kbhmand44 98 Skrevet 28. December, 2020 Hej, jeg var forleden over og få noget thai massage i København, min tur er lige sluttet og jeg tager langsomt mit tøj på. Kan se det ringer på igen, og en mand nok 40+ etnisk dansk kommer ind ind på stedet. Det første han så siger er: kan i ordne min pik til 300, han siger det på en provokerende måde og det viser sig han er stamkunde. Det jeg har jeg at sige er snak med respekt næste gang din ubehøvelde mansling. Kan godt være de ikke er så gode til dansk, men du skal aldrig snakke sådan igen. Og den går til jer alle sammen faktisk. Respekt og pli er vejen frem. Hey 18 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 29. December, 2020 @kbhmand44 og du mener så det er i orden at du lige skal belære os alle om hvordan vi skal opføre os. Måske DU skal lade være med at virke bedrevidende og tale ned til alle. 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 29. December, 2020 AalborgLook skrev, for 34 minutter siden: @kbhmand44 og du mener så det er i orden at du lige skal belære os alle om hvordan vi skal opføre os. Måske DU skal lade være med at virke bedrevidende og tale ned til alle. Jeg kan godt se den episode for mig. Både i kropssprog og verbalt. Det er i udgangspunktet ikke i orden. Med mindre der er tale om en særlig personlig fortrolighed, og heraf følgende gensidig accept. Jeg tror at mange tjenere og ekspedienter kender typen, og det er i reglen overhovedet ikke velset. Venlig hilsen Rejsenetværk 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. December, 2020 Umiddelbart, som her refereret uden at kende forholdt mellem manden, som er stamkunde, og pigen, så lyder det ubehøvlet. Men nogle har et så tæt forhold til pigerne, at de har deres egne interne jokes og ordlege. Det kunne jo være det du overhørte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 29. December, 2020 Det lyder ikke pænt. Men der må være en fælles akcept ellers så tror jeg ikke han kan opgøre sig sådan. Men det er jo gætteri. Vil lige tilføje at selvom der er intern forståelse, så vil der da godt kunne tages lidt hensyn ved andre kunder, som overhører den ikke pæne ordvalg. Men hvordan ved du han er stamkunde, jeg er nysgerrig @kbhmand44 Godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 29. December, 2020 Tak for den vinkel... -Er ikke thai og tilbyder ikke thaimassage, men modtager også opkald der starter med sætninger som den der beskrives.. Jeg siger konsekvent nej tak, til de som ringer og spørger om jeg lige kan “ordne deres pik” eller andet tilsvarende... Med mindre der som nævnt, er med et indforstået glimt i øjet og vi kender hinanden.... Jeg kan jo lide mit “job” og Jeg nyder i bogstaveligeste forstand at “ordne hans pik” -når bare han taler og begår sig med respekt, hvilket jeg slet ikke er i tvivl om, også kan mærkes på min adfærd, i de givne situationer... Men Jeg finder det svært frastødende, når tingene bliver italesat på den måde, som beskrives her og jeg ville aldrig have en eneste chance for at kunne tilbyde en mand med den tilgang, nogen former for nydelse eller glæde, fra min egen side... Det ville være 100% af pligt og ikke af lyst og derfor siger jeg nej tak.. - jeg tolker den adfærd som om, at han er helt ligeglad med, om jeg rent faktisk kan lide hvad jeg laver og at det “bare” er et job der skal gøres, og de betingelser har jeg ikke lyst til at modtage besøg på... -Bare et lille Nytårs-Pip fra mig... ss 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. December, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 11 minutter siden: Tak for den vinkel... -Er ikke thai og tilbyder ikke thaimassage, men modtager også opkald der starter med sætninger som den der beskrives.. Jeg siger konsekvent nej tak, til de som ringer og spørger om jeg lige kan “ordne deres pik” eller andet tilsvarende... Med mindre der som nævnt, er med et indforstået glimt i øjet og vi kender hinanden.... Jeg kan jo lide mit “job” og Jeg nyder i bogstaveligeste forstand at “ordne hans pik” -når bare han taler og begår sig med respekt, hvilket jeg slet ikke er i tvivl om, også kan mærkes på min adfærd, i de givne situationer... Men Jeg finder det svært frastødende, når tingene bliver italesat på den måde, som beskrives her og jeg ville aldrig have en eneste chance for at kunne tilbyde en mand med den tilgang, nogen former for nydelse eller glæde, fra min egen side... Det ville være 100% af pligt og ikke af lyst og derfor siger jeg nej tak.. - jeg tolker den adfærd som om, at han er helt ligeglad med, om jeg rent faktisk kan lide hvad jeg laver og at det “bare” er et job der skal gøres, og de betingelser har jeg ikke lyst til at modtage besøg på... -Bare et lille Nytårs-Pip fra mig... ss Helt enig - Respekten for mig som person skal være tilstede. Er den det, tænder jeg voldsomt meget på verbal ydmygelse/dominans også. Men de grundlæggende rammer skal være tilstede. Dejligt at læse at du ikke bare tager aftaler af pligt. Godt nytår til dig også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 29. December, 2020 Det er ikke særligt velopdragent at opføre dig og tale på den måde dom rejsenetværk skriver, kender mange i servicefag de typer - det er godt nok respektløst. No go herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 29. December, 2020 kbhmand44 skrev, for 11 timer siden: Hej, jeg var forleden over og få noget thai massage i København, min tur er lige sluttet og jeg tager langsomt mit tøj på. Kan se det ringer på igen, og en mand nok 40+ etnisk dansk kommer ind ind på stedet. Det første han så siger er: kan i ordne min pik til 300, han siger det på en provokerende måde og det viser sig han er stamkunde. Det jeg har jeg at sige er snak med respekt næste gang din ubehøvelde mansling. Kan godt være de ikke er så gode til dansk, men du skal aldrig snakke sådan igen. Og den går til jer alle sammen faktisk. Respekt og pli er vejen frem. Hey Jeg synes ikke det fremgår tydeligt på dit indlæg om det lykkedes dig at sige det direkte til den dårligt opdraget mand. Meeen vil sige at det er lidt dårligt stil at trækker alle os andre ind i din opsang også.... Jo det er et stort problem med mænd som tror de ejer en pige og kan tillade sig hvad som helst fordi man lige har overført penge til vedkommende. Men det er jo ikke noget alle gør og når nu man har mulighed for at konfrontere manden som reageret sådan, så det ham man skal fange, ikkd alle os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 29. December, 2020 (edited) Der er mange idioter derude, jeg kom en del på en thai klinik engang og kendte dem ret godt, så godt at de fortalte om deres hverdag på stedet og de prøvede både at få smadret døren flere gange når fulde tosser ikke kunne få lov at komme ind og få trusler og folk der skabte sig, så din oplevelse overrasker mig ikke ! Redigeret 29. December, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 29. December, 2020 Hvis man er sød og rar over for pigen og snakker pæn til hende viser det sig også på behandlingen fra pigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 29. December, 2020 Jeg bliver stadig lige befippet hvergang jeg spørger en gæst hvad jeg kan hjælpe ham med og han svarer "ja jeg vil gerne kneppe din fisse".. Bliver så befippet at jeg automatisk svarer "undskyld mig men hvad siger de.?".. 1 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. December, 2020 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg bliver stadig lige befippet hvergang jeg spørger en gæst hvad jeg kan hjælpe ham med og han svarer "ja jeg vil gerne kneppe din fisse".. Bliver så befippet at jeg automatisk svarer "undskyld mig men hvad siger de.?".. Du kunne også bare sende ham hjem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 29. December, 2020 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg bliver stadig lige befippet hvergang jeg spørger en gæst hvad jeg kan hjælpe ham med og han svarer "ja jeg vil gerne kneppe din fisse".. Bliver så befippet at jeg automatisk svarer "undskyld mig men hvad siger de.?".. Ud med sådan en kunde, den slags er ikke værd at samle på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 29. December, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Jeg bliver stadig lige befippet hvergang jeg spørger en gæst hvad jeg kan hjælpe ham med og han svarer "ja jeg vil gerne kneppe din fisse".. Bliver så befippet at jeg automatisk svarer "undskyld mig men hvad siger de.?".. Det er derfor jeg vil have, at der bliver ringet på tlf. først... Jeg magter ikke opgaven at være lysten i De form... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 30. December, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 17 timer siden: Det er derfor jeg vil have, at der bliver ringet på tlf. først... Jeg magter ikke opgaven at være lysten i De form... Jamen jeg magter ikke at være lysten når man anvender sådan noget sprog til mig så der står jeg nok lige med de mænd der har et problem med "De" formen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 30. December, 2020 Aarhuselsker skrev, den 29.12.2020 at 08:57: Umiddelbart, som her refereret uden at kende forholdt mellem manden, som er stamkunde, og pigen, så lyder det ubehøvlet. Men nogle har et så tæt forhold til pigerne, at de har deres egne interne jokes og ordlege. Det kunne jo være det du overhørte. Hørte det hele, grunden til han slipper væk med at være respektløs er, 1 at de ikke er særlig gode til dansk, og 2 at det tror det er normalt at blive snakket til. Han gør det som sagt med vilje for at være respektløs overfor kvinderne. han ved de ikke gør noget ved det. han havde ALDRIG sagt det til en dansk kvinde, det kan jeg ihvertfald love jer. aldrig. det var ingen intern joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FortniteSlayer 8 Skrevet 1. Januar, 2021 Slet ikke iorden. Tal nu med respekt hvis man vil have branchen forbliver attraktiv for de ansatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg