Hop til indhold
sejer

Suzanna - lækker latina

Recommended Posts

Tak for tippet - dejlig oplevelse, sød pige! Hun er her højst et par uger endnu. Rimelig pris for en lækker pakke med alt blidt - og ingen tvivl om, at man med en god tunge kan slikke hende til orgasme...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for tippet - dejlig oplevelse, sød pige! Hun er her højst et par uger endnu. Rimelig pris for en lækker pakke med alt blidt - og ingen tvivl om, at man med en god tunge kan slikke hende til orgasme...

Det sidste kan jeg skrive under på. Besøgte hende igår og slikkede hende til hun kom. Da hun mærkede at jeg tog mig tid og gerne ville at hun kom, roterede hun i underlivet mens jeg suttede og hun endte med at presse mit hoved mod hendes mis med først det ene ben og derefter begge hænder. Virkelig frækt! Hun ville helst tages doggy og det blev hun så. Intet glidecreme men hun var lækkert naturlig våd.

Udover at hun har virkelig dejlige bryster og en lille lækker røv så er hendes øjne altså næsten det der slog mig mest ud. Vi lå lidt bagefter og snakkede og hun fortalte at hun er 33, men det kan man ikke se eller mærke. Ville have skudt hende til at være midt i tyverne.

Hun er her to uger endnu og så nok også sidste uge i oktober sagde hun. Skynd jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Suzanna i dag, og hold nu kæft hvor er hun lækker. Hendes bryster er simpelthen fantastiske og et must for folk med denne interesse!! Super lækker pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte hende opfordrede jeg hende til at komme til DK igen... Det gør hun måske i december - men ellers slider hun på lagnerne i Østrig...

Hej!

Ved du, hvor i Østrig?

:|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg måtte besøge Suzana her i går (Mandag) og jeg må melde mig til koret som kan

stå inde for, at hun bare er en lækker kvinde.

Dog er det pisse irriterende ikke at komme !! - men det er ikke hendes skyld vil jeg sige.

Uanset hvad vi/jeg gjorde fik jeg ikke min happy ending, dansk, doggy, på siden eller

til sidst svensk :(

Grunden til jeg siger at det ikke er hende, er at det sker rigtig mange gange hos glædespiger

som jeg besøger for første gang. Jeg tror det er psykisk, for dem jeg kommer til flere gange

har jeg en fantastisk stund sammen med.

Angath

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dog en hamper minimumspris hun holder sig. Mindst 700,-. Man skal bestille en halv time, hvis man skal have noget for moneterne, men måske er hun det værd. Ok så hun er lækker, men har hun særlige egenskaber i sengen..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hamper? Det synes jeg ikke, men jeg gider heller ikke 15 min blowjob til 400,-

Jeg var der i tirsdags i en time og det var helt fantastisk. Selvom hun ikke kysser normalt så blev hun til sidst så tændt at hun tungekyssede dybt mig mens hun red mig med selvsiddende stockings til vi begge kom. Hvis man kan tænde hende med kærtegn og oral bliver hun også rigtig våd og det synes jeg sgu er ret frækt.

Vi gik lidt over tid, men hun bad mig alligevel blive lidt længere så vi kunne nusse, kysse og snakke lidt bagefter.

Hun sagde at hun nok ville være her ca 2 mdr, så pas nu på hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer nok an på hvad du skriver og om du har besøgt hende før. Jeg ringede første gang og har så skrevet med hende siden da. Er hun i humør og har tid skriver hun gerne frække beskeder men det kræver nok man har været der og begge har haft en god oplevelse;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også være en tur forbi hende - kan tilslutte mig de tidligere positive anmeldelser, hun er en lækker godte der giver god service. Tror faktisk det er de smukkeste bryster jeg nogensinde har haft nærkontakt med - mums. Jeg vil mene hendes body er en 10'er - en sjælden fornøjelse.

Den eneste lille malurt i bægeret er at hun forlangte 300 spir ekstra for superfransk, jeg havde allerede betalt 1500 for en times fornøjelser og hendes annonce siger at superfransk er inkl. for 1/2 time. Pengene var dog godt giver ud - det var en kanon lækker superfransk hun gav. Mener jeg var der i ca. 80 min. inkl. bad og pillow talk - så faktisk helt OK.

Hun tager hjem 20. december og kommer muligvis igen til februar, så der er gode muligheder for at besøge hende flere gange...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw ... det var et fedt besøg hos Suzanna i aften. Helt som beskrevet. Og så er da eller søjenkontakt undervejs. Sikkert individuelt ... men jeg synes det var frækt.

Og hun skal hjem på juleferie, og nævnte igen 20. dec. Hun havde i øvrigt en flot brunette i lejligheden også, som var udfordrende påklædt. Men jeg spurgte ikke, hvad hun hed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw ... det var et fedt besøg hos Suzanna i aften. Helt som beskrevet. Og så er da eller søjenkontakt undervejs. Sikkert individuelt ... men jeg synes det var frækt.

Og hun skal hjem på juleferie, og nævnte igen 20. dec. Hun havde i øvrigt en flot brunette i lejligheden også, som var udfordrende påklædt. Men jeg spurgte ikke, hvad hun hed.

Mht. brunetten, så er der stor sandsynlighed for at du er blevet tændt af den Transseksuelle der også arbejder der. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suzanna er virkelig en klasse pige!

Har været hos hende et par gange og det er top service.

Bare den måde hun spytter på ens pik på mens hun sutter :D

Fantastisk krop og bryster.!

Hun lyder godt nok spændende!

Jeg er selv ret pjattet med en pige der ikke er bleg for lidt/masser af mundvand ved fransk, og hun må også meget gerne være til deep throat, samt vigtigst af alt signalere at hun også tænder på det.

Kunne lyde til at det første godt kunne passe på hende, men hvad med det andet, går hun også dybt når hun er igang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...