knold 56 Skrevet 25. December, 2020 Fandt denne artikel om razzia i Hammerum i tirsdags. https://www.herningfolkeblad.dk/artikel/cb5c52ae-3631-4fc1-960f-17d5460877c0/ Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 25. December, 2020 Bortset fra at det var et COVID-tilsyn, så havde sagen ikke meget med Corona at gøre. Det handler om 2 kvinder, der nok forsøger at tjene penge de kan sende hjem til familien. De ofrer sikkert alt for det. Nu kan de ikke gøre det mere. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 25. December, 2020 OldGentlemann skrev, for 1 time siden: Bortset fra at det var et COVID-tilsyn, så havde sagen ikke meget med Corona at gøre. Det handler om 2 kvinder, der nok forsøger at tjene penge de kan sende hjem til familien. De ofrer sikkert alt for det. Nu kan de ikke gøre det mere. Lad nu være med at gøre alle udenlandske til stakler.. Jeg arbejder også for at kunne brødføde min familie men derfor gør jeg stadig ikke ulovlige ting.. 9 2 Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 25. December, 2020 (edited) OldGentlemann skrev, for 1 time siden: Bortset fra at det var et COVID-tilsyn, så havde sagen ikke meget med Corona at gøre. Det handler om 2 kvinder, der nok forsøger at tjene penge de kan sende hjem til familien. De ofrer sikkert alt for det. Nu kan de ikke gøre det mere. Grove kriminelle snyde-tampe der skal sparkes ud hurtigst muligt og alle deres ulovlige penge konfiskeres Citat Den 42-årige kvinde var efterlyst af politiet i Frederikshavn, mens den 41-årige kvinde ikke har opholdstilladelse i Danmark. Der blev taget fingeraftryk af kvinderne, og det gav dem bare endnu større problemer, idet politiet fandt frem til, at de havde givet forkerte oplysninger om, hvem de er. Redigeret 25. December, 2020 af B90 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 25. December, 2020 knold skrev, for 8 timer siden: Fandt denne artikel om razzia i Hammerum i tirsdags. https://www.herningfolkeblad.dk/artikel/cb5c52ae-3631-4fc1-960f-17d5460877c0/ Hvad er det du efterlyser? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 25. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: Lad nu være med at gøre alle udenlandske til stakler.. Jeg arbejder også for at kunne brødføde min familie men derfor gør jeg stadig ikke ulovlige ting.. nej du betaler sikkert skat af hver eneste krone du tjener 2 Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 26. December, 2020 (edited) B90 skrev, for 14 timer siden: Grove kriminelle snyde-tampe der skal sparkes ud hurtigst muligt og alle deres ulovlige penge konfiskeres uhmmm .. ja hvis alle de dejlige damer blev sent ud af landet så ville der kun være nogle få godt gennemkneppede halvfede danske og østeuropæiske ludere tilbage puha ja det det ville da være dejligt uhmm eller måske ikke "grove kriminelle snyde tampe" hvor har du lige den fra. ? jeg kender ikke en eneste i den her branche som betaler mange kroner til SKAT for de penge som de sutter pik for ! så de er vel også grove kriminelle og dem støtter du jo gerne du skal ikke komme og fortælle mig at de danske prostituerede ikke også holder fast i deres faste kunder i de her dage ! så de bryder jo også de nye nedluknings regler det er bare meget nemmere og være en troll som hakker på Thai pigerne ! der er ikke nogen der gør dem til stakler - men de har nu engang ikke det samme sociale sikkerhedsnet i thailand som vi har i danmark så en alene mor, som bliver banket af sin thaimand går ikke bare hen til kommunen og får en 3 værelses lejlighed, forhøjet børnpenge + diverse ydelser osv. og der er ikke et kvindehjem som tager hånd om hende og hjælper, så hendes muligheder er lidt anderledes end for en dansk luder ! og jeg vil ihvertfald savne dem, hvis de alle blev sendt ud - har ikke set en dansk pige i århus i mange år som jeg vil betale penge for at kneppe Redigeret 26. December, 2020 af peter.c 4 3 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 26. December, 2020 (edited) peter.c skrev, for 10 minutter siden: uhmmm .. ja hvis alle de dejlige damer blev sent ud af landet så ville der kun være nogle få godt gennemkneppede halvfede danske og østeuropæiske ludere tilbage puha ja det det ville da være dejligt uhmm eller måske ikke "grove kriminelle snyde tampe" hvor har du lige den fra. ? jeg kender ikke en eneste i den her branche som betaler mange kroner til SKAT for de penge som de sutter pik for ! så de er vel også grove kriminelle og dem støtter du jo gerne du skal ikke komme og fortælle mig at de danske prostituerede ikke også holder fast i deres faste kunder i de her dage ! så de bryder jo også de nye nedluknings regler det er bare meget nemmere og være en troll som hakker på Thai pigerne ! der er ikke nogen der gør dem til stakler - men de har nu engang ikke det samme sociale sikkerhedsnet i thailand som vi har i danmark så en alene mor, som bliver banket af sin thaimand går ikke bare hen til kommunen og får en 3 værelses lejlighed, forhøjet børnpenge + diverse ydelser osv. og der er ikke et kvindehjem som tager hånd om hende og hjælper, så hendes muligheder er lidt anderledes end for en dansk luder ! og jeg vil ihvertfald savne dem, hvis de alle blev sendt ud - har ikke set en dansk pige i århus i mange år som jeg vil betale penge for at kneppe Lad nu være med at udtale dig om noget du intet aner om.. Du kan da have alle de antagelser du vil.. Jeg vil dog gerne påpege at jeg er yngre end 41 og 43 år.. Så jeg kan da umuligt være en af de personer du klart mener er klammere, ældre og grimmere end dem der er nævnt i artiklen.. Og så skal vi andre straffes med grimme ord fordi de andre pigers vilkår er dårligere.. De kunne jo vælge at komme til landet under normale og lovlige omstændigheder.. Vi har en af de mest liberale indvandrings politi i verdenen i hvertfald af dem jeg har kendskab til.. Hvis de ikke kan godkendes så må vi jo gå udfra at det er fordi der er en grund.. Redigeret 26. December, 2020 af JenniferRomantica 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 peter.c skrev, for 11 timer siden: uhmmm .. ja hvis alle de dejlige damer blev sent ud af landet så ville der kun være nogle få godt gennemkneppede halvfede danske og østeuropæiske ludere tilbage "grove kriminelle snyde tampe" hvor har du lige den fra. ? De forsøger at undgå at blive identificeret. De (1 i al fald) er ulovligt i landet. De betaler ikke skat. De er kriminelle og skal ud! peter.c skrev, for 11 timer siden: det er bare meget nemmere og være en troll som hakker på Thai pigerne ! der er ikke nogen der gør dem til stakler - men de har nu engang ikke det samme sociale sikkerhedsnet i thailand som vi har i danmark så en alene mor, som bliver banket af sin thaimand går ikke bare hen til kommunen og får en 3 værelses lejlighed, forhøjet børnpenge + diverse ydelser osv. og der er ikke et kvindehjem som tager hånd om hende og hjælper, så hendes muligheder er lidt anderledes end for en dansk luder ! Du spekulerer/fantaserer om årsager du intet aner noget om. Det er virkelig meget simpelt. De bryder regler og love og skal straffes. At du spiller sørgmodig violinmusik ændrer intet ved at de er snydetampe der bør sparkes hjem. Helst med en ordentlig los i røve - dvs. konfiskation af alle værdier. peter.c skrev, for 11 timer siden: og jeg vil ihvertfald savne dem, hvis de alle blev sendt ud - har ikke set en dansk pige i århus i mange år som jeg vil betale penge for at kneppe Det styrker din argumentation? Nej, det gør det ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 peter.c skrev, for 11 timer siden: nej du betaler sikkert skat af hver eneste krone du tjener Klassikeren - "Tyv tror hver mand stjæler" Man kan vælge at leve liv simpelt og uden problemer og så det modsatte. Vi kender vist alle dem der for at spare en smule - f.eks. alle dem der benytter sort arbejde - lever med risikoen for bøder, ingen garantier og hvad ellers. Men bevares, det er da spændende at man ikke ved hvad der kan eller kommer til at ske. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 26. December, 2020 (edited) Jeg er sikker på at flere af os ville betale skat hvis vi følte vores erhverv havde samme muligheder for sikkerhed som alle andre fuldt ud lovlige erhverv.. Så længe jeg ikke har ret til at ansætte en telefondame eller leje mig ind et sted uden frygt for repressalier for disse mennesker så føler jeg en stærk modvilje til at betale skat hvilket jeg ellers gør i større eller mindre grad.. Jeg føler lidt at regeringen "infantilisere" en branche jeg elsker at arbejde i og som jeg selv sidestiller med et ganske almindelig job i netto fordi det er lige så lovligt.. Det lidt som om de siger "jamen vi leger jo bare at det er et job, men du skal stadig betale os for at du må lege legen du må bare ikke ansætte nogen eller være i en a-kasse ligesom de rigtige voksne må".. Det virker for mig ikke som en fair ordning men sådan er det og vi må alle bidrage til "the greater good".. Redigeret 26. December, 2020 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. December, 2020 (edited) Hej @JenniferRomantica JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Jeg føler lidt at regeringen "infantilisere" en branche jeg elsker at arbejde i Nu det jo ret svært for en regering, at umyndiggøre jer. Nu da branchen er lovlig. JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: du må bare ikke ansætte nogen Det er faktisk ikke rigtigt. Nick Hækkerup, Vores justitsminister, udtalte i et samråd, at der gerne måttes ansættes tlf piger, chauffør som beskyttelse. Sålænge de selvfølgelig overholdt loven. (mener SIO har et link i en af deres indlæg herinde) Ja som i piger også skal, ved at betale skat. At i piger ikke, kan komme i en A-kasse er også for mig uforståeligt. Der må kunne ændres i loven så, i kunne det. Dilemmaet er f. Eks at folk der er ledige, skal de så tilbydes arbejde på en klinik.? (som er et yndet ting, at bruge af politikere) Men loven kunne sikkert laves anderledes der. Og ja er bestemt ikke enig med regeringen i, at den arbejdsgruppe/styregruppe der blev nedlagt. Det er for mig helt uforståeligt, at i den kontekst, at pigerne og branchen fik et talerør ind på borgen. Med et pennestrøg blev slettet. Det er en ommer. Astrid Krag var bestemt ikke særlig klog der. For, jeg tror den gruppe af mennesker, kunne have viderebragt stor viden, og gøre branchen bedre. Spørgsmålet er så om pigerne, klinikkerne vil det, når det kommer til stykket. At opgive deres identitet, ja have cvr nr. moms osv. fint, at være selvstændige. Der følger bare forpligtelser med. JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Jeg er sikker på at flere af os ville betale skat hvis vi følte vores erhverv havde samme muligheder for sikkerhed som alle andre fuldt ud lovlige erhverv. Det er sådan en lidt en Rasmus modsat. Får vi ikke vores vilje så arbejder vi bare ulovligt. Jeg ville da også gerne, have mere i løn, men begår ikke ulovligheder for at få det. I må som branche stå sammen, for at ændre tingene. Lav en brancheforening, der arbejder for jer. Hvis i melder jer ind i SIO, støttede deres arbejde. Kunne det være, at regeringen og folketinget hørte på jer. Så i kunne få den rettighed at kunne være i en A-kasse. Jeg har så en formodning om, at det ikke sker. Fordi branchen, har svært ved at samarbejde. Og en god grund kunne være at i er konkurrenter. Men jeg, håber da at det en dag sker. Og i kan samarbejde for bedre vilkår. Alt ville bare være nemmere, hvis der ingen udfordringer var. Og man ikke selv skulle sørge, hjælpe til for, at forandre tingenes tilstand. Men vil man, gerne forandre ting. Må man altså gøre sit. Og mht razzia i Hammerum, er det ikke første gang Politiet, har været der. Og ja to kvinder som, lyver om deres identitet, en efterlyst, en manglende opholdstilladelse osv. Ja det jo knap så godt. Så må de jo tage den straf det koster. Og Politiet, er jo i deres gode ret til at efterforske om loven overholdes. Glædelig 2. juledag. KK Redigeret 26. December, 2020 af kanonkongen Tilføjelse 1 Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 26. December, 2020 B90 skrev, for 3 timer siden: Klassikeren - "Tyv tror hver mand stjæler" Man kan vælge at leve liv simpelt og uden problemer og så det modsatte. Vi kender vist alle dem der for at spare en smule - f.eks. alle dem der benytter sort arbejde - lever med risikoen for bøder, ingen garantier og hvad ellers. Men bevares, det er da spændende at man ikke ved hvad der kan eller kommer til at ske. åbentbart tog jeg ikke helt fejl, hvis læser hvad Jennifer selv skriver nå, men du lyder som en rigtig klog person og regelret person ! Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 26. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden: Lad nu være med at udtale dig om noget du intet aner om.. Du kan da have alle de antagelser du vil.. Jeg vil dog gerne påpege at jeg er yngre end 41 og 43 år.. Så jeg kan da umuligt være en af de personer du klart mener er klammere, ældre og grimmere end dem der er nævnt i artiklen.. Og så skal vi andre straffes med grimme ord fordi de andre pigers vilkår er dårligere.. De kunne jo vælge at komme til landet under normale og lovlige omstændigheder.. Vi har en af de mest liberale indvandrings politi i verdenen i hvertfald af dem jeg har kendskab til.. Hvis de ikke kan godkendes så må vi jo gå udfra at det er fordi der er en grund.. okay.... du udtaler dig tydeligvis, også om noget du ikke har den mindste anelse om og din viden om lovgivningen lyder til at være meget begrænset:) nu kender jeg dig jo ikke og det var jo ikke en kommentar der var henvendt til dig, men du kan da nemt være det, du åbentbart antager de dejlige thaipiger er men du er jo også kun 21 år - ifølge din annonce, så du startede også i en meget meget meget ung alder hehe - vil dog sige, at masser af Thai'erne er meget mere lækre end så mange andre, selv når de er sidst i 40'erne vil jeg ofte vælge dem frem for en trist bleg dansker ! nu skrev jeg ikke hverken "klamme eller grimme" men gennemkneppede og halvfede, ja det er min oplevelse af de sidste par danskere jeg har set i århus for flere år siden - er det forkert at sige, det er jo min oplevelse? det var jo bare en generel observation fra Aarhus - men hvis du ved nogle som arbejder her i byen som kan måle sig med en Thai så kom da endelig med dit forslag og du siger selv du ikke betaler skat - så åbenbart var det heller ikke forkert ! med hensyn til om du mødes med nogle faste kunder i de her uger - det har da ingen anelse om du gør - men det er jo lidt højsæson for ensomme mænd nu, så er det helt utænkeligt at danske prostituerede gør det ? nu er det her jo bare generel snak Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 26. December, 2020 B90 skrev, for 3 timer siden: De forsøger at undgå at blive identificeret. De (1 i al fald) er ulovligt i landet. De betaler ikke skat. De er kriminelle og skal ud! Du spekulerer/fantaserer om årsager du intet aner noget om. Det er virkelig meget simpelt. De bryder regler og love og skal straffes. At du spiller sørgmodig violinmusik ændrer intet ved at de er snydetampe der bør sparkes hjem. Helst med en ordentlig los i røve - dvs. konfiskation af alle værdier. Det styrker din argumentation? Nej, det gør det ikke. du er vel nok en retfærdighedens rytter og moralens forkæmper du kalder dem "grove kriminelle" det syntes du ikke er at spekulere og fantasere ? mht til baggrunden for mange thai kvinder, ja så er det ikke spekulation men almindelig viden i det miljø så det er bare dig som mangler viden og empati ! den sidste bemærkning til mig - den er vel bare som resten af dig - uden mening og ligegyldig hehe 1 Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 493 Skrevet 26. December, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, den 25/12/2020 at 10:52: Lad nu være med at gøre alle udenlandske til stakler. Fuldstændig enig. De skal bare sendes hjem (udvises) ASAP. Hvis det var dig eller mig som havde opholdt sig for land tid i Thailand. Så ville du først få en kæmpe bøde, hvis man ikke kunne betale ville man ryge direkte i Thai fængsel, indtil at bøden blev betalt. De ville ikke have så meget som det mindste empati for os "faranger". Redigeret 26. December, 2020 af asianman 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. December, 2020 asianman skrev, for 36 minutter siden: Fuldstændig enig. De skal bare sendes hjem (udvises) ASAP. Hvis det var dig eller mig som havde opholdt sig for land tid i Thailand. Så ville du først få en kæmpe bøde, hvis man ikke kunne betale ville man ryge direkte i Thai fængsel, indtil at bøden blev betalt. De ville ikke have så meget som det mindste empati for os "faranger". Det der viser et lands civilisations stade er måden det behandler sine fjender og lovovertrædere på. Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 493 Skrevet 26. December, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Det der viser et lands civilisations stade er måden det behandler sine fjender og lovovertrædere på I selv det mest civiliseret land er der konsekvenser, hvis man bryder loven. Ellers ville der være ragnarok og kaos. Og slå nu koldt vand i blodet Aahuselsker. De ældre thai damer bliver sendt hjem på vores skatteyders regning. Det er jo ikke fordi, at de er flygtet fra krig og fattigdom. De er kommet til Danmark for at lave kolde kontanter. Nu er de så blevet taget i en Covid -19 razzia uden at have deres papirer i orden...bare bad luck. Redigeret 26. December, 2020 af asianman 1 Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 (edited) peter.c skrev, for 3 timer siden: åbentbart tog jeg ikke helt fejl, hvis læser hvad Jennifer selv skriver nå, men du lyder som en rigtig klog person og regelret person ! Ikke specielt. Men ønsker en stille og rolig tilværelse. Skal jeg gøre mig selv til kriminel snydetamp så skal der meget mere på bordet ellers orker jeg ikke risikoen. Jeg er vokset op med idioter der for et par tusinde kroner gerne risikerede flere år i fængsel. Nej tak. Redigeret 26. December, 2020 af B90 Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 (edited) peter.c skrev, for 2 timer siden: du er vel nok en retfærdighedens rytter og moralens forkæmper du kalder dem "grove kriminelle" det syntes du ikke er at spekulere og fantasere ? Forventer bare at regler skal overholdes ellers fungerer intet. Iflg bekrivelsen er de grove nassende snydetampe som efter min mening skal have et los i røven og smides ud. Absolut ingen medlidenhed herfra uanset hvor mange børn og forældre der er ved at lide sultedøden. Citat mht til baggrunden for mange thai kvinder, ja så er det ikke spekulation men almindelig viden i det miljø så det er bare dig som mangler viden og empati ! Fuldkommen ligeglad og har ingen empati for snydetampe. Har kendt folk der var ludfattige - ja endda i danmark, der hellere ville sulte end stjæle. Ingen medlidenhed eller empati for snydetampe. Redigeret 26. December, 2020 af B90 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. December, 2020 B90 skrev, for 21 minutter siden: Forventer bare at regler skal overholdes ellers fungerer intet. Iflg bekrivelsen er de grove nassende snydetampe som efter min mening skal have et los i røven og smides ud. Absolut ingen medlidenhed herfra uanset hvor mange børn og forældre der er ved at lide sultedøden. Fuldkommen ligeglad og har ingen empati for snydetampe. Har kendt folk der var ludfattige - ja endda i danmark, der hellere ville sulte end stjæle. Ingen medlidenhed eller empati for snydetampe. Du er sådan et dejligt menneske. Bare der var flere som dig, så skulle vi hurtigt få det hele til at være smukt leverpostejsfarvet og totalt blottet for inspirerende input. Alt som det plejer. Det er så oplevelsesrigt. Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Du er sådan et dejligt menneske. Bare der var flere som dig, så skulle vi hurtigt få det hele til at være smukt leverpostejsfarvet og totalt blottet for inspirerende input. Alt som det plejer. Det er så oplevelsesrigt. Det er jo så kedeligt at kræve lovlige forhold for vores prostituerede. Helt modsat dig som mest gør sig i at besøge thaipiger der ikke altid opholder sig lovligt i landet. Det er du vist helt ligeglad med. Det er så inspirerende at besøge handlede piger de forskellige steder du frekventerer. Det er så farverigtig og spændende og absolut ikke leverpostejfarvet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. December, 2020 B90 skrev, for 5 minutter siden: Det er du vist helt ligeglad med. Totalt B90 skrev, for 5 minutter siden: t besøge handlede piger og det ved du, fordi? Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Totalt og det ved du, fordi? https://www.cmm.dk/billeder/tine-hardens-billeder/jette-ringer-pa-hos-klinik-i-dagslys-king-thaimassage.jpg/view (https://www.cmm.dk/kontakt/har-du-mistanke-om-at-en-person-er-handlet) En af de klinikker du reklamerede meget for for et par år siden - Cream. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. December, 2020 B90 skrev, for 8 minutter siden: https://www.cmm.dk/billeder/tine-hardens-billeder/jette-ringer-pa-hos-klinik-i-dagslys-king-thaimassage.jpg/view (https://www.cmm.dk/kontakt/har-du-mistanke-om-at-en-person-er-handlet) En af de klinikker du reklamerede meget for for et par år siden - Cream. Der er intet bevis for menneskehandel. At centeret har besøgt et sted er jo ikke noget bevis - vel da? Del dette indlæg Link til indlæg