Hop til indhold
OldGentlemann

Thaicorner Istedgade - hvordan foregår det?

Recommended Posts

Jeg er gået forbi Thaicorner på Istedgade nogle gange. Jeg kan nok regne ud, at det ikke er et traditionelt spisested ^_^

Har noget været der? Og vil fortælle hvordan det foregår? Og priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, for 16 minutter siden:

Tror det er lukket til efter jul

Det var ikke til idag. Det var for at vide hvordan det foregår til tiden, hvor alt bliver muligt igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

Det er selvfølgelig lukket, når der ikke må samles mere en 10 personer.

Thai Coner er et spisested på 1 sal og i stue etage er den en bar hvor der er mange ladyboys som alle tar 1500 kr for 30 min, det er fast, desuden skal man også gi en drink til dem for at de overhovedet vil snakke med dig.

God fornøjelse efter Corona :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du mener restauranten er den helt almindelig, liggende på første salen. Jeg kan anbefale deres Massaman Gai. Nedenunder ligger så Thai Corner bar, her kommer “ ludere og lommetyve “ , Skæve eksistenser , almindelige kunder og en del ladyboys. Her går det helt af sig selv, du bliver antastet og spurgt om du vil købe sex, det kan så foregå rundt om hjørnet hvor du udover pigen/ ladyboy skal betale ca 300kr for et værelse. Total pris kan være meget forskellig, en pige fra 1500 kr og jeg har hørt at ladyboys forlanger mere. 
Alle priser skal du dog tage som en forhandlings start. I “ gamle “ dage var det fandme et sjovt sted hvor de mærkeligeste ting kunne ske, jeg synes dog at de seneste år at kvaliteten er dalet betragteligt. 
/// Banditten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du mener restauranten er den helt almindelig, liggende på første salen. Jeg kan anbefale deres Massaman Gai. Nedenunder ligger så Thai Corner bar, her kommer “ ludere og lommetyve “ , Skæve eksistenser , almindelige kunder og en del ladyboys. Her går det helt af sig selv, du bliver antastet og spurgt om du vil købe sex, det kan så foregå rundt om hjørnet hvor du udover pigen/ ladyboy skal betale ca 300kr for et værelse. Total pris kan være meget forskellig, en pige fra 1500 kr og jeg har hørt at ladyboys forlanger mere. 
Alle priser skal du dog tage som en forhandlings start. I “ gamle “ dage var det fandme et sjovt sted hvor de mærkeligeste ting kunne ske, jeg synes dog at de seneste år at kvaliteten er dalet betragteligt. 
/// Banditten 

Tak for et informativt svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 31 minutter siden:

Alle priser skal du dog tage som en forhandlings start. I “ gamle “ dage var det fandme et sjovt sted hvor de mærkeligeste ting kunne ske, jeg synes dog at de seneste år at kvaliteten er dalet betragteligt. 

Søg på nogle af de lidt ældre tråde, som jeg og andre har startet.

Det har aldrig været billigt at købe sex af piger og ladyboys på Thai Corner, men har man råd til at gå på bordel med danske piger, så havde man tidligere også råd til at købe sex af pigerne på Thaicorner Bar.

Og priserne kunne tidligere være til forhandling, ud fra devisen går den så går den, og går den ikke, ja så nøjes vi med de normale priser ;)

Jeg synes ikke at kvaliteten faldt over tid, men piger og ladyboys blev mere og mere grådige :(

I en grad så færre og færre mænd, reelt kunne være med økonomisk.

 Hvilket gav bagslag for dem selv, og gjorde dem mere og mere desperate, når der ikke var kunder til deres priser.

Tidligere kunne der købes halve timer til 1000 - 1200 kr, med eller uden husleje oveni, alt efter hvilke piger man aftalte med, og hvor man gik hen fra baren.

Men der skete et skifte, fra elastik og forhandlingsvilje, til entydige alt eller intet krav, om ikke mindre end 1 time til 2000 kr.

Ville du ikke købe hele timer til 2000 kr, ja så kunne du ikke købe sex længere af pigerne mfl på Thaicorner bar.

Mit indtryk var, at det derfor kun gik tilbage for stedet, der tidligere var et fantastisk sted, hvor man havde råd til komme.

Både for stemningen, og for at lægge noget omsætning i baren, fordi stemningen var så fantastisk, og for at købe sex man havde råd til en gang i mellem.

Alt dette har grådighed nu ødelagt, og jeg er spændt på om Thaicorner kan komme igen ovenpå Corona krisen.

Hvis det skal være muligt, er jeg overbevist om at pigerne bør gå tilbage til, at der kan købes sex fra halve timer, og til priser flertallet kan betale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var for en del år siden et sjovt sted at gå i byen, sikkert stadigvæk.
Dengang skulle man ikke slippe sin øl af syne. Det gælder vistnok i endnu højere grad nu :D

 

Der er vist nogle spændende beretninger at finde her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 21 minutter siden:

Der er vist nogle spændende beretninger at finde her på siden.

Det er der helt bestemt, men jeg mener at Thai Corner udviklede sig til et sted, hvor grådighed gør, at de gode gamle beretninger ikke længere er repræsentative for stedet.

Stedet har dog den fordel, til forskel for dens naboer af stripbarer, at baren ikke er ripoff på dyr champagne, for du kan drikke og hygge til normale gå i byen priser.

Hos naboerne risikerer du også at prisen for sex begynder ved 4000 kr, måske inkluderet champagne.

Sådan et sted er Thai Corner ikke, men alle de mænd der kom der, gjorde det jo også fordi at prisen, både for sex og drikkevarer var overkommelig.

Tidligere kunne du gøre en glad aften med 1/2  times sex med en pige + det løse for 1500 kr +/-, de tider var forbi da jeg holdt op med at komme der.

Jeg ville ønske at der er thai steder, der ville invitere til arrangementer, Thai Corner oldstyle :)

Med alt den charme vi elskede stedet for, men uden alt den grådighed Thai Corner udviklede sig til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 19 minutter siden:

Det var for en del år siden et sjovt sted at gå i byen, sikkert stadigvæk.
Dengang skulle man ikke slippe sin øl af syne. Det gælder vistnok i endnu højere grad nu :D

 

Der er vist nogle spændende beretninger at finde her på siden.

Jeg og min wingman har ofte siddet der en aften/nat og tænkt på om vi var med i en syret film, eller skjult kamera, mænd der fik en hurtig sutter ude på det lille klamme wc, kendte der kom og købte en ladyboy, danserinden der lå på baren og vred sig og gav glimt af det hele, smukke thai piger man kunne knalde for en tusse, få deres nr  og få dem med på hotellet hele natten når de kendte en osv. Jeg kunne blive ved med hvad jeg har oplevet der. De sidste par år har jeg ikke været der af flere årsager , synes kun der kommer ladyboys, og den ældre Thai i døren er pisse sur, gider simpelthen ikke høre på man ikke har brugt nok penge i baren når man skal hjem, især når man måske har brugt 5-600kr på sig selv eller ladydrinks. Som en anden bror skriver er deres priser da også løbet helt af sporet, hvem gider Gi 2000 for et knald når man kan køre til Herlev og få hele pakken til 800-1000kr :-) 

Men lov os nu at lave en Update på stedet hvis du tager der ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 2 minutter siden:

Men lov os nu at lave en Update på stedet hvis du tager der ind 

Har de overhovedet holdt åben og lukket efter skiftende restriktioner under Corona krisen?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 5 minutter siden:

Men lov os nu at lave en Update på stedet hvis du tager der ind 

Det skal jeg nok. Nu skal de bare lige have åbent igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Har de overhovedet holdt åben og lukket efter skiftende restriktioner under Corona krisen?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Åh det ved jeg faktisk ikke, restauranten har da mener jeg, tror nogen af mine veninder har checket in deroppe. Men er ikke helt sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 6 minutter siden:

Åh det ved jeg faktisk ikke, restauranten har da mener jeg, tror nogen af mine veninder har checket in deroppe. Men er ikke helt sikker

Har de ikke en hjemmeside, hvor man kan se om der er åbent?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 3 minutter siden:

Har de ikke en hjemmeside, hvor man kan se om der er åbent?

Nej

https://www.google.com/search?q=thaicorner+istedgade&rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&oq=&aqs=chrome.1.69i59i450l8.644712482j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Med alt den charme vi elskede stedet for, men uden alt den grådighed Thai Corner udviklede sig til.

Kom også lidt på TC i en periode for år tilbage, og havde faktisk et par sjove aftener med gang i den og på rum til ok penge, det var dog ikke med en thai men en sydamerikaner som var der på det tidspunkt,, har nok flest gode minder derfra, prisen var slet heller ikke deroppe på 1500 kr. plus, måske fordi vi bare havde kemi, måske var hun bare ikke så penge grisk, ja tankerne er mange svaret vides ikke, kun at de der priser er way to high hvis vi nu taler kun 30 min., det er jo det rene vanvid og total rip-off

Det sidste minde sådan la la , var først ude og spise med @Rejsenetværk som jo var hyggeligt nok, senere nede i baren hvor der nærmest var dødt, dog en utrolig slank yngre thai pige ( ja er ikke 100 % sikker , var ikke henne og mærke efter :rolleyes:<_< ) men anyways vi havde aftalt en pris som vi 2 ville betale for et lille strip nummer hvor hun lovede at smide kludene, men men meeeen så skulle hun lige gøre sig til hos flere andre kunder og også lige snik snakke med de andre få piger, og selvfølgelig også lige ud på lokummet og checke at håret ( parykken) nu sad hel lige endnu ,, jeg måtte til sidst måske efter 20-25 minutters tid gå direkte ud til hende på det WC efter en lille snak med Rejse, som ligesom mig var ret uforstående overfor denne opførsel,, hun havde jo ligesom fået pengene op front, men "glemte" bare lige at udføre resten af den aftalte opgave, men til sidst fik vi da vores lidt forsinkede og længe ventet strip nummer og jo gu fanden havde hun da en dejlig krop og figur men hele hendes attitude og opførsel var ikke tiltalende, og især det at hun nærmest følte sig krænket over at hun virkelig skulle udføre det lille strip nr., hun havde nok helst set de penge blevet i lommen uden andet, måske bare fordi hun var smuk og kunne manipulere os dumme kunder ,, og hold da kæft hun var direkte sur da hun strippede,,, sådan en sur kælling ha ha ha 

Sådan kan man bare ikke behandle kunderne og måske en af grundene til at stedet er langt fra fordoms styrke, men ville da ønske for dem at de snart sadlede om og igen kom back on track, bla. fordi der jo godt kan være en helt special stemning på lige netop dette sted

God jul og ja skriv endelig hvis i andre har oplevet noget godt her i nyere tid eller når der måske en dag igen kommer gang i butikken :) 

Redigeret af Hunting for beaver
tilføjet,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Hunting for beaver, og det mest triste ved den historie :(

Det er at vi faktisk fik den oplevelse nogen tid efter, at jeg havde skrevet et begejstret indlæg om den samme stripper.

Det var en aften hvor jeg oplevede det for første gang, at der var strip på Thai Corner.

Altså den oplevelse af, at et par kammerater kunne stikke en pige en hundred lap hver, og så fik alle i baren en fræk omgang strip.

Det var virkelig en nyskabelse, og alle tiders alternativ til at blive flået hos nabo strip klubberne.

Men også det initiativ blev ødelagt af, og fik et dårligt ry af sådan en oplevelse som vi fik den aften du beskriver.

Jeg forstår simpelthen ikke, at stedet ikke værner om alt det, som i mange år fik mænd til at valfarte til baren, og skrive den ene begejstrede anmeldelse af deres besøg efter den anden.

Den goodwill er efterhånden formøblet, ser det ud til - desværre :(

Tænk hvis et rummeligt sted, en gang ved lejlighed, når tiderne igen kan være til det.

Vil improvisere et arrangement med piger, og gerne uden alkoholbevilling.

Eksempelvis med et sortiment fra:

Alkoholfributik.dk

https://alkoholfributik.dk/

Der er virkelig mange gode alkoholfrie øl efterhånden, og man kunne sagtens lave en bar med det, sådan en aften.

Men med den deroute  forThai Corner efterhånden, så mangler vi bare at andre starter et nyt sted.

Med kvaliteter som os der gerne vil komme der, efterspørger.

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun brugt stedet inden jeg skulle videre til en glædespige og har således Ikke prøvet "pigerne" på ThaiCorner.

De tænder mig i øvrigt overhovedet ikke og jeg har heller aldrig givet en drink. 

Det er kun pengeoptrækkeri uden sjæl og charme. Men man kan få noget at drikke og se på nogle sjove personer inden man skal videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 55 minutter siden:

 

Men med den deroute  forThai Corner efterhånden, så mangler vi bare at andre starter et nyt sted.

Med kvaliteter som os der gerne vil komme der, efterspørger.

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Har været der nogle gange i pigeselskab - som ville jeg skulle opleve det. Jeg havde det nok som indlægget over mig, ikke helt min kop te.

Men på den anden side kan jeg godt forstå begejstringen, det var noget temmelig gal og bizarrt over det hele. Men lur mig om det ikke drejer sig temmelig meget om alt for meget alkohol i de mænd som køber noget de siden ærger sig over efterpå. Det blev også lidt farligt. Flere end en mand er vågnet op et andet sted med pengepungen væk.

Men, idén er jo din Rejse, og markedet er frit .... nåh, bliver måske igen nogen gang i 2022 eller sådan noget. Så hvorfor ikke give det et prøve? Jeg kan være med i planeringen, hvis du har brug for en svensker med sans og fornuft;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 3 minutter siden:

Det er kun pengeoptrækkeri uden sjæl og charme. Men man kan få noget at drikke og se på nogle sjove personer inden man skal videre.

Det er jo så det, som det en gang ikke kun var "pengeoptrækkeri".

Men stedet havde en gang, også sjæl og charme.

Det er faktisk ikke så længe siden endda.

Stedet har for længe levet højt på tidligere tiders fortjente roser, og så på at der reelt ikke findes andre steder at gå hen i København.

Hvis man drømmer om det, som Thai Corner en gang var.

Og som du med lidt god vilje, stadig kan finde der, hvis du har og du vil bruge mange flere penge, end sådan som vi tidligere kunne klare os for mindre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Men, idén er jo din Rejse, og markedet er frit .... nåh, bliver måske igen nogen gang i 2022 eller sådan noget. Så hvorfor ikke give det et prøve? Jeg kan være med i planeringen, hvis du har brug for en svensker med sans og fornuft;)

Det kan jeg love for, at jeg kan få brug for.

Jeg tror at du har alle de forbindelser, som jeg ikke har.

Så lad os endelig slå hovederne sammen :)

Men desværre, så går rygtet med rette eller urette, at det ikke er til at arrangere noget, uden at en eller anden tredje part ser sig berettiget til at få en, ikke helt uanselig del af kagen.

Kan du/vi undgå det, så gerne et arrangement, hvor vi stabler det non profit på benene, for du og jeg.

Send en pm, og du får min adresse til ved lejlighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Det kan jeg love for, at jeg kan få brug for.

Jeg tror at du har alle de forbindelser, som jeg ikke har.

Så lad os endelig slå hovederne sammen :)

Men desværre, så går rygtet med rette eller urette, at det ikke er til at arrangere noget, uden at en eller anden tredje part ser sig berettiget til at få en, ikke helt uanselig del af kagen.

Kan du/vi undgå det, så gerne et arrangement, hvor vi stabler det non profit på benene, for du og jeg.

Send en pm, og du får min adresse til ved lejlighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Der er altid parter som skal have dele af kagerne. Sådan er jo vores samfund indrettet. Dog tror jeg du er noget på sporene - der mangler et sted hvor glæden og mulighederne er større end risikoen at blive snydt, bedraget og betyvet. Og jeg tror der er en vis overskud af kvinder som også mangler sådant et sted. Og de muligheder det kan skabe at fortjene en kage eller to.

Vi må jo se hvis samfundet åbner det samme sted det lukkede, når en gang det her er forbi.... Personligt tror jeg det varer hele 2021, desværre:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 31 minutter siden:

Vi må jo se hvis samfundet åbner det samme sted det lukkede, når en gang det her er forbi.... Personligt tror jeg det varer hele 2021, desværre:huh:

Ja men jeg håber på at vi indenfor det første halve år af 2021, får så stor en del af befolkningen vaccineret, at vi med et vaccine pas får adgang til at leve et normalt liv.

Når først vi er blevet vaccineret, så kan vi leve livet som før.

Dem der ikke er blevet vaccineret må vente til de er blevet det, og dem der ikke vil, bør afskæres fra retten et liv uden corona restriktioner.

Jeg ser også muligheder i regelmæssige brugerbetalte pcr test, og kan de bare blive så udbredte at prisen falder markant.

Så bør et Covid 19 pas med ugentlige negative pcr test, også kunne give en genvej til åbning af samfundet, tidligere, for flere og i et større omfang end uden.

Personligt er jeg parat til at betale for en pcr test ugentligt, udenom det offentlige, hvis prisen kommer ned på 500 kr.

Og det giver mig, og det erhversliv hos hvem jeg forbruger, vores frihed tilbage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...