Altidpaajagt 3 Skrevet 19. December, 2020 Hej med jer Jeg søger frække setups. Noget, der er lidt anderledes end almindelige GP-besøg. Og det behøver ikke indeholde almindelig sex. Der var engang Slugeren, hvor man kom og selv onanerede, og hun slugte. Jeg læste også om et par, hvor man kunne komme og møde en pige med bind for øjnene. Hvad kender I til af aktuelle spændende koncepter? VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1979 38 Skrevet 20. December, 2020 Mht. blindfold leg .. tror jeg man kan finde par der er til det på annonceligt - der er til tider de der.... sælger min kone annoncer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 20. December, 2020 Jeg tilbyder at tage imod besøg i mit eget glory hole i entreen. Det synes mange er lidt frækt - Jeg har et par gange talt med et par her fra sydsjælland der tilbyder sjov i blandt andet prøverum mv. i landsdelens indkøbscentre. De har desværre ikke annonce og om de stadig er aktive skal jeg ikke sige.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg