Sondy 10 Skrevet 26. December, 2020 (edited) Haaber alle havde en god jul. Siden Annoncelight blev opdateret kan jeg ikke se annonce billederne der ligger under hvor VIP annoncerne og forum indlaeggene paa forsiden af EroGuide. Der hvor der foer var et lille billede er der nu kun en sort firkant. Er det en ny "feature" der goer at hvis ikke en GP'er har en VIP annonce saa faar hun heller ikke et thumb billede? Jeg proevede en anden mobil med det samme resultat. Tak Sondy Redigeret 26. December, 2020 af Sondy Stave fejl igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 26. December, 2020 Jeg har samme problem som Sondy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 318 Skrevet 26. December, 2020 Ingen problemer hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sondy 10 Skrevet 26. December, 2020 Skulle maaske have naevnt at jeg bruger Android mobiler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. December, 2020 Annoncelight virker elendigt efter opdatering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 26. December, 2020 (edited) Virker fint hos mig. Men det ser ud til at thumbnails (de små billeder) først bliver hentet vha. javascript når man skroller - nok fordi det måske er smart. En adblocker kan godt genere hentningen. Redigeret 26. December, 2020 af B90 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 26. December, 2020 Sondy skrev, for 7 timer siden: Haaber alle havde en god jul. Siden Annoncelight blev opdateret kan jeg ikke se annonce billederne der ligger under hvor VIP annoncerne og forum indlaeggene paa forsiden af EroGuide. Der hvor der foer var et lille billede er der nu kun en sort firkant. Er det en ny "feature" der goer at hvis ikke en GP'er har en VIP annonce saa faar hun heller ikke et thumb billede? Jeg proevede en anden mobil med det samme resultat. Tak Sondy Samme problem. pc microsoft edge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smheaven 2 Skrevet 6. Januar, 2021 Har samme problem, var nogen som fandt en løsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. Januar, 2021 AL er noget rod stadigvæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. Januar, 2021 Det virker fint for mig i Firefox. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 7. Januar, 2021 Nu har de så helt fjernet AL annoncerne på forsiden af Eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg