Hop til indhold
knold

Covid tilsyn i Hammerum.

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Der er intet bevis for menneskehandel. At centeret har besøgt et sted er jo ikke noget bevis - vel da? 

Jeg beskylder dig sandelig ikke for at bedrive menneskehandele eller eje King Thaimassage eller lign. Jeg skriver bare at du, trods mistanke om menneskehandel og ulovlige forhold,  blev ved at anbefale bestemte klinikker trods fokus på disse. I erindringen er King Thaimassage og Siam Massage. Begge steder har været ramt af razzia og udvisning af piger.

Redigeret af B90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
B90 skrev, for 1 minut siden:

Jeg beskylder dig sandelig ikke for at bedrive menneskehandele eller eje King Thaimassage eller lign. Jeg skriver bare at du, trods mistanke om menneskehandel og ulovlige forhold,  blev ved at anbefale bestemte klinikker trods fokus på disse. I erindringen er King Thaimassage og Siam Massage. Begge steder har været ramt af razzia og udvisning af piger.

Jeg har ikke beskyldt dig for at sige jeg bedriver menneskehandel. Du bliver altså nødt til at læse indlæg mere omhyggeligt, eller er det umuligt at diskutere med dig.

Der er i de to links, du lægger ind ,ingen anklage for menneske handle. Det første er et link der viser der har været besøg hos King (' de fandt åbenbart ikke noget mistænkeligt, idet stedet fortsatte med samme personale) Andet link er til en organisation som opfordrer til at man henvender sig såfremt men tror der foregår menneskehandel. 

Du beviset ikke noget ved blot at linke. Linkene skal indeholder bevismateriale, som understøtter dine påstande. Så ved du det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
B90 skrev, for 5 timer siden:

Ikke specielt. Men ønsker en stille og rolig tilværelse.

Skal jeg gøre mig selv til kriminel snydetamp så skal der meget mere på bordet ellers orker jeg ikke risikoen. Jeg er vokset op med idioter der for et par tusinde kroner gerne risikerede flere år i fængsel. Nej tak.

mht din IQ så var åbenlys ironi 

men den fangede du nok ikke, hvilket jo nok ikke er så mærkligt 

jeg er da sikker på, at det mest rigtige alt det blæver du selv skriver her , "at du er vokset op med idioter"  - går ud fra du taler om din far og mor da det jo typisk er dem man er vokset op med ;) hehe og æblet falder jo ikke langt fra stammen :) 

om du skal gøre dig selv til en kriminel snydetamp skal der flere penge på bordet - så du vil gerne snyde det er bare et spørgsmål om hvor mange penge du får- uhmm

men alle de danske kvinder betaler jo heller ikke skat, Jennifer indrømmede det jo selv, så syntes også hun er en snylter og en grov kriminel snydetamp ???

eller skriver du kun den slags om thaipiger som ikke svare igen. ? 

Redigeret af peter.c
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 18 timer siden:

og du siger selv du ikke betaler skat  - så åbenbart var det heller ikke forkert !

Nargh.. Jeg skriver at jeg betaler det i større eller mindre omfang.. Det er det man gør når ens indtægt gå op og ned.. Nu insinuerer du også ting som du slet ikke kender noget til.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 19 timer siden:

Hej @JenniferRomantica

Nu det jo ret svært for en regering, at umyndiggøre jer. Nu da branchen er lovlig. 

Det er faktisk ikke rigtigt. Nick Hækkerup, Vores justitsminister, udtalte i et samråd, at der gerne måttes ansættes tlf piger, chauffør som beskyttelse. Sålænge de selvfølgelig overholdt loven. (mener SIO har et link i en af deres indlæg herinde) Ja som i piger også skal, ved at betale skat. At i piger ikke, kan komme i en A-kasse er også for mig uforståeligt. Der må kunne ændres i loven så, i kunne det. Dilemmaet er f. Eks at folk der er ledige, skal de så tilbydes arbejde på en klinik.? (som er et yndet ting, at bruge af politikere) Men loven kunne sikkert laves anderledes der. Og ja er bestemt ikke enig med regeringen i, at den arbejdsgruppe/styregruppe der blev nedlagt. Det er for mig helt uforståeligt, at i den kontekst, at pigerne og branchen fik et talerør ind på borgen. Med et pennestrøg blev slettet. Det er en ommer. Astrid Krag var bestemt ikke særlig klog der. For, jeg tror den gruppe af mennesker, kunne have viderebragt stor viden, og gøre branchen bedre. Spørgsmålet er så om pigerne, klinikkerne vil det, når det kommer til stykket. At opgive deres identitet, ja have cvr nr. moms osv. fint, at være selvstændige. Der følger bare forpligtelser med. 

Det er sådan en lidt en Rasmus modsat. Får vi ikke vores vilje så arbejder vi bare ulovligt. Jeg ville da også gerne, have mere i løn, men begår ikke ulovligheder for at få det. I må som branche stå sammen, for at ændre tingene. Lav en brancheforening, der arbejder for jer. Hvis i melder jer ind i SIO, støttede deres arbejde. Kunne det være, at regeringen og folketinget hørte på jer. Så i kunne få den rettighed at kunne være i en A-kasse. Jeg har så en formodning om, at det ikke sker. Fordi branchen, har svært ved at samarbejde. Og en god grund kunne være at i er konkurrenter. Men jeg, håber da at det en dag sker. Og i kan samarbejde for bedre vilkår. 

Alt ville bare være nemmere, hvis der ingen udfordringer var. Og man ikke selv skulle sørge, hjælpe til for, at forandre tingenes tilstand. Men vil man, gerne forandre ting. Må man altså gøre sit. 

Og mht razzia i Hammerum, er det ikke første gang Politiet, har været der. Og ja to kvinder som, lyver om deres identitet, en efterlyst, en manglende opholdstilladelse osv. Ja det jo knap så godt. Så må de jo tage den straf det koster. Og Politiet, er jo i deres gode ret til at efterforske om loven overholdes. 

Glædelig 2. juledag.

KK

Du skal da ikke bestemme hvad de kan når de jo netop gør det..

Og så der lige det med at leje sig ind et sted osv som vi stadig ikke må eller ejeren må i hvertfald ikke leje det ud til os.. Har han så ændret loven så der ikke længere står at alle der tjener penge på prostitution kan straffes med bøde og fængselsstraf.? Fordi så vil jeg gerne lige se det hvis du gider indsætte et link eller noget.. Jeg kender til flere sager hvor telen er blandet ind i og det skal jeg da vise dem så de kan slippe fri for den ubehagelige sag.. 

Og vores samarbejde eller mangel på samme kommer sig af at denne branche har været til i lige så længe som stortset alle de andre men vores rettigheder er ikke fulgt med.. Hvorfor kan man ikke selv se det er forkert.? Hvorfor skal vi kæmpe for det.. Det er sku da vel vores eget valg hvad vi arbejder med så længe vi ikke skader andre eller gør ulovlige ting.. Vores branche er om noget så blevet mindre accepteret op igennem tiden.. Hvis du mener vi har svært ved at samarbejde mellem hinanden så tager du rigtig meget fejl.. Mange steder deler de en lille pulje af piger og alle snakker med alle selv ejerne.. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @JenniferRomantica

Enten læser du ikke det jeg skriver, eller du mener jeg tager fejl det jo fair nok. 

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Du skal da ikke bestemme hvad de kan når de jo netop gør det..

Nu det dig der, skriver de umyndiggøre jer. Og det kan de jo ikke. Nu branchen er lovlig. Så de rettigheder, har i. Så, hvor mener du de umyndiggøre dig. er det fordi du ikke, kan være i A-kasse? Så kan du jo læse, at jeg også synes i, skal have de rettigheder.  Jeg er ikke politiker på borgen, så nej bestemmer ikke, skriver bare udfra det de, har vedtaget. 

JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Og så der lige det med at leje sig ind et sted osv som vi stadig ikke må eller ejeren må i hvertfald ikke leje det ud til os.. Har han så ændret loven så der ikke længere står at alle der tjener penge på prostitution kan straffes med bøde og fængselsstraf.? Fordi så vil jeg gerne lige se det hvis du gider indsætte et link eller noget.. Jeg kender til flere sager hvor telen er blandet ind i og det skal jeg da vise dem så de kan slippe fri for den ubehagelige sag.. 

Synes du, skal tjekke loven igen. Du må gerne leje ud. Bare ikke tjene på pigerne, altså betale åger. Hvor en husleje måske er 1000 kr. pr vagt. Men tager udlejer alm. Husleje Så det dækker de reelle udgifter. Vand/varme og strøm osv. Som sjældent lægger på 1000 kr. Pr, Dag. For ja det vil være ulovligt. Du kan søge på SIOs indlæg herinde. Der er et link til det samråd Nick Hækkerup, var til. Som selvstændig må du gerne ansætte folk. på overenskomst, altså du skal sørge for de betaler skat osv. Spørgsmålet er mere om branchen vil det.? Hvis telen eller klinikken ikke betaler skat, ja så kan telen og klinikken få en straf for det. Og det er vel rimligt nok ikke.Og kan vi ikke blive enig om, at en udlejer, klinik eller noget helt tredje, der tager 1000-1500 kr. for en vagt er åger. De udgifter, har en klinik ikke pr. dag.

JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Og vores samarbejde eller mangel på samme kommer sig af at denne branche har været til i lige så længe som stortset alle de andre men vores rettigheder er ikke fulgt med.. Hvorfor kan man ikke selv se det er forkert.? Hvorfor skal vi kæmpe for det.. Det er sku da vel vores eget valg hvad vi arbejder med så længe vi ikke skader andre eller gør ulovlige ting.. Vores branche er om noget så blevet mindre accepteret op igennem tiden.. Hvis du mener vi har svært ved at samarbejde mellem hinanden så tager du rigtig meget fejl.. Mange steder deler de en lille pulje af piger og alle snakker med alle selv ejerne.. 

Jeg, har vist ingen steder skrevet, det ikke er jeres eget valg, eller skader nogen, eller gør ulovlige ting. Der vil altid være brodne kar der ødelægger det for jer andre. Alting er altså ikke rosenrødt. Så naiv er, jeg ikke mere. Har i den grad set de positive og de negative sider af den her branche. Og der, er ordet samarbejde slettet i ordbogen. Så, kan du tro på det eller lade være. 

Ja man er nødt til, at samarbejde, for at blive hørt. De rettigheder lønmodtagerne, har i dag. Er fordi de har kæmpet for det. Det, har kostet blod, sved og tårer. Og noget som har kostet meget arb. Man kan ikke, bare sætte sig i hjørnet Og sige,, vi vil bare have rettigheder. Og igen, hvis du læser mit skriv. Så siger jeg, at jg synes i skal, have de rettigheder som fx. En fagforening, kan give jer. Så derfor, skal i stå sammen fx. Med SIO som, vil kæmpe jeres kamp. Men det kræver jo i melder jer ind og får en større stemme. Jeres branche organisation, skal blive større, for at blive hørt. 

Muligt, jeg tager fejl med at i samarbejder. Men det mener, jeg nu helt bogstaveligt, at i ikke gør. Bare fordi i er piger der arb i en pulje om de samme klinikker. Jeg kunne sagtens nævne andre steder, hvor piger beskylder hinanden, for at stjæle deres kunder. Og de slet ikke kan samarbejde, fordi de er konkurrenter, klinikker der tager ågerpriser for deres arb.

Jeg snakker også med mine chefer og kollegaer. Det betyder da ikke, jeg altid er enig i den måde de leder og fordeler. Har da også kollegaer, jeg ikke kan fordrage. Men de har rettigheder på deres arbejdsplads. Men du er vel selvstændig ikke, så du, har vel ikke en chef? Jeg er bare en kuli der arb for etaten. Og glad for den organisation som står bag ved mig, er der udfordringer med kolleger eller chefer. Som, andre har kæmpet for, som jeg kan nyde godt af.  Det er nu det jeg mener, i skulle gøre. Hvis i gerne vil, have flere rettigheder. De kommer altså ikke dryssende ned i turbanen. Og de klinikker du arb på, hvad har i piger udrettet mht rettigheder. Nu i snakker godt sammen med kolleger og cheferne. ? Jeres chefer, kæmper de får jer. Har endnu ikke set en eneste klinik råbe op. Om flere rettigheder til jer piger. Skulle, jeg være grov. Kunne jeg antage de er fløjtende ligeglade med jer. Bare de får deres penge. Der er flere klinikker der lukker. Måske fordi pigerne siger stop for de høje priser. Det er igen en antagelse. 

Det da godt at se du, er glad for dit arb. Og der hvor du arb. Med dine kollegaer og chefer. Det er bare ikke alle der, har det. 

God søndag til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 7 minutter siden:

Jeres chefer, kæmper de får jer.

Der er ikke chefer her, da man ikke kan være ansat i denne branche. Vi skal ikke bede om lønmodtagerforhold, men om at være selvstændige, præcis som nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Der er ikke chefer her, da man ikke kan være ansat i denne branche. Vi skal ikke bede om lønmodtagerforhold, men om at være selvstændige, præcis som nu. 

Hej @Liv

Ok skal lige forstå dig rigtigt. Så på en klinik er du selvstændig, og ikke ansat. Er det rigtig forstået. ? For så burde der ikke være en bordelmutter/fatter. der får penge. 

God søndag 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Hej @Liv

Ok skal lige forstå dig rigtigt. Så på en klinik er du selvstændig, og ikke ansat. Er det rigtig forstået. ? For så burde der ikke være en bordelmutter/fatter. der får penge. 

God søndag 

KK

Ja, du er altid selvstændig som prostitueret, du kan ikke blive ansat. Mutter får penge for at leje ud, sørge for håndklæder mv. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Liv

Liv skrev, for 2 minutter siden:

Ja, du er altid selvstændig som prostitueret, du kan ikke blive ansat. Mutter får penge for at leje ud, sørge for håndklæder mv. 

Så vi helt enige. Mutter må jo i realiteten ikke tjene penge på jer. Kun tage husleje for den reelle udgift, hun har pr. mdr. Og ja 1000-1500 kr. Har jeg altid syntes var i overkanten. Men, ja det er jo bare min holdning. 

God søndag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

@kanonkongen så længe du bliver ved med at insinuerer at du kender branchen bedre end mig der arbejder i den så vil jeg altså ikke kunne fører en debat med dig^_^.. 

Hej @JenniferRomantica

Er det virkelig din måde at debattere på? Har vist ikke insinueret noget som helst. Jeg, er bare ikke enig med dig. Og, har da vist heller, ikke skrevet jeg kender branchen bedre, hvor har du det fra. ?

God søndag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Verden er vist ved at gå af lave :shock: – osse her på egoguide – eroguide ;)

Tråden starter med et link til 10-12 linjer i et lokalblad hvor der faktisk ikke står noget særligt – med mindre man gætter en masse ;)

Nu er der to sider med stort set mudderkast, gætterier og mundhuggeri – hygger i jer? :D

anyway – ønsker jer alle et godt nytår når vi kommer dertil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Hej @JenniferRomantica

Er det virkelig din måde at debattere på? Har vist ikke insinueret noget som helst. Jeg, er bare ikke enig med dig. Og, har da vist heller, ikke skrevet jeg kender branchen bedre, hvor har du det fra. ?

God søndag

KK

Men du bliver ved med at prøve at modbevise ting jeg føler.. Det kan man altså ikke.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 13 timer siden:

mht din IQ så var åbenlys ironi 

men den fangede du nok ikke, hvilket jo nok ikke er så mærkligt 

jeg er da sikker på, at det mest rigtige alt det blæver du selv skriver her , "at du er vokset op med idioter"  - går ud fra du taler om din far og mor da det jo typisk er dem man er vokset op med ;) hehe og æblet falder jo ikke langt fra stammen :) 

Nej ikke mine forældre. Men mine omgivelser var jo idioer. Fængselstraffe, vold og død  m.m. taler for det. 

Citat

om du skal gøre dig selv til en kriminel snydetamp skal der flere penge på bordet - så du vil gerne snyde det er bare et spørgsmål om hvor mange penge du får- uhmm

men alle de danske kvinder betaler jo heller ikke skat, Jennifer indrømmede det jo selv, så syntes også hun er en snylter og en grov kriminel snydetamp ???

eller skriver du kun den slags om thaipiger som ikke svare igen. ?

Hvorfor løbe risikoen når det er for småpenge? De thaitøser gjorde det og har intet fået ud af det.

Og ja, det er Jennifer hvis hun ikke betaler sin sjat til fællesked. Men det har Jennifer  vist ikke udtalt sig om. Og, hvor skal de thaipiger svare igen? Dem det omhandler er i jo sat fast formentlig, og jeg tvivler på at nogen ville vælge en som dig som deres representant.

Redigeret af B90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Jeg har ikke beskyldt dig for at sige jeg bedriver menneskehandel. Du bliver altså nødt til at læse indlæg mere omhyggeligt, eller er det umuligt at diskutere med dig.

Der er i de to links, du lægger ind ,ingen anklage for menneske handle. Det første er et link der viser der har været besøg hos King (' de fandt åbenbart ikke noget mistænkeligt, idet stedet fortsatte med samme personale) Andet link er til en organisation som opfordrer til at man henvender sig såfremt men tror der foregår menneskehandel. 

Du beviset ikke noget ved blot at linke. Linkene skal indeholder bevismateriale, som understøtter dine påstande. Så ved du det. 

Jeg bare opmærksom at du har gjort dit for sende kunder til klinikkerne King og Siam i Århus, ved at storrose thaipigerne (ældre thaidamer egentlig når det kom til stykket) Cream og Annie(Ani?).  Begge steder er suspekte klinikker. En klinik under observation og en anden med en udvist massør.

Det er linkene til for. Men bevares du har ikke rost de to klinikker længe men jeg kigger ikke ligefrem dine opslag igennem

Redigeret af B90

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utroligt hvordan nogle mænd tror de er experter, og ved alt om prostitutions branchen, fordi de har besøgt et par GP'er. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
B90 skrev, 1 time siden:

Jeg bare opmærksom at du har gjort dit for sende kunder til klinikkerne King og Siam i Århus, ved at storrose thaipigerne (ældre thaidamer egentlig når det kom til stykket) Cream og Annie(Ani?).  Begge steder er suspekte klinikker. En klinik under observation og en anden med en udvist massør.

Det er linkene til for. Men bevares du har ikke rost de to klinikker længe men jeg kigger ikke ligefrem dine opslag igennem

Nej det var ikke det du gjorde. Du påstod at linkene beviste pigerne var handlede. 
Men det her når vi ikke længere med når din argumentation nærmer sig trolleri. 

Slut herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Nej det var ikke det du gjorde. Du påstod at linkene beviste pigerne var handlede. 
Men det her når vi ikke længere med når din argumentation nærmer sig trolleri. 

Slut herfra

Har bemærket den type argumentation fra din side når du ikke har mere at komme med. Og jeg påstod intet andet end at de klinikker du anbefalede var under observation - det var det linket viste. Også på baggrund af pigen Anni - en af dine anbefalede favoritter, fra Siam blev udvist.

Ikke at du på nogen er skyldig i noget som helst andet end at være ligeglad med lovligheden af de steder du besøger. Også slut herfra .

Redigeret af B90
tilføjede et "d"
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, den 25.12.2020 at 10:52:

Lad nu være med at gøre alle udenlandske til stakler.. Jeg arbejder også for at kunne brødføde min familie men derfor gør jeg stadig ikke ulovlige ting.. 

Jeg kan ikke se at oldgentlemann på noget tidspunkt har gjort alle udenlandske til stakler. Han skriver om disse 2 piger, og kun dem. Den eneste som blæser det op og gør dem til stakler er dig.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
B90 skrev, den 25.12.2020 at 10:55:

Grove kriminelle snyde-tampe der skal sparkes ud hurtigst muligt og alle deres ulovlige penge konfiskeres

Har du fået en datoen for hvornår du skal sparkes ud?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan ikke se at oldgentlemann på noget tidspunkt har gjort alle udenlandske til stakler. Han skriver om disse 2 piger, og kun dem

Men hvis du nu nørden læste indlægget fra JenniferRomantica, så omtaler hun de to thai damer som "stakler" ironisk. Uanset hvad skal de sendes hjem ASAP og de skulle have lov at betale for deres flybillet selv, selvom den regning får du og jeg lov til at betale sammen med alle andres skatteborgere. :oops: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 9 timer siden:

Har du fået en datoen for hvornår du skal sparkes ud?

Ikke endnu, men glæder mig til en gratis billet hjem.

Mener du skrev du ikke gad diskuttere med mig mere.... hvad sker der så lige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne I ikke venligst stoppe denne mudderkastning?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
B90 skrev, for 2 timer siden:

Ikke endnu, men glæder mig til en gratis billet hjem.

Mener du skrev du ikke gad diskuttere med mig mere.... hvad sker der så lige?

Den dag du er sparket ud af landet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...