Hop til indhold
TommyHansen

Er røntgenbriller det rene fup?

Recommended Posts

Jeg tror ikke du skal regne med at kunne se igennem ret meget andet, end det glas der sidder i det brillestel :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Dem kan jeg huske fra annoncer bag på Rapport, fra slut 80 start 90, og nej hvor var det mit højeste ønske! Jeg fik dem dog aldrig, så jeg kan ikke med sikkerhed sige om de virker, men jeg er bange for de ikke gør. Hvis der er nogen som kan  bekræfte at de dur, så er jeg køber lige på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Grydeskeen skrev, for 40 minutter siden:

Dem kan jeg huske fra annoncer bag på Rapport, fra slut 80 start 90, og nej hvor var det mit højeste ønske! Jeg fik dem dog aldrig, så jeg kan ikke med sikkerhed sige om de virker, men jeg er bange for de ikke gør. Hvis der er nogen som kan  bekræfte at de dur, så er jeg køber lige på stedet.

Den er go nok, den annonce så jeg også. Men jeg havde med indtægten fra avisruten, kun råd til at få Fantomet-ringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Røntgen briller er det ikke, da de ikke udsender røntgen stråler. 

For at man kan se noget, skal der være lys, ingen lys, intet at se. 

Det de briller gør, er at via filtre, kan de se igennem et tyndt lag stof, der hvor lyset trænger igennem. Altsa, de kan ikke se igennem en tyk vinterfrakke, desværre ;)

Jeg så dem demonstreret på tv for over 10 år siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, hvordan havde du tænkt at et par briller til 2-300,-kr kunne se igennem tøj, når man ser hvad der i øvrigt skal til røntgenfoto i hospitalsvæsenet   
Det er ikke forbudt at tænde hjernen i god tid inden mund eller tastatur indkobles

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
JJOH skrev, for 2 minutter siden:

Tja, hvordan havde du tænkt at et par briller til 2-300,-kr kunne se igennem tøj, når man ser hvad der i øvrigt skal til røntgenfoto i hospitalsvæsenet   
Det er ikke forbudt at tænde hjernen i god tid inden mund eller tastatur indkobles

Øv øv

for meget fakta kan ødelægge et sjovt indslag og ødelægge et længe næret ønske om sådan nogle briller:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

Jeg har for lang tid siden købt sådan et par briller, - og de virker fint:unsure: En strøgtur på en sommerdag er noget helt andet med brillerne på.

Redigeret af Babysam

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 2 timer siden:

Tja, hvordan havde du tænkt at et par briller til 2-300,-kr kunne se igennem tøj,

Hvis de kommer fra USAway løber der nok både porto, told, moms og ekspedionsgebyr på - så det er snarere kr. 4 - 500,- for at se noget man bedre billigere (gratis) kan se på web-cam ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...