Hop til indhold
JenniferRomantica

Danske piger p/d muligheder

Recommended Posts

@JenniferRomantica, skab kontakt til danske piger, der allerede arbejder på den måde. Det kan sagtens lade sig gøre med gummi, men lad være med at slække på priserne (medmindre du tager tårnhøje priser nu), der skal stadig være til husleje, el, vand, skat, moms, pension mv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Som jeg også skrev så ville vi jo have mulighed for at være mere fair med prisen hvis vi sidder i en lejlighed uden de store udgifter som en vagt på bordel kan være:biggrin:.. Jeg er yderst opmærksom på at når vi ikke kan konkurrerer på ydelserne (fordi en tissekone er en tissekone og den kan ikke nogle ekstra tricks bare fordi den er dansk:lol:.. Og vi vil ikke give øko fransk) så må vi konkurrerer på prisen.. 

P/D kan være et ubemærket koncept og om der tilbydes blow med eller uden, er ikke afgørende for mig, men det er derimod nærværet, lidenskabelige kys, nussen og hygge samt at der ikke er hastværk, det betyder mest for mig. Så “go for it” <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu det jo ikke fordi jeg vil dumpe priserne til 1000 kr for en time eller lignende men jeg synes da også de der 2100 kr for time på normale bordeller er mange penge.. Ikke at det ikke er det værd fordi vi er alle vores selvbestemte pris værd.. Men prisen der er jo sat efter at branchen er nedadgående og at man prøver at gøre godt for de dårlige vagter der er og prisen på det sted man arbejder.. Det siger sig selv at hvis man kun har 3-4 gæster på en vagt så kommer de til at skulle betale ekstra pga 3-4 gæster til f.eks 1800 kr ikke giver helt nok hvis man så ugen efter kun har 2 gæster.. Der er min forhåbning at sådan noget p/d genererer nok gæster til at min pris kan ligge på de der 1800 kr i stedet for 2100..

Det var grunden til at lave dette opslag.. Et forsøg på at finde ud af om det ville kunne kører rundt når man ikke kan konkurrerer på ydelserne.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Indrømmet, har kun skimmet tråden lidt hist og pist.

Jeg er personligt til pd når jeg ikke går til thai, ikke samlebåndsbordeller.

Når man søger ser man f'ørst på billeder, vel vidende at nogle er falske.

Dernæst ser man på prisen.

For mig er ydelser ret ligegyldige, søger time-besøg med (det man på forhånd tror) er gf.

Så den annoncerede pris uden diverse løse tillæg (dem går jeg udenom) er det jeg går på ved nye besøg.

For mig må den ikke være over 1.500. Går heller ikke under 1.200, borset fra enkelte "forsøg" som jeg oftest fortryder.

Så min grænse er 1.500 for et timebesøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Nu tænker jeg selvfølgelig at priserne er nemmere at være fair med når man selv sætter dem men disse piger vil jo ikke være villig til fransk uden f.eks så hvis det er den eneste ting der gør at de udenlandske piger tjener penge i en tid hvor branchen tydeligt er nedgående så kan det jo nok ikke betale sig:D.. 

Hvad tænker i.? 

Godt initiativ jeg, men jeg er en af dem de syntes at jeres gummi generelt er alt for lille og derfor foretrækker uden, så find venligst et andet mærke der er lidt større, så er jeg med på legen  og god jul :rolleyes:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det er en god ide, at I går flere piger sammen om at leje et privat diskret sted.

Som jeg ser det, må potentialet bestå i at I kan sænke den brutto pris vi mænd betaler, uden at I netto tjener mindre end I gør, når I sælger samme ydelser dyrere på et bordel.

Det er jo de høje udgifter til vagter på et bordel, der igen fører til høje priser for sex på et bordel.

Som igen gør at der kommer færre gæster, i konkurrencen med de udenlandske piger.

Det er en ond cirkel, som PD forhåbentlig kan bryde.

Men bordel er også vip løsningen til glædespiger!

For mutter sørger for alt, og har selvsagt større udgifter til at servicere skiftende piger på skiftende vagter, end piger der lejer deres eget sted, og selv sørger for alt.

Som jeg ser det, der må 3 - 4 erfarne glædespiger, der deles om huslejen, og som har rådighed over eget lejemål 24/7  30 dage hver måned.

Kunne fordele vagter mellem sig, og dele vagter på sådan vis, at deres omkostninger til hver vagt, må kunne være væsentligt lavere end samme vagter vil koste på traditionel vis på et bordel.

Eksempelvis ved at være hinandens teledame på hinandens vagter, kunne brygge kaffen selv, og køre en omgang vask etc mellem gæsterne.

Det vil utvilsomt kræve lidt interesse tid, ved fælles indsats, som man slipper for på ens vagter på et bordel.

Også det administrative og logistiske i driften!

Men her findes der jo web værktøjer såsom regnskabs programmet Dinero.dk, og web booking tjenester, der kan automatisere processer max, og som kan minimere behovet for interesse tid til driften.

Plus at I kan tilbyde at leje et sted ud, når I ikke selv bruger det, og selv få indtægter på det.

Eksempelvis til events mm.

Personligt ville jeg være lykkelig for en klub i huset, til eksempelvis nogle time arrangementer, hvor mænd og piger dele huset, og er sammen den tid det varer.

Jeg hader måden man går på bordel i Danmark, og en art mini FKK på 3 - 4 timer med 3 piger, og 3 -4 mænd for hver pige undervejs, vil for mig være et kærkomment tilbud.

Som jeg også håber kan trække flere af os, der har rejst til Tyskland tidligere for oplevelsen.

Med de rette unge danske modeller, er jeg på, også med gummi på til blowjob.

Skulle det trods blå pille, ikke lykkes med gummi på, så plejer en gang oliesvensk at gøre underværker, og fuldende jobbet  :razz:

Inden at jeg nu bliver overfaldet med at, glem det, det er prøvet på Mon Cherie og det var en fiasko, hvilket nu er en sandhed med modifikationer.

Så kunne vi jo i alt stilfærdighed stifte en klub til lukkede arrangementer, til få piger og mænd der vil være med, til en start til mindre arrangementer af kortere varighed.

Jeg betaler gerne 1200  forud til entre, og 1 x 30 minutter alt blidt inclusive til sådanne events.

Fordelen ved at leje et hus og dele huslejen, er både at I kan sænke jeres udgifter hver især, og at I kan fylde huset med kreative nytænkende koncepter.

Men find på den ene side et sted, der ikke ligger så centralt at det er alt for dyrt i husleje, men på den anden side heller ikke er beliggende så afsides som Mon Cherie i Rødovre lå.

Gerne i udkanten i oplandet til København, men samtidig med nem og hurtig adgang med den offentlige trafik.

Ideelt set i en kombination mellem metro og S tog.

Og ja, også helst uden en åger udlejer, med hvid normal husleje over bordet, og resten under bordet :(

Det kan ødelægge hele regnestykket, så der ikke er noget sparet alligevel :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Et forsøg på at finde ud af om det ville kunne kører rundt når man ikke kan konkurrerer på ydelserne.. 

Selvfølgelig kan det køre rundt, tjek priser og koncepter hos de danske piger der arbejder selvstændigt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 21 timer siden:

der skal stadig være til husleje, el, vand, skat, moms, pension mv. 

man kan ikke lave sammenligninger på PD setup's...piger der kører PD 100% har bla ikke udgifter til Skat+Moms+annoncering osv, selvfølgelig min erfaring samt overbevisning alt andet er ren naivitet ;)

mindre faste udgifter, mindre antal besøg (1-2 besøg) ......højere service, ingen minut ræs, faste kunder, ingen tidsfaktorer, højere hygiejne, sundhedsudviklingen osv

alt sammen faktorer som har, og vil få mange piger til at gå denne vej :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jennifer hvis du kommer i mål med P/D projektet - husk at fortælle det for så ses vi helt sikkert <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
Rolias skrev, for 19 timer siden:

Godt initiativ jeg, men jeg er en af dem de syntes at jeres gummi generelt er alt for lille og derfor foretrækker uden, så find venligst et andet mærke der er lidt større, så er jeg med på legen  og god jul :rolleyes:<3

Tag dit eget xl med, det har jeg da aldrig hørt om jeg ikke måtte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

man kan ikke lave sammenligninger på PD setup's...piger der kører PD 100% har bla ikke udgifter til Skat+Moms+annoncering osv, selvfølgelig min erfaring samt overbevisning alt andet er ren naivitet ;)

mindre faste udgifter, mindre antal besøg (1-2 besøg) ......højere service, ingen minut ræs, faste kunder, ingen tidsfaktorer, højere hygiejne, sundhedsudviklingen osv

alt sammen faktorer som har, og vil få mange piger til at gå denne vej :)

Hvad mener du med 100 % PD? Uanset om du arbejder hjemmefra eller fra et sted lejet til formålet, så undgår du ikke skat, moms mv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du med 100 % PD? Uanset om du arbejder hjemmefra eller fra et sted lejet til formålet, så undgår du ikke skat, moms mv. 

Sorry - selvfølgelig er der rigtig mange - hvis ikke de fleste der laver alle eller mange af pengene uden skat og moms - også de danske.. 

Hvis I vil konkurrere med de udenlandske piger på pris - skal i stoppe med at fylde lommerne til mere eller mindre lyssky bordelejere der skummer fløden og lade jer tage knoklet 

LÆs rejsenetværks indlæg - der er rigtig mange guldkorn - med fællesdrift osv. 

Det her drejer sig ikke om med eller uden gummi men om I ikke står sammen og laver fælles drift og lader telepiger og bordelejere snuppe pengene.. 

Danske piger er altid at foretrække fremfor udenlandske piger der knokler i døgndrift de kan næppe være lige friske og derfor ser vi også skrækberetninger her på sitet. 

fortsat god jul og godt nytår... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @JenniferRomantica

Rigtig glædelig jul 

Spænende tanker om at rejse ud som P.D. - Gør det dog aldrig til en nedsat pris - Du er altid alle pengene værd - Og du vil ikke få flere gæster, fordi du sænker det med 200 eller 300 kr for en time. Og jo du er dansk og kan nogle helt særlige triks - vær aldrig i tvivl om det . 

Jeg tror faktisk ikke at de udenlandske piger sænker priserne, hvis du kigger på deres ydelser og deres tillæg - Det ender ca i det samme ! og heller ikke alle der yder øko blow !

Om du er på et bordel eller privat/diskret - Så vil der altid være udgifter fks. til transport & bro osv. og når dagen er omme har du hurtigt brugt ca.samme beløb, som var du blevet på bordellet . 

Hvad end du finder på, så vil jeg ønske dig en god tur:-) 

De bedste hilsner

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare sæt  priserne så tjener maksimalt med de kunder du  ønsker at have. Du kunne benytte følgende metode.

Auktion er nøgleordet! Jeg foreslår at du f.eks. en tirsdag formiddag hver måned lader kunderne byde på 30 minutter og 60 minutter sex (med/uden/slug afhænger af hvad du går med til). Så vælger du næstbedste pris ud  (kan godt forklare hvorfor) og har hermed den pris kunderne er villige til at give.

Metoden er afprøvet med stor succes i ejendomsmægler branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 3 timer siden:

Uanset om du arbejder hjemmefra eller fra et sted lejet til formålet, så undgår du ikke skat, moms mv. 

nå hvordan undgår man ikke at betale skat????…. hvis man som pige modtager lidt godtgørelse for at modtage intime besøg hvor gensidig fornøjelse er målet, og som ikke betragter tiden som arbejde men mere som fornøjelse, der er altså piger som gør det for fornøjelsens skyld....heldigvis ;)

….piger/damer der er på social ydelse såsom understøttelse/kontanthjælp/efterløn/folkepension/invalidepension/udslusnings projekt osv dem går det da glimrende for :D

….og selvfølgelig de piger som ved siden af har indkomst fra anden arbejdsgiver.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

JA KOM SÅ, DANSKE PIGER SÆT PRISERNE NED SÅ I KAN KONKURRERE MED PIGERNE FRA ØSTEUROPA . 

De fleste mænd herinde på Eroguide, synes sikkert det er en helt fantastisk god ide ? 

Men så er det jeg tænker at hvis den samme besked blev givet til de hårdtarbejdende danske mænd der er bruger af Eroguide og kunder hos de danske glædespiger fik den samme besked, om at gå ned i løn, men fortsat lave præcis det samme arbejde og præcis de samme antal timer, så var det ikke sikkert stemningen var den samme :-P

Men nr 1, så har jeg flere gange bragt op at sætte husleje ned, plus evt fjerne nogle annonceringer for at få udgifterne ned og vi som er team er fælles om det her, men når så det kommer til at pille ved ydelses priserne, så er jeg hver gang stemt ned, så til jer uviden her som ikke ved hvad der foregår i bagrummet og vi bordel ejere skummer fløden, så lad os lige blive enige om, at der under disse lukninger er en person der betaler alle udgifterne der er på klinikken nu og det er mig, ingen andre ( og nej hjælpepakkerne er et meget lille plaster på såret ) 

Jeg græder ikke hellere i en Porsche end en Skoda og jeg griner heller ikke hele vejen til banken, jeg har engang lavet et opslag herinde, for de som tror de kender til alle udgifter at drive sådan et sted, lige fra bil blade, skrald, tv pakker, til hver en ting der går i stykker og nyt skal til, at betale ved kasse 1. Hvis vaskemaskinen går i stykker, står der en ny allerede dagen efter osv... de gæster der besøger vores hus, er også vidner til at der bliver brugt penge på stedet fra nyt tag, Hegn, møbler til den første lukning med nye gulve, døre, vinduer, badeværelse osv, så seriøst, ordet grådig eller hvad var det, fylder lommerne... stop lige. Jeg kender ingen der er erhvervsdrivende som ikke er blevet det for at være sin egen chef og tjene lidt penge, men jeg betaler også både min moms, skat og andet, hvilket mange andre ikke gør... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 1 minut siden:

JA KOM SÅ, DANSKE PIGER SÆT PRISERNE NED SÅ I KAN KONKURRERE MED PIGERNE FRA ØSTEUROPA . 

De fleste mænd herinde på Eroguide, synes sikkert det er en helt fantastisk god ide ? 

Næh, sikke noget vrøvl, det syntes de fleste IKKE. Nogen gør tydeligvis. 

Men der har været mange tråde om emnet. 

For nogle mænd er ydelser og kvalitet afgørende, og betaler gerne for det. 

Jeg hører til dem, hvor superfransk er afgørende for mit valg.

Om Jennifer så, som i øvrigt på de billeder jeg husker, er mega lækker, sætter prisen ned til 400 for en time, så fravælger jeg hende stadig, da hun ikke sutter uden gummi. Omvendt smed jeg gerne 2500-3000, hvis hun leverede, det som er på min ønskeliste. 

I øvrigt, så ser jeg ikke, at der er gigantisk forskel på østeuropæiske og danske piger. 

Så strut bare med barmen piger, og hold priserne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, for 6 minutter siden:

Næh, sikke noget vrøvl, det syntes de fleste IKKE. Nogen gør tydeligvis. 

Men der har været mange tråde om emnet. 

For nogle mænd er ydelser og kvalitet afgørende, og betaler gerne for det. 

Jeg hører til dem, hvor superfransk er afgørende for mit valg.

Om Jennifer så, som i øvrigt på de billeder jeg husker, er mega lækker, sætter prisen ned til 400 for en time, så fravælger jeg hende stadig, da hun ikke sutter uden gummi. Omvendt smed jeg gerne 2500-3000, hvis hun leverede, det som er på min ønskeliste. 

I øvrigt, så ser jeg ikke, at der er gigantisk forskel på østeuropæiske og danske piger. 

Så strut bare med barmen piger, og hold priserne. 

Nu skrev jeg de fleste og man behøver ikke være atomfysiker for at regne den ud, da størstedelen af opslagene herinde enten omhandler udenlandske piger, priser og uden gummi..

Men ja de piger der ikke har uden gummi, ønsker jo alligevel ikke de gæster som vil have det uden, ingen af dem bliver jo tilfredse i sidste ende. 

Så dem der vil have uden, besøger de piger til det og dem der ikke vil, besøger de piger med... bum bummelum så er den julefis slået :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 4 minutter siden:

Så dem der vil have uden, besøger de piger til det og dem der ikke vil, besøger de piger med... bum bummelum så er den julefis slået :lol:

Præcist, tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio

@JenniferRomantica

Den her tråd begynder at minde mig, om nogle af de diskussioner jeg har på jobbet - og som jeg virkelig ikke synes om..... man kan snakke ting til døde, lave forkerte sammenligninger (mange udenlandske har f.els samme priser som danske), - mit råd er det samme her til jer og dem som tænker dette: Bare gør det, lad være med af sammenligne med andre, hvem vil I have som kunder og når I ved det - så handler I efter det! Hvis er I motiveret til dette, så vil det lykkes.Klart der er mange mænd som vil se og besøge danske kvinder i Danmark og der er mange mænd som foretrækker p/d .... blev enige med jer selv om hvilke type kunder I vil have og så bare gør det ..... og hold på de gode faste kunder. 

Kh

Sentio 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @JenniferRomantica,

Du har ret, din tissekone er ikke noget særligt.  Men det bliver den, fordi ca 80 cm ovenover den, sidder dit kønne og kvikke danske hovede, der leverer skønne selfies og rappe kommentarer.

Du skal konkurrere på ydelsen, ikke på prisen.

Der er kunder til upscale services og til discount "Full service - all without".  Og til alt muligt andet.  De fleste af os kigger først på egne præferencer og bagefter på prisen. For alle gælder nok, at oplevelsens kvalitet og pris skal hænge sammen, ellers kommer vi ikke igen - det er vistnok selve formålet med EG.

Pigerne på d'herrer Cobham og Millers Top-lister leverer Verdensklasse service.  De åbner selv døren med glimt i øjet, gensynsglæde, personality - og øko-blow.  Hygiejne og omgivelser er af en standard, der er langt over nogle af de nedslidte, tilrøgede, danske klinikker.  De overperformer hver eneste gang.  Vi betaler, hvad de beder om - og måske lidt til. 

Disse piger har truffet et valg. For dem er det her en gylden mulighed (såvidt jeg ved), og måske derfor har de en vis arbejdsglæde og overskud til at fokusere på kunden. 

Skat og moms og pension.  Teledamer, håndklæder og rengøring.  Tjah, det kan vi tale om og gætte på.

Vi bør alle analysere vore egne præferencer og alternativer og være glade for vore valg.  Hvad du end vælger, ønskes du alt det bedste.

Venligst

[Boxen]

Del dette indlæg

Link til indlæg

nå hvordan undgår man ikke at betale skat????…. hvis man som pige modtager lidt godtgørelse for at modtage intime besøg hvor gensidig fornøjelse er målet, og som ikke betragter tiden som arbejde men mere som fornøjelse, der er altså piger som gør det for fornøjelsens skyld....heldigvis ;)

….piger/damer der er på social ydelse såsom understøttelse/kontanthjælp/efterløn/folkepension/invalidepension/udslusnings projekt osv dem går det da glimrende for :D

….og selvfølgelig de piger som ved siden af har indkomst fra anden arbejdsgiver.

Man kan ikke betale regninger for sorte penge.... Og så er det et spørgsmål om moral, men der bliver vi to ikke enige kan jeg se. Fortsat god jul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Som andre siger, man kan i længden ikke leve af kunder som kun kommer en gang, det er kunderne som kommer igen der giver smør på brødet.

igen kan jeg kun sige kvalitet og pris skal hænge samme. Og hvis det gør det så er prisen lige meget. Jeg har lært at kvalitet koster, jeg er næsten ligeglad med hvad det koster, når man føler man har fået noget for sine penge. 
jeg er selv et snakke hoved, og vil meget gerne snakke, om det er på dansk eller engelsk er lige meget, bare jeg kan føre en samtale med min pige.

jeg misunder på ingen måde jer og føler at i GP gør et kæmpe arbejde, jeg er personlig meget glad for jeg har muligheden for at besøge en.

i skal ikke sætte prisen ned, så heller lidt mere services, det kan være en sodavand, en kop kaffe, frugt, slik mm, alle de ting som gø4 man føler sig velkommen.

for mange år siden købte vi hver år juletræ hos en gammel gårdmands kone, fordi der fik datteren altid en håndfuld slik med, jeg skulle bare prøve at nævne andre muligheder for at købe andre steder så hylede hun op om der fik man ikke slik. Snakkede et år med konen og hun fortalte at hun købte 2 spande medmatador mig, og de penge tjente hun ind mange gange, det var services som vi selv betalte for men det virker.

de kunder som kun kigger på prisen kommer I aldrig til at få, og jeg tror heller ikke at i er interesseret i dem, når det kommer til stykket, gå efter kvalitets beviste kunder som vil betale, og ja der er også kvalitet til billig penge, men som reglen ikke på den lange bane. Hvor mange tråde er der ikke med forskellige thai klinikker hvor prisen stiger og kvaliteten falder når de er blevet populære, og tror at træerne vokser ind i himmelen.

kvalitet koster, det skal være jeres motto.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nå hvordan undgår man ikke at betale skat????

En mikroskopisk grammatisk fejl, der vender alting på hovedet, lægger helt nye dimensioner til tråden og favner mangfoldigheden  :-)

Redigeret af [Boxen]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jennifer 

Du vil bestemt ikke få problemer med at fylde aftalebogen , ligegyldigt om du vil tilbyde fransk med eller uden !

At have foden under eget bord/seng er også noget der kan give en dybere tilfredsstillelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...