukke græske helte og deres små fine diller. Det giver overskud at se, at på det punkt er Herkules ikke større end jeg 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 5 timer siden: Det er der ingen som får mig til, det er den følelse jeg selv har med mig selv, som du selv siger, gensidig fornøjelse, humør og Respekt så får man den bedste oplevelse. Og ja jeg mener heller ikke at størrelsen er det vigtigste. jeg tror det var Al Bundy ( vores værste år, armikansk ukorrekt sitcom fra 1980erne ) som sage. “ det er altid grimme mennesker som siger det er det indvendige det kommer an på” jeg er ikke enig For en sikkerheds skyld, så det ikke misforståes, det er det indvendige der tæller, det er vedvarende, det ydre er en skal som kan ændres. Hvor har du ret Jeg elsker forøvrigt Al Bundy og var en trofast fan dengang det kørte på TV3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg