Hop til indhold
Sailorman

Lisa48 Fyn

Recommended Posts

Guest Thebackpacker

Nå for at komme tilbage til sporet igen, så var jeg ved hende og hendes mand for et stykke tid siden.

Synes det var lidt besværligt, allerede det der stod med at hendes mand var til stede var allerede oplyst men prøvede alligevel.

Ankom til et alm parcelhus lidt uden for Odense og blev modtaget af hendes mand og hende selv, lagde os ind i dobbeltsengen hvor hendes mand stod ved siden og kiggede telefon imens jeg blev suttet, udemærket blow men det var som om hun var overvåget og hende selv synes jeg var lidt "under konrol" af hendes mand

Hun ser okay ud, men havde man hende alene så vil jeg gentage et besøg men ikke så lang tid hendes mand står ved siden af, synes selv det er lidt mærkeligt at man tilbyder sådan en ydelse når ens mand står ved siden af, så er det som om man ikke er 100% clearet med at man gør dette ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har også tilbudt os som par, hvor min mand er i rummet og gerne deltager hvis der er en der gerne vil det. Mange har syntes om det, og min mand her virkelig nydt at deltage når det var muligt. 
her er ikke tale om overvågning, men en fælles erotisk oplevelse. 
knus Fru HANSEN 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sfinx skrev, den 9.2.2021 at 06:58:

Vi har også tilbudt os som par, hvor min mand er i rummet og gerne deltager hvis der er en der gerne vil det. Mange har syntes om det, og min mand her virkelig nydt at deltage når det var muligt. 
knus Fru HANSEN 

Jeg er frisk, hvis I tilbyder igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sfinx skrev, den 9.2.2021 at 06:58:

knus Fru HANSEN 

Hejsa

jeg håber at I tilbyder det igen når tingene bliver lidt mere normale. Jeg er interesseret i at møde jer som par.

de bedste hilsener

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...