Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser rigtig dejlig ud :) kom du nogensinde forbi? Eller måske er der nogle andre der har været der?

Jeg lagde selv mærke til at hendes profil var valideret, men det er den åbenbart ikke mere? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du se om nogle af hendes billeder er fra det sted hun er nu?

Du skriver det plejer at være et godt sted. Plejer der at være flere piger ad gangen der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi idag og havde en god oplevelse med en pige som ikke var hende på billederne, men utroligt sød og smilende. Lidt samme type som hende på billederne, men jeg synes hun ligner en pige hvis annonce jeg har kigget på tidligere. Måske hed hun Karina eller noget i den retning. Hun er slank og lækker med nogle rigtig fine A skåle. Jeg nappede en halv time med anal til 1200kr og det synes jeg var pengene værd, selvom vi havde lidt problemer med at få min pik der er til den tykke side op i hendes stramme hul. Begge hendes huller var øvrigt dejligt strammen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...