Guest The Dark Knight Skrevet 21. December, 2020 Emmadarling skrev, for 4 minutter siden: Bevar dit sprog sobert .... Du kender mig ikke så tal pænt Det synes jeg også jeg har gjort og i lige måde i øvrigt. Du har lige skrevet at jeg skal pudse mine briller, det synes jeg f.eks. ikke var særlig pænt skrevet. I forhold til din ret til at få en anmelders identitet, så er det så tydeligt, at du ikke ved hvad du snakker om. Men fint nok. Du vil have ret og du tager aldrig fejl og ved bedre end alle os andre. Du må have en god dag. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 21. December, 2020 Emmadarling skrev, for 3 minutter siden: Vil gentage mig selv .... har mail fra piger der ikke tør skrive herinde, af frygt for jeres hetz. Jeg har mails fra brugere der ikke tør skrive herinde i frygt for GP’ers hetz. Står vi så lige nu? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 21. December, 2020 The Dark Knight skrev, Lige nu: Jeg har mails fra brugere der ikke tør skrive herinde i frygt for GP’ers hetz. Står vi så lige nu? Hvis du bliver et lykkeligere menneske ! Nej, lige bliver vi aldrig Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 21. December, 2020 Emmadarling skrev, for 1 minut siden: Nej, lige bliver vi aldrig Nej, heldigvis Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. December, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 12 timer siden: Nogen der kan forklare hvad et betydet? Fantasifuld - der er især brugt af en forfatter i dine romaner jeg husker ikke navnet desværre - en anden forfatter brugte vendingen “nu krydrer du den” hvis nogen overdrev i deres narrativ. Redigeret 21. December, 2020 af Alkoholikeren Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 21. December, 2020 It's Dynamite!!! denne tråd kræver sgu både pop corn og fadøl......en ren gyser .......mon ikke bare den skulle lukkes og slettes......ren mudderkastning i sandkassen fra alle verdenshjørner. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. December, 2020 Tror bare at alle bedes skrive pænt ja som hvis de drøftede noget med en god ven eller kæreste - pli og pænt sprog har aldrig skadet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 33 minutter siden: pli og pænt sprog har aldrig skadet. Netop Alko, netop Redigeret 21. December, 2020 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 21. December, 2020 “Alle glædespigerne var friske, undtagen Mona.... Hun havde Corona” ”Alle glædespigerne var gået hjem, undtagen Sonja Slem... Hun ventede stadig på lem” 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. December, 2020 Nikita Darling skrev, for 12 minutter siden: “Alle glædespigerne var friske, undtagen Mona.... Hun havde Corona” ”Alle glædespigerne var gået hjem, undtagen Sonja Slem... Hun ventede stadig på lem” Link til Sonja? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 21. December, 2020 Butch skrev, for 18 minutter siden: Link til Sonja? https://annoncelight.dk/showad/302048 Værsgo @Butch hi..hi.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 22. December, 2020 ppd skrev, den 16.12.2020 at 18:18: Øv. Hvad skal man så bruge penge på? så kan du jo spare op og købe kvalitet næste gang... eventuelt en lækker dansk pige.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden: Netop Alko, netop Det er noget altid er meget bevidst om, og praktiserer. Du kan næppe finde et indlæg hvor jeg er grim i min henvendelse til andre der skriver herinde. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden: Det er noget altid er meget bevidst om, og praktiserer. Du kan næppe finde et indlæg hvor jeg er grim i min henvendelse til andre der skriver herinde. Så har vi to meget forskellige opfattelser af pænt og grimt. Fedttønde! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. December, 2020 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Du mener ? At du gentagne gange har kaldt personer på dette board fedttønder og lignende. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden: At du gentagne gange har kaldt personer på dette board fedttønder og lignende. Det er jeg sikker på jeg ikke har - enkelte kan da hav følt dik krænket over et kækt sprogbrug uden eufemismer - kunne du linke til der h ir jeg kalder en navngive bruger øgenavn som du skitserer ? Jeg har nu og skrevet på pb og tænker bibragte den videre skriveri i mailboks systemet - glæder mig til du påviser din påstand. Redigeret 22. December, 2020 af Alkoholikeren Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 26 minutter siden: Det er jeg sikker på jeg ikke har - enkelte kan da hav følt dik krænket over et kækt sprogbrug uden eufemismer - kunne du linke til der h ir jeg kalder en navngive bruger øgenavn som du skitserer ? Jeg har nu og skrevet på pb og tænker bibragte den videre skriveri i mailboks systemet - glæder mig til du påviser din påstand. Du kan jo kigge på denne søgeside https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=tønde&quick=1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 46 minutter siden: Det er jeg sikker på jeg ikke har - enkelte kan da hav følt dik krænket over et kækt sprogbrug uden eufemismer - kunne du linke til der h ir jeg kalder en navngive bruger øgenavn som du skitserer ? Jeg har nu og skrevet på pb og tænker bibragte den videre skriveri i mailboks systemet - glæder mig til du påviser din påstand. At du ikke nævner navne, men kalder en kropsform noget grimt gør det ikke ok. Det er hverken at have pli eller at skrive pænt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden: Du kan jo kigge på denne søgeside https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=tønde&quick=1 Nu har jeg kigget de første ti indlæg i pgl. tråd - intet sted Edvard mit spørgsmål “hvem (navngivet bruger) har jeg kaldt noget grimt” - det kan du så ikke påvise og du laver så et personangreb. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2020 Jeg har ikke skrevet noget grimt om nogen og hvis “noget” er tøndeformet, hvad må det så kaldes - hvad er en spade så? Et jordflyttelsesinstrument? Hvad er en ubegavet - ikke klog ? Aahuselsker beskyldte mig for at skrive grimt om andre og kan så ikke påvise det er det pænt? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2020 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Jeg har ikke skrevet noget grimt om nogen og hvis “noget” er tøndeformet, hvad må det så kaldes - hvad er en spade så? Et jordflyttelsesinstrument? Hvad er en ubegavet - ikke klog ? Aahuselsker beskyldte mig for at skrive grimt om andre og kan så ikke påvise det er det pænt? Forstår du ikke hvor ondt det gør og hvor ked af det man bliver, når man skal læse ens krops form blive omtalt så grimt? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2020 Christina hvis alle og enhver skulle indtænke og den ene eller anden kan eller vil føle dig krænket og tage alle mulige hensyn Lan Inge skrive noget som helst -tøndeformet er tøndeformet -en spade hedder spade o.s.v. hav en god jul Alko Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. December, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 51 minutter siden: Nu har jeg kigget de første ti indlæg i pgl. tråd - intet sted Edvard mit spørgsmål “hvem (navngivet bruger) har jeg kaldt noget grimt” - det kan du så ikke påvise og du laver så et personangreb. Hvem er Edvard? Det er muligt du ikke finder det lige i de første tråde eller i den søgning. Men som du ved så er EGs søgemulighed temmelig rudimentær. Du omtalte, mener det var Nem Tøs, i et indlæg, og brugte betegnelsen fedttønde. Om du gjorde det direkte eller indirekte erindrer jeg ikke , og det er for så vidt også ligegyldigt. Der var ingen der var i tvivl om hvad du mente. Personangreb, nah næppe. Redigeret 22. December, 2020 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg