Guest Emmadarling Skrevet 19. December, 2020 (edited) Liv skrev, 1 time siden: Jeg refererer til, hvad der er meldt ud fra regeringen, nemlig at liberale erhverv skal lukke, det er ikke noget man selv kan vælge. Du ved ligeså godt som jeg, at dem der mødes privat, IKKE er omfattet af lukning...... Ej heller bødeforbud! Stop nu den hetz og lad folk bestemme selv! Redigeret 19. December, 2020 af Emmadarling Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 19. December, 2020 Du bestemner selv, vi tænker på dig når vores hospitaler er fyldt op. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/doedens-by-i-usa-doer-to-i-minuttet-af-coronavirus/8405839 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14285 Skrevet 20. December, 2020 Emmadarling skrev, for 11 timer siden: Du ved ligeså godt som jeg, at dem der mødes privat, IKKE er omfattet af lukning...... Ej heller bødeforbud! Stop nu den hetz og lad folk bestemme selv! Hetz? Jeg forholder mig nøgternt til, hvad myndighederne har meldt ud. Under forrige lockdown fik en frisør bøde for at klippe hjemmefra. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. December, 2020 Betyder det at sex forbudt? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 20. December, 2020 Liv skrev, for 27 minutter siden: Hetz? Jeg forholder mig nøgternt til, hvad myndighederne har meldt ud. Under forrige lockdown fik en frisør bøde for at klippe hjemmefra. Ja, frisøren havde salon i eget hjem . Mobilfrisøren måtte og må gerne køre ud. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 20. December, 2020 Emmadarling skrev, for 20 timer siden: Så du mener, at smitterisikoen er større fra den 21.12, end den har været de sidste par måneder? Lad nu “folk” vælge selv Hvad mener du med at man skal lade folk vælge selv, har du ikke forstået at DU SKAL lukke ned fra imorgen, så det det sådan ligegyldig om covid 19 smitter mere el mindre . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 20. December, 2020 Emmadarling skrev, for 16 timer siden: Job i sundhedsvæsenet er langt “farligere” end mit bijob Du vælger det der er bedst for dig - det samme gør jeg Livsfarligt er en shoppetur til Fields, dagen efter nedlukning blev meldt ud Jeg har STOR respekt for Covid19, retningslinier og smitterisiko. Bliver testet 2 x ugentligt, og forholder mig kritisk ved besøg ...... Men lever og arbejder som jeg vil . Både i min Emma business og mit civile job. Du lever og arbejder som du vil ? Så du skider på det statsministeren har beordret befolkningen til ? Sikke en holdning, vorre herre bevars siger jeg bare . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 20. December, 2020 AalborgLook skrev, for 54 minutter siden: Betyder det at sex forbudt? nej, hvem har sagt det ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 20. December, 2020 Rødovre skrev, for 1 time siden: Du lever og arbejder som du vil ? Så du skider på det statsministeren har beordret befolkningen til ? Sikke en holdning, vorre herre bevars siger jeg bare . Og du har dit frie valg - husk det Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 20. December, 2020 Rødovre skrev, for 2 timer siden: Hvad mener du med at man skal lade folk vælge selv, har du ikke forstået at DU SKAL lukke ned fra imorgen, så det det sådan ligegyldig om covid 19 smitter mere el mindre . Næ, jeg skal lukke fra midnat .... hvis jeg havde “noget” at lukke. Stop nu denne hetz..... og lad folk vælge og tænke selv. Præcis som du! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 20. December, 2020 Emmadarling skrev, for 1 time siden: Næ, jeg skal lukke fra midnat .... hvis jeg havde “noget” at lukke. Stop nu denne hetz..... og lad folk vælge og tænke selv. Præcis som du! Jeg kan udmærket tænke selv, men er da lidt bekymret på dine vegne må jeg indrømme. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 20. December, 2020 Rødovre skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan udmærket tænke selv, men er da lidt bekymret på dine vegne må jeg indrømme. Nu håber jeg denne hetz mod min person bliver stoppet !! Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 20. December, 2020 (edited) Findes der ikke et sted hvor man kan anmelde overtrædelser af restriktioner? For pokker. Stop nu hetzen selvom det er svært og der er gået virolog Zazelijne i den Redigeret 20. December, 2020 af B90 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 20. December, 2020 B90 skrev, for 12 minutter siden: Findes der ikke et sted hvor man kan anmelde overtrædelser af restriktioner? Jo, det er en sag for politiet! Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 20. December, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, for 32 minutter siden: Jo, det er en sag for politiet! Jeg hjælper gerne polititet, så hvor kan jeg gøre det ? Rettelse: Jeg fandt det selv https://politi.dk/anmeld/tip-politiet Redigeret 20. December, 2020 af B90 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 20. December, 2020 Jeg kan absolut ikke se at jeg er personlig nogen steder. Jeg forholder mig til regeringens restriktioner, det er det eneste budskab jeg har haft. Del dette indlæg Link til indlæg
F80 0 Skrevet 20. December, 2020 Det er bekymrende at Stabilizer , som moderator åbenbart er på lovovertrædernes side ? FØJ SIGER JEG BARE ... Er der nogen der bør politianmeldes er det dette sites moderator ! Og ja , jeg tager gerne et ban for dette indlæg . STAY SAFE STAY HOME !!! 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. December, 2020 Stabilizer skrev, for 3 minutter siden: hvis du mener at købesex ikke må omtales herinde er det ikke min beslutning om det skal eller ej, det er sidens ejer Hvis @F80 ikke vil høre om købesex, så er det ekstremt dumt at læse med på et forum som omhandler købesex. Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17598 Skrevet 20. December, 2020 Med tanke på hvor følsomt dette med købesex er blevet for mange, så kan måske sitet døbes om til EGOGUIDE - og bare omhandle mig? Det er kun en bogstav at skifte ud, kan ikke koste så meget vel. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 20. December, 2020 (edited) Halløj og glædelig jul! Må bare erkende, at her er sgu da et dejligt moralsk dilemma at forholde sig til: Frihed eller samfundssind....hvad er vigtigst? ..og udelukker det ene det andet?..hmmm....gad vide, hvordan eroguide vil håndtere at lede denne efterhånden overophedede debat.....eller skulle vi bare lukke tråden med det samme, inden fanden er løs i Laksegade?!....held og lykke med det! Redigeret 20. December, 2020 af GIANT COCK Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. December, 2020 Bananas skrev, for 10 minutter siden: Med tanke på hvor følsomt dette med købesex er blevet for mange, så kan måske sitet døbes om til EGOGUIDE - og bare omhandle mig? Det er kun en bogstav at skifte ud, kan ikke koste så meget vel. Betyder det at vi kun må lege med bananer mens vi har lukket ned? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 20. December, 2020 Ind i mellem kan ordvalg blive uforsonlig - præv at skrive pænt til hinanden - om hinanden, det gir en god følelse indvendig, og når de kloge i Sundhedsstyrelsen mener at der skal lukke så bør “man” lukke sin forretning. Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17598 Skrevet 20. December, 2020 Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden: Betyder det at vi kun må lege med bananer mens vi har lukket ned? Det er værre end så.... i må kun lege med svenske bananer Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 20. December, 2020 Stabilizer skrev, for 9 minutter siden: jeg er blevet på pm også beskyldt for at støtte og bakke op om det man kalder lovovertrædere lad mig slå fast jeg bad om at man ikke var personlig overfor hinanden i tråden her - jeg tog ikke stilling til det emne folk diskuterede har jeg ikke formuleret det klart nok for alle i det indlæg så gør jeg det nu jeg er temmelig overrasket over at jeg på den måde nu beskyldes for at støtte “lovovertrædere” også i pm pga det indlæg jeg skrev ovenfor specielt fordi min egen personlige holdning er at man skal overholde loven også nu omkring det der gælder omkring corona og at jeg i øvrigt ikke selv vil besøge nogle piger sådan som situationen er lige nu - det er min personlige holdning omkring hvad der må skrives på eroguide så er det @Administrator der skal tage stilling til om der i disse tider må skrives om købesex stadig, det er ikke min beslutning eller ansvar Så burde i stoppe den pågældende person som skriver at man må gøre hvad man selv vil, i har trods alt et ansvar for at regeringens restraktioner bliver overholdt på jeres hjemmeside. Del dette indlæg Link til indlæg