Guest MisterX Skrevet 24. December, 2020 Hejsa Hvilke dating apps kan anbefales, hvis man søger sexpartner eller kæreste ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helipad 0 Skrevet 8. Januar, 2021 (edited) Hej Jeg har prøvet forskellige, som Happn, Tinder, Bumle mv. Vil nok sige, at den der ligger tætteste på det du søger der er Tinder, efter min erfaring. Har tidligere lavet en aftale til samme dag på tinder, hvor jeg inviterede på et glas rose en sommer aften og wupti Bumble der i mod, er mere "pigernes værktøj" da det fungerer lidt mere ud fra deres perspektiv. (virkede ret kedeligt, så stoppede det igen) Happn ser jeg som lidt mere "seriøst" hvis man kan sige det sådan. Håber du kan bruge det til noget Redigeret 8. Januar, 2021 af Helipad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 9. Januar, 2021 Badoo er klart den der har givet mest sex for mit vedkommende, men jeg synes den tørrede ud (no pun!) så jeg har ikke været der et par år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 10. Januar, 2021 Jeg mødte min dejlige kone på badoo vi har nu været gift i 9 år jeg besøger da af og til GP selv om jeg er godt gift 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 10. Januar, 2021 Xklub.dk er også en mulighed siden er lidt som scor. fraekmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg