Hop til indhold
Guest Thaimig

Blot en tanke i livet, hvorfor forlod jeg konen min

Recommended Posts

Thaimig skrev, for 2 timer siden:

, så derfor valgte jeg at forlade hende, jeg ku ganske enkelt ikk selv holde ud at se hvorvidt jeg gjorde skade på den kvinde jeg dog trods alt har boet/levet med i over 30 år

 

Den er svær synes jeg. Jeg har venner - op til flere st faktiskt - der har forladt sine kvinder med forklaringen at det var det "bedste for hende". Yeah right.... vid de tilfælden har det været dårlige og feje undskyldninger, i stedet for at sige: "Jeg vil ikke mere med dig".

Jeg har meget svært at købe den slags, og behøver kun vende den rundt. Hvis en kvinde forlod mig fordi det var det bedste for mig, så ville jeg sige til hende: "Wtf - du behandler mig som et barn. Jeg ved nok bedst selv hvad som er det bedste for mig." Faktiskt har det sket for mig. Hun forlod mig, fordi hun var utro og mente at det kunne hun ikke leve med ved siden af mig og se mig i øjnene hver dag.

Ok, hendes beslutning - ikke min. Utroskab er ikke hele verden i min verden. Den slags sker, det er jeg mand nok at forstå. Men sandheden var jo at hun ville prøve med en anden; hendes forklaring var kun en dårlig undskyldning. Et stykke tid senere ville hun gerne komme tilbage, og det var også fint med mig. 

Selvf har man lov til at forlade et menneske fordi man mener at man skader hende. Men hvis man ikke skader hende rent fysiskt eller økonomiskt, så mener jeg der skal meget til for at tage den beslutning på et andet menneskes vejne.

Jeg kender jo ikke detaljerne i din historie, men jeg synes at det generelt er en forklaring at sætte spørgsmålstegn efter. Alle mennesker uden undtagelser gør dumme ting. Nogle er gode til at ikke gøre andres problemer til sine, andre bliver vanvittige og smider den "dumme" ud. Og ødelægger dermed måske noget, som kunne have blevet godt alligevel.

Personligt har jeg lidt svært for "perfekte" mennesker, og ville nok ikke udholde at leve med en. Utroskab er min verden ikke et af de store problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bananas skrev, for 20 timer siden:

Den er svær synes jeg. Jeg har venner - op til flere st faktiskt - der har forladt sine kvinder med forklaringen at det var det "bedste for hende". Yeah right.... vid de tilfælden har det været dårlige og feje undskyldninger, i stedet for at sige: "Jeg vil ikke mere med dig".

Jo selvfølgelig er den svær, jeg tror næppe der findes 2 slags historier/situationer som bare minder lidt om hinanden, derfor vælger at tale for min

Jo vi var dels meget forskellige, det betyder nødvendigvis ikk at man så ej ka ha det godt sammen, egendtlig handlede det nok mere om hva den ene ku gi og hva den anden vil ha

I vores tilfælde var der dog mange fra og tilbage flyt, men som tidliger skriv bliver nok nogen gange Nok uanset om det er det rigtige valg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...